Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistin tänään kasvoistani luomia. Haluaako joku kysyä jotain?

Vierailija
02.02.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jäi pieni arpi niskaan :-(

Vierailija
2/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kohollisia vai tavallisia ruskeita luomia? Missä kohtaa? Minulla on nenässä ja nenän vieressä sellainen noita-akan luomi, jotka haluaisisin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kauan pitää olla tikit?

Vierailija
4/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiin kolme luomea, jotka olivat vähän koholla. Ei tullut yhtään tikkiä :) Kyseessä oli sellainen uudenlainen tekniikka kuin radioaaltokirurgia, joka on vieläkin parempi kuin laser. Muodostuu vähemmän arpikudosta.

Toimenpiteestä on nyt muutama tunti ja luomien kohdalla on haaleat jäljet. Kukaan ei varmasti arvaisi, että siitä on tänään poistettu luomia. Muutaman päivän päästä ne pienetkin jäljet häviävät.

ap

Vierailija
5/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari luomea oli poskessa ja yksi otsassa. Nenänpielestäkin voidaan toki poistaa tai mistä vaan. Toimenpiteessä meni 5 minuuttia :D

ap

Vierailija
6/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pitkät jonotusajat?

Vierailija
7/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva "arvista"!

Vierailija
8/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uusi tekniikka tosiaan on, joten en usko että on kauhean laajasti Suomessa vielä käytössä. Ajan sai tosi nopeasti, kuten yksityisellä yleensäkin.

ap

Vierailija
9/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomia silmän ympäriltä, ylä- ja alaluomilta?

Vierailija
10/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soveltuvat parhaiten tuollaiseen luomenpoistoon.

Hankalimpia ovat ihonmyötäiset tummat luomet, joissa on juuri syvällä ihon sisällä. Niitäkin voi poistaa, mutta vaarana on että kasvavat takaisin.

ap

Vierailija
11/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on plastiikkakirurgin leikkaamana ja ns. perhostikkien käyttö. Samoin kuin laserilla myös ap:n mainitsemalla tavalla voi luomen kohdalle kasvaa kunnon arpikudos tai jäädä luomen kokoinen arpi.

Vierailija
12/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia koholla olevia, tummia ja rumia.

Nyt olen niin onnellinen ilman niitä kammotuksia :D

ap

Vierailija
13/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli venäläinen nainen, joka puhui suomea sujuvasti. Ja oli todella ystävällinen ja mukava.

ap

Vierailija
14/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes ajatella kasvoista leikkaavani matalia enkä koholla olevia. Minulla tuo arpikudoksen muodostuskyky on 1 mm x 1 mm kohdasta tulee 1 cm x 1 cm arpi.

Saitko kaikki 3 tuohon hintaan? Ei paha. Eikö tullut toimisto ym. lisiä lisäksi?

Vierailija
15/22 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen voi vielä hakea Kelakorvauksen, joka on 20 euroa. Aion vielä hakea sen.

ap

Vierailija
16/22 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poistettiin luomi radioaaltokiurgialla ja jäi ihan kunnon jälki. Tässä odotellaan ruven poistumista... Muuten ihan okei, vaikka kipeä tuo poistokohta onkin... Minulla huomattaisiin todellakin, että luomi on poistettu lähiaikoina. :o eli täällä toisenlaista.

Vierailija
17/22 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomia silmän ympäriltä, ylä- ja alaluomilta?

saattaisi varmaan sattua.

Vierailija
18/22 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein tyytyväinen olen muutenkin. Minulla on vielä vartalossa pari luomea, jotka aion mennä poistamaan Euromediin, kunhan ehdin.

ap

Vierailija
19/22 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammalla tutulla on tuosta menetelmästä tullut ihan yhtä pahat arvet kuin laseristakin (luomen kokoinen arpikudosmöykky). Eli vasta ajan kanssa pystyt sanomaan varmuudella lopputuloksen.

Itse suosin perinteistä plastiikkakirurgiaa, kunnolla leikattuna ja perhostikkien kera ei oikeasti jää jälkeä (minulta on poistettu isoja luomia näin kasvoista eikä mitään ole havaittavissa - peilin suurentavalla puolella näkyy, jos tarkkaan osaa katsoa, hentoinen valkoinen viiva). Itselleni jäi laserilla leikatuista isot jäljet ja luultavimmin sama lopputulos olisi ollut tuon euromedin tekniikan kanssa.

Vierailija
20/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 vuotias poika ja haluaisin poistaa luomen se on halkaisijaltaa 3-5mm ja kohollaan joku 3mm en ole mittaillut :P ja haluaisin poistaa se todella paljon, koska se on kulmakarvojen välissä. :( vähän niinkun joku hindumerkki :P niin mikä olis paras vaihtoehto?..

Kiitos jos vastaatte.. ja tarkoitus olisi, että siihen jäisi mahdollisimman pieni jälki eli arpi tai joku muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi