Jos olisit menossa teemabileisiin...
... teemana "nykypäivän maaseutu", miten pukeutuisit?
Kommentit (8)
kulahtaneet verkkarit ja joku mainos t-paita kuten joku yllä ehdotti. Lisäksi jalkaan Nokian saappaat ja päähän joku karsea lippis. Tai sitten jos löydät jostain työhaalarit.
kun kävin yläastetta muodikkaimat tytöt oli maatiloilta
Meilläpäin täällä maalla (40km Tampereen keskustasta) on kyllä ihan eri meininki. Alueen isojen talojen emännät on nuorekkaita ja hyvännäköisiä ja myös hyvin pukeutuneita. Myös lapsilla on kunnon vermeet eikä mitään linttakuomia.
Isännissäkin kyllä silmä lepää, ihan komeita ja mukavia paria poikkeusta lukuunottamatta. ja muutenkin tosi vireä kylä, jossa järjestetään tapahtumia, omaa harrastustoimintaa ja kekkereitä.
Siispä minä pistäisin päälleni vimosen päälle farkut, topin, korkkarit ja turkin, lainaisin naapurin rouvalta Vuittonin veskan ja ajelisin paikallisen baaritaksin kyydissä bileisiin shampanjapullon kanssa. Näillä meiningeillä juuri juhlittiin kylätalolla toissa viikonloppuna.
Siispä minä pistäisin päälleni vimosen päälle farkut, topin, korkkarit ja turkin, lainaisin naapurin rouvalta Vuittonin veskan ja ajelisin paikallisen baaritaksin kyydissä bileisiin shampanjapullon kanssa. Näillä meiningeillä juuri juhlittiin kylätalolla toissa viikonloppuna.
Laittaisin:
Muodikkaat kumisaappaat (kts esimerkkejä: http://www.brandos.fi/kumisaappaat/c178)
Paksut sukkahousut samaa väriä kuin puseron.
Farkkuhame (max. polvipituinen) ja pooloneule jossa löysä se poolokaulus,ei sellaista piippukaulusta.
Ja tosiaan sukkikset samaa väriä paidan kanssa.
Päähän EHKÄ huivi,mutta joku uusretro tai nanso tmv
Jos olisin naisena menossa bileisiin, niin ainakin korkkarit jalkaan. Sellasilla koroilla siellä vetelivät tansseissa ja raitilla, etten mä osais kävellä niillä. Se vaan ei ollut niin hemaisevaa, ku korkkaidenkanssa oli nilkkasukat. Urk
Saapuisin potkukelkalla, Adidas -pipon alla kananpersetukka.