Millaiset miehet yleensä ihastuvat sinuun?
Ovatko he sellaisia, josta sinäkin voisit olla kiinnostunut vai ihan toisenlaisia?
Kommentit (38)
Mistä sen edes tietää jos joku on ihastunut, kun itse on naimisissa? Ei kai ne nyt mitään tuu ehdottelemaan?
tai kiinnostuneita on juuri sellaiset n. 20 vuotta vanhemmat miehet ja ei kiitos.
Varatuista osa vois olla mun miesmakua jollei olisi varattuja ja häntäheikkejä.
Haaveilevia, romanttisia haahuilijoita, joilla ei käytännön asioista mitään hajua...
t. kiltti ja käytännöllinen, romanttinenkin
ei kai ne jokainen sitä teille suoraan kerro?
siinä sitten rakentaa normaalia perhe-elämää yhdenkään kanssa. S*kele.
alkoi vaan "oleen" ja jäätiin roikkuu yhessä...nyt 8v takana..
ovat olleet kaikki sellaisia joilla huono suhde omaan äitiin ja ovat hakeneet "vahvaa" ja äidillistä naista. Nykyisin jos menen baariin minusta kiinnostuu kaikki sellaiset, jotka ovat mielestäni ei minulle sopivia. Tyylitajukin on niillä miehillä erilainen, kuin minulla. En tiedä miksi. varmaan siksi, että kun tapaan minun tyyppisen miehen käyttäydyn ujosti ja hölmösti. Olen sitten normaali itseni näille ei kiinostaville. Yleensä ne on jotain insinöörin näköisiä miehiä.
itseni ikäiset (20+) hyvännäköiset rentut,tai ainakin sen oloiset..vaikea arvata kait,että olen hoikka ja vaalea ;)
Ehkä minulla on hyvä perse. En tiedä? Tai rivo naama?
itseni ikäiset (20+) hyvännäköiset rentut,tai ainakin sen oloiset..vaikea arvata kait,että olen hoikka ja vaalea ;)
siis hyvännäköiset nuoret rentut ihastuvat vaaleisiin ja hoikkiin naisiin? hyvä tietää. =/
he yrittävät minua aika usein. Vaikka en ole edes blondi. Ja usein myös minua nuoremmat miehet, sellaiset parikymppiset.
Mutta sitten jos puhutaan ihan kunnon ihastumisesta. Niin minuun ihastuu usein urheilulliset, duunarit tai vähän rentut. Koskaan ei ole lihava mies minua yrittänyt, en tiedä mistä johtuu.
Ulkonäöllisesti he ovat useasti hyvännäköisiä, mutta ei missään nimessä komeita tai mister tyyppisiä.
he yrittävät minua aika usein. Vaikka en ole edes blondi. Ja usein myös minua nuoremmat miehet, sellaiset parikymppiset. Mutta sitten jos puhutaan ihan kunnon ihastumisesta. Niin minuun ihastuu usein urheilulliset, duunarit tai vähän rentut. Koskaan ei ole lihava mies minua yrittänyt, en tiedä mistä johtuu. Ulkonäöllisesti he ovat useasti hyvännäköisiä, mutta ei missään nimessä komeita tai mister tyyppisiä.
siis hyvännäköiset nuoret rentut ihastuvat vaaleisiin ja hoikkiin naisiin? hyvä tietää. =/
en sanonut niin.Totesin vain,että itse olen.
tai muuten näyttäneet, kuten tahtoneet viettää useamman kuin yhden yön kanssani /seurustelleet tai tahtoneet seurustella kanssani, tahtoneet kanssani toisillekin treffeille jne.
t. 29
haluaisivat seurustella kanssani, lähteä treffeille/kahville, sanovat, että olen ihana ja on ajatellut minua. Soittelee ja laittaa viestiä jatkuvasti. Näistä siis ajattelen, että on ihastunut. Ja tietysti myös siitä että sanoo ihan suoraan, että on ihastunut. :)
Aikuiset (30+) miehet on joko niin tottuneita pakkeihin tai niin itsevarmoja, että uskaltavat sanoa suoraan mielipiteensä. Ja nekin, jotka ei kerro, no, miehet ei ole mitenkään kryptisiä olioita. Kyllä sen useimmiten näkee.
ihastuu reilusti nuoremmat miehet ku itse oon.