Mitä ajattelisit jos miehesi ilmottaisi lähtevänsä lomalle yksin
esim pitkäksi viikonlopuksi? Päästäisitkö? Herättäisikö epäilyksiä?
Kommentit (30)
pyörisivät päässä. Mutta tämä miespä onkin kerran pettänyt tuollaisella reissulla. Ja toi sukupuolitaudin tullessaan. Tuosta on aikaa puolitoista vuotta, eikä hän ole sen jälkeen ehdotellut lomia yksikseen tai kavereitten kanssa.
joten epäilys heräisi, että mitäs vattua ny? Toisaalta itse voin sanoa miehelle, että nyt lähden viikonlopuksi yksin sukuloimaan ja siinä ole mitään sanomista miehellä, menin sitten yksin tai lasten kanssa. Miestä ei kylästelyt kiinnosta.
Viikon tai kahden reissuja se tekee yksin etelään. Saanpahan sillioin itsekin lomaa.
Vaihtaisin lukot oviin ja takas ei olis tulemista, ei IKINÄ!!
Oon tässä nyt viimeiset 3 vuotta odotellut, että tuo mies vihdoinkin lähtis kun kerran viihtyy niin hyvin työkaverinsa kanssa...sen kanssa se reissuunkin, ei yksin, joten hävitköön rauhassa kokonaan mun elämästä...ei ikävä tulis!
eli juu saa mennä ja samalla jäädä loppuiäkseen!!
mieheni ei muuten lähtisi lomalle ilman minua ja lapsia.
Just mietin, että ehdottaisiko miehelle, että MINÄ lähtisin vaikka viikonlopuksi johonkin rentoutumaan. Mies saisi hoitaa lapsen ja kodin sillä aikaa. Mutta ehkä miehet ei pillastuisi noin pahasti kuin av-mammat.
lomalle yksin, eikä meidän liitto sellaiseen kaadu. Miksi edes pitäisi olla aina jokapaikassa yhdessä?
Meikä laukkaa jatkuvasti viikonloppulomilla millon missäkin päin Suomea. Ja kivaa on ;)
Ei toi ukko ole tainu käydä oikein missään tän 15 vuoden aikana.
varaisin itselleni samanlaisen matkan. Minusta on ihan ok että pariskunnat lomailevat välillä myös erikseen. Jos luottamus ja suhde on kunnossa, ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Mies ei päästä minua lomailemaan, joten ei pääse sitten itsekään!
ei tapahtuisi mitään, että toinen vaan ilmoittaa lomailevansa niin ja niin. Yhdessä sovitaan lomat, vaikka usein niihin sisältyy toisen yksin matkustamista myös. Mutta asiat sovitaan ja suunnitellaan yhdessä.
kumminkaan päin. Meillä keskustellaan, että olen ajatellut tällaista, sopisiko, jaksatko jäädä lasten kanssa, onko meillä varaa jne. Ja kun keskustellaan, myös kummankinlainen tulos on mahdollinen. Mutta mun mies ei kyllä ikänä lähtis yksinään minnekkään, vähintään joku kaveri mukana. Ei ole mikään yksinäinen olija todellakaan! joten jos olis muka yksin lähdössä, niin epäilisin että mikäköhän juttu tää nyt oikein on!
Mut kaverin kans on ollutkin, ja se korpes mua aika lailla ku oli niin kallis reissu.
Ei mua juurikaan haittaa missä se menee, kunhan rahaa ei mee hirveesti ja mäkin pääsen omiin menoihini.
Just kävin syksyllä kavereiden kanssa pitkän viikonlopun Keski-Euroopassa.
varaisin itselleni samanlaisen matkan. Minusta on ihan ok että pariskunnat lomailevat välillä myös erikseen. Jos luottamus ja suhde on kunnossa, ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
senkään ei pitäisi olla kummallista, että ei halua lomailla ilman puolisoaan, vaikka sitä täällä eriskummallisena pidetäänkin.
yksin. Tosin tällöin hän matkustaa kalastusreissuille lappiin tai sitten vuoristoseuduille, esimerkiksi alpeille patikoimaan.
Tämä on ollut normaalia jo 15 vuoden ajan :) Joten kyllä, päästän.
en osaa edes kuvitella tuollaista tilannetta ja ei kyllä lähtisi mihkään yksinäänä, ellen saisi selitystä, minne on menossa ja miksi..
Kai se olisi sen loman tarpeessa :D
...ei nimittäin olis takaisin tulemista... Piruunko se sen loman ilman meitä tai ainakin minua tarvitsee? ;)