Mitä ajattelisit jos miehesi ilmottaisi lähtevänsä lomalle yksin
esim pitkäksi viikonlopuksi? Päästäisitkö? Herättäisikö epäilyksiä?
Kommentit (30)
mies on reissutyössä milloin missäkin maan kolkassa ja haluaa olla kaiken vapaa-ajan perheen parissa.
jos nyt ilmoittaisi lähtevänsä yksin lomalle niin olisin erittäin yllättynyt ja kiinnostunut tietämään mistä tälläinen ajatus. minun puolestani saisi toki mennä jos asiaan ei liity sen kummempaa "draamaa" sillä minäkin olen välillä omilla menoillani.
mies on reissutyössä milloin missäkin maan kolkassa ja haluaa olla kaiken vapaa-ajan perheen parissa.
jos nyt ilmoittaisi lähtevänsä yksin lomalle niin olisin erittäin yllättynyt ja kiinnostunut tietämään mistä tälläinen ajatus. minun puolestani saisi toki mennä jos asiaan ei liity sen kummempaa "draamaa" sillä minäkin olen välillä omilla menoillani.
Tän 17 vuoden aikana olemme molemmat lomailleet tahoillamme tuollaisia pitkiä viikonloppuja, mutta ne ovat olleet oikeastaan aina sellaisia kaveriporukkamatkoja, jotka on päätetty esim. jo vuotta aikaisemmin, esim. miehen perinteinen kalastusreissu kavereiden kanssa ja oma ulkomaille tyttöporukan kanssa kanssa suuntautuva reissu.
Olisin kyllä aivan puulla päähän lyöty jos mies kertoisi lähtevänsä vaikka Pariisiin muutamaksi päiväksi ihan itsekseen ja vaikka meillä on tosi hyvä suhde eikä kumpikaan pode mustasukkaisuutta, olisi tämä niin omituinen tilanne, että väkisinkin herättäisi epäilyksiä, varsinkin kun mies matkustaa työkseen lähes koko ajan ja on tähän saakka ollut ihan ehdoton siinä, että lomalla ollaan perheen kanssa.
Ja tietenkin noilla tyttöporukkareissuilla tai kalastusmatkoilla ja myös työmatkoilla voisi pettää jos halua olisi, mutta yksin matkustaminen olisi vaan niiin outo ja uusi tilanne meillä :)
viikonlopun!" Ja totta helvetissä päästäisin. Kumpa se meniskin johonkin täältä vaatimasta ja sohlaamasta...
Itsekin juuri lomailin lasten kanssa viikonlopun ja mies oli kotona. Ja usein on toistepäin. Ja pääsiäisenä mies lähtee kaverinsa kanssa ulkomaille.
Kyllä se mies tarvitsee lomaa perheestään välillä, siinä missä minä itsekin:)
Tosin tekee kyllä kavereiden kanssa kalareissujakin, jotka kestää 5-7 päivää. Olisin ehkä sitä mieltä, että rahallisena panoksena se riittää meidän perheeltä hänen "matkusteluihinsa".
Itse kyllä kerran ilmoitin, että lähden tyttökavereiden kanssa Lontooseen ja ei miehellä ollut kyllä nokan koputtamista! :-)
viedä kamansa mukanaan. Ei mene läpi toi ihan yksin.
pitää yksinolosta. En epäile kyllä mistään.
minun mieheni suunnittelisi "yksin" lomaa, tietäisin että suhteemme olisi todella huonossa jamassa.
Onneksi näin ei kuitenkaan ole!