Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun mies tulee kotiin tarjoan hänelle spagettia ja lihapullia ja aion...

Vierailija
01.02.2010 |

ja aion tehdä ketsupista sydämen kuvan ruuan päälle!!

hi hi :) saa siinä sitten syödä sydänspagettiaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle valmiiksi ketsuppi annokseen? Yöks!

sydämenmuotoista pastaa? en tiennytkään et semmostakin on..ehkä pitäs sit ystävänpäivänä nyt ei enää ehdi..

Vierailija
2/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa ihmiset olis enemmän kuin sä :)

Vierailija
5/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni on niin höperö, että osaisi varmasti arvostaa jotain tuollaista.ja hän on jo yli 40-vuotias. =D

Vierailija
6/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teetkö sinä miehellesi ruoka-annokset valmiiksi pöytään ja laitat ketsupit ja kaikki valmiiksi? Siis aikuiselle ihmiselle?

Saatan minkän tehdä (myös) miehelle ruokaa, jos olen kotona ennen häntä. Siis samalla kun teen ruokaa koko perheelle. Ja samoin voi mies tehdä ruokaa koko perheelle ollessaan kotona, jos minä olen töissä. Mutta kai sitä nyt aikuinen ihminen itse annostelee ruokansa lautaselle ja laittaa ketsuppia jos sitä lisukkeeksi haluaa...

Vierailija
7/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetella miehelle ruuat valmiiksi lautaselle ihan siitä ilosta että hän ilahtuu. Kun kerran tiedän, kuinka hän ruokansa haluaa nauttia niin miksi en joskus passaisi vähän enemmän?

(joo, meillä toisinaan tehdään aamupalaa siten, että minä kokkailen munat ja pekonit miehen valitsemissa hepeneissä ja tarjoilen ne kyllä pöytäänkin kohteliaasti...)

Vierailija
8/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teetkö sinä miehellesi ruoka-annokset valmiiksi pöytään ja laitat ketsupit ja kaikki valmiiksi? Siis aikuiselle ihmiselle?

Saatan minkän tehdä (myös) miehelle ruokaa, jos olen kotona ennen häntä. Siis samalla kun teen ruokaa koko perheelle. Ja samoin voi mies tehdä ruokaa koko perheelle ollessaan kotona, jos minä olen töissä. Mutta kai sitä nyt aikuinen ihminen itse annostelee ruokansa lautaselle ja laittaa ketsuppia jos sitä lisukkeeksi haluaa...

No ei kai kukaan nyt aina annostelekkaan, mutta ihana ja piristävä ele arjen keskellä : )

Itse ajattelin ehdottaa miehelle iltapäiväseksiä ; )

Vierailija
9/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupean just tekee pizzaa. Laitankin miehen versioon oliivit sydämen muotoon :)

Mun jörökölli yllättyy takulla ja iltasella saan maksun luonnossa, tavallistakin parempana

Vierailija
10/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joskus leikannut pienellä sydänmuotilla kurkusta palasia leivän päälle ja tarjoillut aamiaisen sänkyyn.

Tuollaiset pienet rakkaudenosoitukset arjen keskellä on parhaita! Eikä se miehen "passaaminen" huono asia ole, kunhan mies ymmärtää että se ei ole itsestäänselvyys. ;)

Vierailija
11/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan valmiiksi lautaselle, enkä näe siinä mitään kummallista. Mähän teenkin sen ruuan, miksen voi laittaa lautasellekin samalla kuin laitan itselleni? Onko tämä joku hämmentävä tasa-arvokysymys, josta pitäisi nyt alkaa stressaamaan?

Vierailija
12/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aattelin vaan rynnätä pursottamaan sitä ketsuppia ennen kun ehtii..

mutta muru ei halunnutkaan tänään safkaa ja meni nukkumaan (tekin poikkeuksellisesti yön + päivän putkeen töitä)

ehkä myöhemmin sitten maistuu se ruoka ;)

t.ap

hei toi sydänmuotti pitää mun hankkia kans!!

Vierailija
13/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perheessä harrastetaan juurikin tällaisia, kumpikin. Ja ihan vieraidenkin nähden. Juuri kehuin anoppini kuullen, miten ihana ja suloinen mieheni on. Anoppi kysyi, pitäisikö hänen poistua... minä siihen, että aion jatkaa tällä tavalla puhumista aina, vaikka meillä lapsia onkin, ja olemme naimisissa :) . Anoppi ilahtui.

jos tulee ystäväperhe kylään niin teetkö sillonkin sydämen muodon miehelles? heh heh

Vierailija
14/20 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä pitää:)

Mä olen laittanut miehelle näitä sydämiä aina silloin tällöin ja mies on ilostunut. Eväitten väliin sydämen muotoisia makkaroita, leivät leikattu sydämen muotoisiksi jne. Ja avioliittoa on pian koettu yhdessä 30 vuotta!

Eiköhän pienet lemmekkäät viestit ole kenelle tahansa ilo:)

Vierailija
15/20 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaahan tommonen huomaavaisuus on. Minäkin saan "tilata" mieheltäni millaista ruokaa haluan.

Ja vastaavasti joissain asioissa toisinpäin. Ja se on kivaa ja hauskaa, mutta jos susta on hirveetä ja kamalaa,niin hyvä kun teillä ei tehdä niin. Olisihan se hirveää jos sinua hemmoteltaisiin kun et sinä eikä miehesi siitä pidä.

Vierailija
16/20 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä joskus laitan miehelle aamupalaleivän päälle leikkelee, jonko olen leikannut sydämen muotoon;)

Vierailija
17/20 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies on ns. raavas suomalainen äijä niin kyllä hän tykkää, hänen mielestään on söpöä että jaksan väkertää hänelle pieniä juttuja...

ja aion tehdä ketsupista sydämen kuvan ruuan päälle!!

hi hi :) saa siinä sitten syödä sydänspagettiaan.

Vierailija
18/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä, että jos mies itse ottaa, sinne lautaselle ei taatusti eksy mitään vihanneksia. Ja muutenkin pitää vähän katsoa missä suhteessa mitäkin sinne tulee, että muillekin riittää esim. lihaa, eikä perunaa tms. jää syömättä sitten.

Joskus myös ärsyttää se, ettei mies syö mitään kastikkeita, mausteita, punajuurisäilykkeitä tms. vaikkei niillä nyt mitään ravintoarvoa olekaan, mutta ärsyttää, ja tekee mieli totuttaa vähän monipuolisempiin makuihin. Esim. kioskilla taitaa syödä hampurilaisensa tai makkaransa ilman mausteita.. Kotona kun kokoan hampurilaiset kaikille, pistän väliin mitä ehdin, ja alas nuo nykyisin menee.. Onneksi ei lapset ole yhtä hankalia..

Vierailija
19/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valmiit lihapullat on poikkeuksetta karseita.

Vierailija
20/20 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kirkkovene, jos miehesi kantti kestää.