Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****KESÄHELMET VK 5&6*****

01.02.2010 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola kuulumisia:

Rr: 118/70

Hb: 130

Sf: 21cm

Piano: liikaa.. Tullut jo ekasta neuvola käynnistä 10kg oikeesti varmaan se 12kg..

Neuvolatäti paineli mun mahaa kun kerroin siitä patista jota rakenneultrassa kätilö arveli vielä myomaaksi, mutta nyt itse olen alkanut miettiä että olisikin tyrä. Terkkarikin oli sitä mieltä että olisi ennenmin tyrä. No ensiviikolla selviää kun oikein lääkärille pääsen. Onko kenelläkään kokemusta siitä? Siis että olisi raskausaikana ilmestynyt tyrä? Netistä olen tietoa etsinyt ja mun mielestä kaikki oireet viittaisivat juuri siihen.

Pönttis rv 24+2

Vierailija
42/43 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäsen kuulumisia täältäkinpäin :)

Ei oikein tuu kirjoiteltua mitään kun tuntuu ettei mitään uutta ole tapahtunut..

Liikkeitä tuntuu täällä jo kiitettävästi. Välillä jo jopa niin kovia potkuja että näkyy vatsanpäältäkin, mutta jos yrittää laittaa kättä masun päälle ja tunnustella liikkeitä niin pieni hiljenee, ihan kuin jäisi kummastelemaan että mitä nyt tapahtuu :D

Välillä tulee ihan kipeitä potkuja ja ilmeisesti pieni harrastaa myös kuperkeikkoja ja voltteja.

Onkos muilla ollut paljon harjoitussuppareita vielä tässä vaiheessa?

Mulla niitä on alkanut tulemaan iltaisin aina jos on ollut töissä vähän fyysisesti rankempaa. Välillä jopa ihan kipeitä ja epämukavia supistuksia, onneksi ovat kuitenkin lakanneet levolla. Vähän pistää huolestuttamaan välillä mutta mulla töitä enää jäljellä neljä viikkoa jonka jälkeen jään pariksi viikoksi lomalle ja lomalta jään sitten työttömäksi kun työsuhde päättyy :) Tuskin saan ennen äippälomaa enää uutta työpaikkaa hommattua tämän mahan kanssa :D

ÄITIYSPAKKAUKSESTA: En osaa päättää otanko vai en. Meillä on noita vaatteita aika hyvin esikoiselta, on tytöille sopivia ja pojille ja sitten sellaisia jotka menee molemmille. On myös nuo esikoisen pakkauksesta vuodelta 07 kaikki tallessa. Joten uutta pakkausta ei oikeastaan tarvita mutta toisaalta olisihan se ihana saada myös oma tälle tulokkaalle. En osaa päättää.. Rahan voisi käyttää vaikka mm. kestovaippoihin tai muuhun hyödylliseen mutta mutta.. Olen tälläinen ikuinen jahkailija joka ei osaa tehdä päätöksiä :DD

PAINOSTA: Mulle on lähtöpainosta tullut vasta 2kg lisää. Olin ihan yllättynyt kun kävin vaa'alla koska olin ihan varma että enemmän olisi tullut. Olen mielestäni syönyt ehkä vähän liikaakin mutta ilmeisesti kulutus on myös ollut kohdillaan. Vilkkaan esikoisen perässä juokseminen käy hyvin kuntoilusta varsinkin nyt kun tuo mahakin tuo oman lisäpainonsa :)

Esikoisen neuvolakortista lunttaamalla näkyisi painoa tulleen näihin samoihin viikkoihin mennessä reilu 5kg. Kovin on näköjään erilaisia nämä kaksi raskautta.

Vaateostoksille varmaan joudun kohta lähtemään koska tuntuu että nuo mammahousut mitkä mulla nyt on alkaa jo vähän kohta olemaan tiukat. Eikä paidatkaan kohta enää mahdu. Esikoiselta kuljin normaaleissa vaatteissani melkein loppuun asti, omistin yhdet mammahousut ja yhden mammapaidan mutta muuten pärjäsin hyvin omilla. Nyt tuntuu että maha paisuu niin paljon aikaisemmin ja enemmän että kohta saan kulkea alasti :)Ihan pelottaa että millainen jättimaha tämä tulee sitten olemaan loppuvaiheessa :D

Marsu ja papunen 22+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina viimeksi oli neuvola, onneksi. Olin ehtinyt stressata vatsan kasvua ja painon nousua. Tuntui, että molemmissa oli liikaa edistystä.. Lyhyesti neuvolatiedot olivat seuraavat:

Paino:+4,5 kg lähtöpainosta (tai oikeastaan 3,5 ensimmäisestä punnituksesta, mutta paino laski aluksi kilon)

RR: 125/67

Hb: 136 (oli noussut, edelisellä kerralla se oli 128)

Sf: 18

Tämä siis rv 22+6

Lisäksi ajoittaisen virtsauksen yhteudessä esiintyvän kivun takia olen antanut kahdesti virtsanäytteen, mutta kyse on ilmeisesti jonkinlaisesta liitoskivusta, koska tulehdusta ei ollut.

Vielä olisi kaksi kuukautta töitä, sitten pidän kesäloman ennen äitiysloman alkua. Toivottavasti aika kuluu yhtä nopeasti loppuun asti.

Täytyy myös ostella lisää äitiysvaatteita, on vaan yhdet housut, joita tykkään käyttää, ja paidat jäävät pikkuhiljaa lyhyiksi.

Täällä jäädään odottamaan, mitä tuleman pitää jännittyneen pelokkaasti. Kaikki on niin uutta..

Lilium 23+5