Kukaan käynyt silmien laserleikkauksessa??
kertokaas kokemuksia :) oon pitkään miettinyt tuota ja nyt ajattelin vihdoin toteuttaa...näkö on tosi huono ja oon kyllästynyt läträämään piilareiden kanssa ja kalliiksikin tulee. Ois kiva kuulla kokemuksia, missä kävitte, mikä menetelmä ja lopputulos ym ym.. Ja onkos joku käynyt Medilaser espoossa?
Kommentit (24)
tehtiin Virossa ja pelkästään positiiviset ovat hänen kokemuksensa!
Lasikilla leikattiin kaksi vuotta sitten. Miinuksen lisäksi mulla on paljon sisäänpäin karsastusta eikä näköäni ole saatu silmälaseillakaan hyväksi. Piilareita käytin 14 vuotta. Lääkäri lupaili, että saadaan korjatuksi nii, että miinusta jää 2-3, mutta lähellä nollaa on molemmat enkä laseja enää tarvitse. Miinuksen lähdön myötä karsastuskin on helpottanut enkä välttämättä tarvitse enää karsastusleikkausta erikseen! SUOSITTELEN!
minulla silmälasien vahvuus +4,5 molemmissa silmissä. Lievä hajataitto. Onnistuuko laser?
Pari vuotta sitten, miinusta oli 8. Olen tyytyväinen tulokseen, näkö todella hyvä. Hämäränäkö heikompi ja valot "leviää" hieman. Alkuun oli herkkä kirkkaille valoille, eka kesä meni aurinkolaseja käyttäessä, mutta niin se meni piilareillakin. Suosittelen!