Kaipaan kannustusta siivousurakkaan!
Kipeää lasta kotona hoitamassa ja nyt alkaa lapsella leffatuokio ja itsellä olis kerrankin aikaa siivota, mut täällä koneella vaan jumitan. Mistä aloittaisin siivoamisen?
Kommentit (20)
kun ei kerran muitakaan ehdotuksia tule. Liity kolmonen remmiin.
ap
Ota homma pieninä paloina: huone kerrallaan, ylimääräiset tavarat pois lattialta, sitten imuri ja lattian ja pölyjen pyyhkiminen. Jatka huomenna seuraavasta huoneesta, jos urakka tuntuu kerralla liian rankalta. Astian- ja pyykinpesukoneet pyörimään ja hyvää musiikkia tsemppaamaan, kyllä se sujuu :)
Koneet surraa ja sängyt pedattu!
Mitäs seuraavaksi?
ap
saat sieltä voimia seuraavaan kohteeseen eli eteiseen! Mars mars...
pyykkikone ja sängyn petaus? Jännä ohje, kun musta mikään noista ei ole siivousta... Nehän on hoidettu jo aamulla, nyt vaan tsemppaan itseäni siivoukseen.
Itse huudatin Irinaa ja siivous sujui paljon mukavammin.
ei kasi ole niin pedantteja. Meillä edetään välillä kuin pellossa ja nyt on semmoinen tilanne ;-). Nyt siis vessaan. Kiitos!
ap
vois toimiakin. Tulis kiire urakoida loppuun, että sais Irinan hiljenemään :-) Vaikka ei ole kyllä sen levyäkään saatavilla :-)
senkun laitat irinaa youtubesta tai imuroit netistä. nytkin netissä roikut. sitten siivoat reippaasti, kun et jaksa irinan ääntä kuunnella. :D Eikä maksa mitään.
en jaksa todellakaan mitää youtubeja ja imurointeja. Sekin kannustaa siivoukseen :-)
Sen minä teen nyt :) ja ottaa imurin käteen...
hitsi, lapsi haluaa että luen kirjaa ja sit luistelemaan. En siis voikaan siivota, voi harmi!! :-DDD
Lisää hyviä neuvoja?
Minne seuraavaksi?
Tämähän toimii sittenkin!
ja sitten sinne eteiseen. Meinasi unohtua. Kiitos!
ap
Hyvä ketju - kuin tilauksesta!
Mä taidan kanssa totella tuota kakkosta... Vessan pesin eilen :)
Imuroimaan en vielä pysty, kun lapset päikkäreillä...mutta jos koittais huone kerrallaan näitä tavaroita saada lattialta paikoilleen!
Terv. nimim. "meilläkin eletään välillä kuin pellossa" :)
Mukaan vaan siivoamaan. Täältä saat kannustusta!
Nyt lapsi päikkäreille ja pyykit kuivumaan.
ap
No, nyt pyykit pyörii ja astianpesukone tyhjennetty...täyttöä odottelee, mutta nyt lounastauko ;)
pyykkikone päälle ja sänkyjen petaus.
Siitä se lähtee!