Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana keikalla

Vierailija
31.01.2010 |

Te,jotka käytte säännöllisesti keikoilla; millon lopetitte keikoilla käymisen raskaana ollessanne?Olin rv 15 metallikeikalla ja sen jälkeen olen pitänyt taukoa.Nyt rv 39 menossa. Hyviä keikkoja tulee koko ajan vastaan minne haluaisi mennä,mutten uskalla tämän mahan kanssa mennä istumaan ja kuuntelemaan :) Voiko vauvan korvat kärsiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin viime kesänä Tuskassa raskausviikolla 37,ei se vauva muuta tehnyt kun rupesi riehumaan :) taisi olla mieluisaa musiikkia :D

Vierailija
2/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se pikkuinen potki kovasti, toivottavasti ei ollut ihan kauhuissaan. Se melu oli kuitenkin sen verta kova, mutta itse en tarvinnut korvatulppia vaikka usein tarviinkin. hevikeikka ei ollut kyseessä, sellaiselle en lähtisi missä tulpat tarvii. Tuli kyllä huono omatunto, ei tarvitse onneksi enää mennä millekkään keikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin metallia kuuntelemassa rv 24, haaveilen pääseväni sonataa kattoon kun viikkoja ois n 35. Ei vaan taida sillon onnistua, tosin raskaus ei ole syynä siihen onnistumattomuuteen..

Vierailija
4/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika loppumetreille, esim. PMMP:n naiset. Kai sinne lavallekin jotain ääntä kuuluu...

Vierailija
5/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meteli niin huolettanut silloin, lopetin siksi kun en viihtynyt humalaisten seurassa. Koko ajan pelotti että joku tönii vatsaa ja olin ihan ylikierroksilla suojelemassa itseäni. En vain enää viihtynyt kännisten ilmoilla. Ja ikävä kyllä niitä Suomessa riittää joka keikkapaikalle.

Vierailija
6/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin säännölisen epäsäännöllisesti kuuntelemasa live musaa ja tanssimassa raskaana ollessani. Tuli siinä kesän aikana pari elektronisenmusiikin festariakin koluttua. Viimeisella keikalla olin rv 40+2, lippuja en tosin uskaltanu ostaa etukäteen :) Pojalla on rytmi veressä ja tanssiliikket hallussa, vaikka ikää vasta vuosi.

Vierailija
7/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkäsin että joku tönäisee,kun metallikeikoilla se meinkinki on melko rajua :) Haluaisin kauheasti lähteä Finnish Metal Expoon kiertelemään,en pelkästään musiikkia kuuntelemaan. FME vaan sattuu olemaan juuri sinä vklp kun minulla on laskettu aika. Minun tuurillani alkaisin kesken kaiken synnyttämään :D

-rv 38+6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä