Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku luovuttaa Munasolun Helsingissä.

31.01.2010 |

Olemme yrittänyt lasta omilla soluilla ja nyt se tie taitaa olla kuljettu. Miehen solut erinomaisia mutta omat munasoluni ei jaksa johtuen erittyvästä vaihdevuosihormoonista.

Olen 41 v. ja mieheni 36 v.

Olemme akateemisesti koulutettuja ( jos sillä on väliä ) ja asumme Helsingin keskustassa.

Olemme olleet lapsettomuus hoidoissa helsingissä. Nyt siis etsimme auttajaa. Ihmistä joka olisi valmis luovuttamaan munasolun. Luovuttajan tilisi olla 24v. - 35 v. Olen itse luovuttanut 10 v. sitten se ei ole kauheaa.

Mahdollinen luovutus olisi jo tänä keväänä.

On myös mahdollista että että vaihdamme soluja. Mieheni voisi antaa omiaan jos joku tarvitsee.

Jään odottamaan että joku auttaisi :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luovuttamassa lähiaikoina, hoidot vielä käynnissä. Ava-klinikka maksaa ilmeisesti parhaan korvauksen tällä hetkellä munasolun lahjoittamisesta. Toki pitää olla terve luovuttaja, joka tietää mitä on tekemässä.

Vierailija
42/49 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vielä nuori, sulla on mahdollisuus vielä luomusti raskautua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan luovuttaisi.

Ap luulee kai, että munasolujen lahjoitus on kuin mennä autokauppaan valitsemaan akateemiselle sopiva auto.

Vierailija
44/49 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutuksesta maksetaan kunnon palkkio.

Miten sinuun saa yhteyttä?

Vierailija
45/49 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nelikymppiselle en silti luovuttaisi. Enkä sellaiselle, joka ei osaa yhdyssanoja tai alkeellistakaan oikeinkirjoitusta.

Vierailija
46/49 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun itse tarvitse sitä Munasolua löytää. Varaa aika johonkin lapsettomuusklinikkaan. Yksityisklinikat tekevät hoitoja myös luovutetuilla sukusoluilla (Munasoluja, omia tai toisen, siis ei tarvitse itsellä olla valmiina mukana, kun menee hoitoon).

Vierailija
47/49 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kannattaa mennä jos on munasolua vailla.

Vierailija
48/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin luovuttaa munasolujani. Monilla sivuilla sanottiin, että luovuttajan tulee olla alle 36 vuotias. Olen 4 kuukautta vajaa 37.

Jääkö luovutus minulla nyt sitten haaveeksi vain?

En haluaisi kehua, mutta harmi jos näin kivan ja fiksun tyypin geenit ei pääse eteenpäin.

Käsittääkseni tarvitsijoita on paljon ja jonoa on. Voisivatkohan joustaa, jos tapaa näitä halukkaita munasolun saajia.

Suvussani on synnytetty terveitä lapsia pitkälle 4-kymppiseksi asti.

Vierailija
49/49 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun asun niin kaukana. Olen pari kertaa luovuttanut (neljälle vastaanottajalle, munasoluja kehittyi sen verran paljon) ja luovutan ehkä vielä kerran mutta Kuopio on lähin paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan