Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku luovuttaa Munasolun Helsingissä.

31.01.2010 |

Olemme yrittänyt lasta omilla soluilla ja nyt se tie taitaa olla kuljettu. Miehen solut erinomaisia mutta omat munasoluni ei jaksa johtuen erittyvästä vaihdevuosihormoonista.

Olen 41 v. ja mieheni 36 v.

Olemme akateemisesti koulutettuja ( jos sillä on väliä ) ja asumme Helsingin keskustassa.

Olemme olleet lapsettomuus hoidoissa helsingissä. Nyt siis etsimme auttajaa. Ihmistä joka olisi valmis luovuttamaan munasolun. Luovuttajan tilisi olla 24v. - 35 v. Olen itse luovuttanut 10 v. sitten se ei ole kauheaa.

Mahdollinen luovutus olisi jo tänä keväänä.

On myös mahdollista että että vaihdamme soluja. Mieheni voisi antaa omiaan jos joku tarvitsee.

Jään odottamaan että joku auttaisi :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille kovasti!Olen itse saman tien läpikäynyt ja lukemattomat IVF-hoidot on käyty läpi ja nyt olemme onnellisesti pienen pojan vanhempia.

Luovuttaisin 100 % varmasti,mutta asumme pohjois-suomessa,niin ei taida onnistua välimatkan takia?

Vierailija
22/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärajassa joustetaan kyllä. 23v. varmasti sopii. Oma tilanteeni on sellainen että olen huolissani iästäni. Munasoluluovutusjono on tällähetkellä yli vuoden ja tässä iässä se on pitkä aika.

Luovutus ei aiheuta lapsettomuutta. Asiasta voi tiedustella lisää suoraan Felicitas lapsettomuus klinikalta. Myös netistä löytyy paljon tietoa luovuttamisesta. Voin tavata luovuttajan jos joku haluaa. On myös mahdollista luovuttaa ns. nimettömänä jolloin me emme saa tietää luovuttajan henkilöllisyyttä vaan ainoastaan lääkärit.

Ihanaa talvista viikkoa kaikille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähköpostini koska joku vierailija kysyi miten minuun saa yhteyden jos haluaa luovuttaa.

Eli jos haluaa luovuttaa niin laita minulle sähköpostia. Voimme jatkaa keskustelua sitä kautta. Kiitos :)

Vierailija
24/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olemme yrittänyt

- johtuen

- lapsettomuus hoidoissa

- helsingissä

- ihmistä joka

- omiaan jos joku

....mistä yliopistosta valmistuu tällaisia akateemisia?

Vierailija
25/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani jos ette ole lasta saaneet. Niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin lapset pitää mielestäni tehdä nuorena eikä enää "mummoikäisenä".

Toki nuorillakin on vaikeuksia tulla raskaaksi, kuten oma 26 vuotias siskoni ei ole raskaaksi tullut, vuosien yrityksistä huolimatta ja käyvät rankoissa hoidoissa tällä hetkellä.

Mielelläni luovutan munasoluja nuorille ihmisille, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi, mutta jos lähempänä neljääkymppiä tai sen yli herää, niin se on myöhäistä.

Vierailija
26/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmaa tosiaan arvostella toisen ratkaisuja. Kyllähän 40-vuotias "vielä ehtii" lapsensa aikuiseksi kasvattaa, jos nyt ei välttämättä aivan samoin mahdollisten lastenlastensa elämässä sitten ole mukana kuin 45-vuotiaana mummoksi tuleva.

Itse toki tahdon lapseni nuorempana (nyt yksi nuppunen olemassa), mutta kukin elää tavallaan ja se kaikille suotakoon:) Vaikka yli viiskymppisiä lapsen saajia en oikein enää ymmärräkään..

Vierailija
27/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lehdestäkin olen joskus nähnyt tuon Felicitaksen ilmoituksen, jossa on ko. ikärajat. Mistähän ne tulevat??

Vierailija
28/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani jos ette ole lasta saaneet. Niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin lapset pitää mielestäni tehdä nuorena eikä enää "mummoikäisenä". Toki nuorillakin on vaikeuksia tulla raskaaksi, kuten oma 26 vuotias siskoni ei ole raskaaksi tullut, vuosien yrityksistä huolimatta ja käyvät rankoissa hoidoissa tällä hetkellä. Mielelläni luovutan munasoluja nuorille ihmisille, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi, mutta jos lähempänä neljääkymppiä tai sen yli herää, niin se on myöhäistä.

Ei sitä herätäjohonkin lapsen hankintaan, kyllä kai on kyse ehkä myös siitä että oikea kumppani löytyisi. Kaikille se kumppanin löytyminen ei ole niin yksinkertaista. Varsinkin jos ajattelee omilla aivoillaan.

Tai tulitko ajatelleeksi että voi olla vaikka jo yksi lapseton liitto takana. Kaikki ei voi saada tai halua saada lapsia.

Ajatteletko yhtään mitään ennen kuin avaat suusi?

Vierailija
29/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ole varaa ylimääräisiin menoihin. Paljon maksat

Vierailija
30/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä takuita on että raskaus etenisi luovutetulle munasolulla?

Olemme yrittänyt lasta omilla soluilla ja nyt se tie taitaa olla kuljettu. Miehen solut erinomaisia mutta omat munasoluni ei jaksa johtuen erittyvästä vaihdevuosihormoonista.

Olen 41 v. ja mieheni 36 v.

Vierailija
31/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ole varaa ylimääräisiin menoihin. Paljon maksat

munasolun luovutuksesta siis...?

Vierailija
32/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen siittiöt sisäänsä ja kasvattamaan kypsän vauvan 9kk sisällään. Siitä voisi maksaa. Munasolun luovuttamisesta ei kukaan maksa. Luovutus tapahtuu hyvällä mielellä eikä rahastusmielellä.

Vierailija
33/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen siittiöt sisäänsä ja kasvattamaan kypsän vauvan 9kk sisällään. Siitä voisi maksaa. Munasolun luovuttamisesta ei kukaan maksa. Luovutus tapahtuu hyvällä mielellä eikä rahastusmielellä.

ihan vaan uteliaisuuttani kyselin =)

Vierailija
34/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani jos ette ole lasta saaneet. Niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin lapset pitää mielestäni tehdä nuorena eikä enää "mummoikäisenä". Toki nuorillakin on vaikeuksia tulla raskaaksi, kuten oma 26 vuotias siskoni ei ole raskaaksi tullut, vuosien yrityksistä huolimatta ja käyvät rankoissa hoidoissa tällä hetkellä. Mielelläni luovutan munasoluja nuorille ihmisille, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi, mutta jos lähempänä neljääkymppiä tai sen yli herää, niin se on myöhäistä.

lapsentekoikä on jo ohi jos herää vasta 40-vuotiaana. Silloin kun pitäisi jo pikkuhiljaa odotella lastenlapsiaan...

Itse en tosin luovuttaisi munasolujani kuin ehkä omalle siskolleni, en kelleen vieraalle. Mutta en varsinakaan kovin paljon yli 30-vuotiaalle.

Vierailija
35/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tulisi mieleenkään jaella niitä siskoille tai lähisuvulle. Ei maksa mitään

T: atte 18v

Vierailija
36/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikon 36-vuotiaana ja toinen syntyy juuri kun täytän 38. En minä ainakaan ole kokenut ikääni ongelmaksi mitenkään, ja aika ikävää huomata, että joillekin ulkopuolisille se voi olla ongelma...

Äitini on tehnyt viimeisen lapsen 40-vuotiaana, eikä vanhempani, minä tai kukaan sisaruksista ainakaan ole kärsinyt asiasta... Päin vastoin: äitini on loistava mummo ja auttelee mielellään, kun on tavallaan "aina" ollut lasten kanssa. Ja minä ja mieheni ei ainakaan koeta, että lapset väsyttäisi meitä, vaan lähinnä pidetään sitä ainoana asiana, joka elämästämme vielä on puuttunut. Ihania ovat!

Vierailija
37/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaakin lystistä?

Vierailija
38/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teette jonkinlaisen sopimuksen. Itse en luovuttaisi, ellen saisi mustaa valkoisella että lapselle kerrotaan viimeistään aikuisiässä hänen biologinen perimä.

Voitte olla sitä mieltä, ettei sukulaistaan "vahingossa" tapaa ja ala seurustelemaan sukulaisen kanssa, mutta elävässä elämässä tukin on nähty. Serkukset eivät tienneet olevansa serkuksia ja menivät naimisiin. toki se on suomessa sallittua, mutta itse en ikinä niin tekisi.

Toisekseen, ankeaa sanoa, mutta en ilman luovuttaisi. Eikä tarvitse olla kyse ahneudesta vaan ihan vaikka kyse pienestä kipurahasta.

Vierailija
39/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 30-vuotiaan. Eli ei kannata odottaa niin pitkään lasten yrittämistä. En ikinä odottaisi noin vanhaksi, jos todella lasta haluaisin. Pitää vielä varautua siihen, ettei lasta välttämättä kuulu ihan heti.

En luovuta munasolujani, koska se tekee kipeää. Ja sitten jos luovuttaisin, se olisi minun biologinen lapseni. En tietäisi missä, olisiko hänen hyvä olla. Ihmettelisikö hän kun ei näytä yhtään äidiltään. Kerrottaisiinko hänelle totuus. Ajattelisinko häntä koko ajan, haluaisin tavata vaikka se ei olisikaan mahdollista.

Vierailija
40/49 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin luovuttaa, mikäli luovutuksesta maksetaan kunnollinen palkkio. Luovutus ei nimittäin ole ihan pikkujuttu, koska luovuttaja joutuu pumppaamaan itseensä ylimääräisiä hormoneja ja olemaan jatkuvasti verikokeiden yms tutkimusten kohteena.

Olen akateemisesti koulutettu, älykäs (Mensan testitulokset ja jäsenyys), opinnoissa hyvin menestyvä (laudaturin paperit ja pari stipendiä lukiosta) ja harrastanut urheilua SM-tasolla. Ikää 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi