Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5 ja 5,5 -veet, lähtisitkö yksin

Vierailija
31.01.2010 |

heidän kanssaan kylpylään viikonlopuksi. Kumpikaan ei osaa uida. Nuoremmalla uhma ja kaikki on vaikeaa ja on sellainen minä itse kausi ja kiukuttelee aika herkästi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raja menee siinä, etten lähde ulkomaille.

Vierailija
2/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten altaassa sitten vaan polsittaisiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn uimahalleisa, Flamingossa ja rannalla neljän uimataidottoman lapseni kanssa ja ihan hyvin sujunut. Tosin meillä on kolmella nuorimmalla sellaiset kelluttavat uimapuvut niin eivät joudu upsukkeluksiin vaikka altaan reunalta tippuisivatkin.

Vierailija
4/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minä lähtisin ulkomaillekin 'yksin' lasten kanssa valmismatkalle. Ehken sentään millekään omatoimimatkalle.

Vierailija
5/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt aikoinaan 4 ja 1-vuotiaan kanssa paljon uimassa,kumpikin oli uimataidottomia.Mutta ovat rauhallisia lapsia eivät syöksy veteen yms.

Nyt kolme lasta isommat jo 10,7 ja kuopus 2 hyvin pärjään hallissa,kohta syntyy vauva ja voin mennä neljänkin kanssa=)

Vierailija
6/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähden kahden 6-vuotiaan kanssa tulevana viikonloppuna. Tarkoitus oli ensin yksin mennä rentoutumaan, mutta sitten ajattelin että otan esikoisen mukaan. En 3-vuotiasta, koska sitten ei kyllä mamma rentoudu lainkaan. ;)

Vierailija
7/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen että molemmat pärjäävät hyvin vedessä kellukkeiden kanssa. Siis ettei tarvi pitää koko ajan sylissä tms. vaan riittää että pitää silmällä. Oltaisiin sitten lasten altaassa.

Vierailija
8/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa kyllä käydään kolmisin samanikäisten kanssa.

Vierailija
9/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkstanut olen heidän kanssa ulkomaille. eikä ole ollut mitään valmismatkaa. Ihan hyvin sujuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan