Oletko kokeillut huumeita vai oletko perähikiän mammoja?
Kommentit (29)
ei oo tullu kokkeiltua, eikä tule. Enkä soisi lapsenikkaan kokkeilevan.
siellä perähikiälläkin niitä humehia oli kyllä ihan pilvin pimein, jos joku sattui haluamaan...
en ole kokeillut huumeita vaikka asun Hollannissa ja lähin Coffeeshop olisi tuossa kulman takana :))
Hollanti on ihan junttikylä, täynnä kaaskopjeja jotka juoksee puukengissään tuulimyllyjen ympäri. Maar ik ben toch niet gek!!!!
Oletko kokeillut huumeita vai oletko perähikiän mammoja?
Tarjottu on. Tunnen paljon ihmisiä Hikiä perältä, jotka ovat kokeilleet huumeita.
kun en laske itseäni kumpaankaan kategoriaan
selittynee huumeiden käytöllä.
Perähikiällä käsitetään yleensä syrjäseutua kaukana korvessa ja kaupunkiin on matkaa.
En asetu kumpaankaan kysyttyyn ryhmään.
Olen kaupungissa asuva, huumeita en ole koskaan kokeillut. Pääkaupungissakin on tullut asuttua vuosia.
ja Perimmältähikiältä olen lähtöisin.
Ei ole harrastuksia ja kaikki on kaukana. Ainoa keino kestää sitä ankeutta on pössytellä hasista päivät pitkät.
mutta perähikiällä on tarjottu kyllä.
nyttemmin asutaan täällä Perähikiällä Espoossa, jonne muutettiin Perähikiältä Helsingin keskustasta muutama vuosi sitten.
Ikinä en ole huumeita kokeillut tai tietääkseni edes nähnyt, koskaan ei ole niitä minulle tarjottu...
tarvetta kokeilla huumeita. Alko ja satunnainen tupakointi on riittäneet. Mulla on niin hyvä itsetunto, että olen voinut kieltäytyä aineista, koska mun ei ole tarvinnut esittää mitään eikä yrittää tehdä vaikutusta kehenkään :-)
En ole kokeillut huumeita. Asun Espoossa.
pilveä ja piriä Helsingissä asuessani. Muutin perähikiälle ja nyt en kokeile.
muita päihteitä, kuin alkoholia ja kannabista. Molempia oli saatavilla myös Perähikiällä. Alkoholia kokeilin 1. kerran vuonna 1993, kannabista 1996. Molempien satunnaista käyttöä olen jatkanut, myös Helsingissä asuessani. Nykyään asun taas Perähikiällä, mutta en ole poltellut kannabista tosi pitkään aikaan.
ja huumeita on tarjottu mutta eipä ole kiinnostanut kokeilla.
1-3 kertaa vuodessa. Ihan jees, mutta ei mitenkään kovin ihmeellistä.