Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee!!! Kerta viikossa karkkia

Vierailija
29.01.2010 |

tavoite on kestänyt koko tammikuun. Huomenna saa taas mässäillä, kun on "lupa" siihen. Tein uuden vuoden lupauksen ja se on pitänyt 4 viikkoa!

Ennen meni karkkipussi ja pari suklaapatukkaa JOKA päivä + keksejä sekä pullaa. Joten kehitystä on tapahtunut.

Ovatko muut pitäneet tämän vuoden lupauksista vielä kiinni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin siis laihduttaa, ja vielä on motivaatio säilynyt. Kaksi kiloa jo lähtenyt. Kahdeksan vielä pudotettavana. Itse syön muuten terveellisesti, mutta sallin yhden pienen makean, yleensä pullan, kahvin kanssa.

Vierailija
2/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi vielä tässä vaiheessa ottaa noin nollatoleranssia, mut ei sitä tiedä mitä tulevaisuus tuo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan suolaoista ja rasvaista. Tänään on mennyt sinihomejuustoa ja ranskiksia ja lasten sipsejä ja ounaviiniä kaksi lasia :(

Vierailija
4/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sipsit ei oo niiin vaikea vastustaa, ehkä kerran kk tulee ostettua. Mutta limonaadit on vielä kuviossa mukana tosin vain viikonloppuna. Olen myös tehnyt niin nyt, että ostan vain 1x 1,5l pullon vaikka 4 (cittarin alet) tulis halvemmaksi. Muuten joisin niitä niin kauan kun kaapissa on.

Toi on ollu hyvä sääntö myös, ettei osta karkkia kuin 1 viikkossa. Eipä tuu sitten himot kummittelemaan karkittomina päivinä. :)

ap