Voi itku miten paljon olen vanhentunut muutamassa vuodessa!
Katoin muutaman vuoden takaisia kuvia, joissa esikoinen on taapero ja kuopus vauva. Olen kuin eri ihminen ja näytän vähintään 10 vuotta nuoremmalta! Olen vanhentunut ihan älyttömästi muutamassa vuodessa ja näytän paljon (35v) ikäistäni vanhemmalta!
Kommentit (10)
minua vanhentava kilot ja jatkuva kiire ja huonosti nukutut yöt. En vaan pääse treenamaan kun haluaisin ja muuten elämä on kuluttavaa. Luulenpa että asia korjaantuu kun elämään tulee taas lasten kasvamisen myötä lisää aikaa:)
Noin 35v naiset, joilla lyhyellä välillä 2 pinetä lasta, ovat vanhenneet paljon nopeammin kuin nuorena lapset saaneet tai ne, joilla lapset pitkällä ikäerolla. Sinkut ovat asia erikseen.
Vielä 29-vuotiaana yhden lapsen äitinä minua luultiin aina teiniäidiksi. Alkossa kysyttiin paperit jo viiniä ostaessa aina (kävin niin harvoin että eivät tunteneet minua).
Eipä ole nyt 32-vuotiaana kahden äitinä luultu teiniäidiksi. Eikä tarvinnut näyttää papereita kun menimme "aikuisten baariin", jossa ikäraja 30 ja kaikilta vähääkään nuoremmilta kysyttiin paperit.
Otsani ja kaulani näyttävät samalta kuin äidilläni. Huoh!
väsymys näkyy naamassa, sehän on selvä. Silloin kun univajetta ei ole mahdollista paikata voi käyttää kunnon meikkiä korjaamaan väsymyksen merkkejä.
Terveellinen ruokavalio, paljon vettä, vitamiineja, raikasta ulkoilmaa, rentoutumista esim. hyvän elokuvan parissa.
Kunnon kasvovoide ja puhdistusaine.
ainakin apteekin eukko tarjosi eilen mulle lady vita +50 ja oon kuitenkin alle nelikyppinen,että sillee meillä täällä.
väsymys näkyy naamassa, sehän on selvä. Silloin kun univajetta ei ole mahdollista paikata voi käyttää kunnon meikkiä korjaamaan väsymyksen merkkejä.
Terveellinen ruokavalio, paljon vettä, vitamiineja, raikasta ulkoilmaa, rentoutumista esim. hyvän elokuvan parissa.
Kunnon kasvovoide ja puhdistusaine.
Kyllä kaikki ihmiset vanhenee ja ikä tuo merkkinsä. Ei iän tuomia muutoksia voi peruuttaa tai pysäyttää millään poppakonsteilla!
- kasvot pysyy kauniina meikin poistolla illalla ja hyvällä yövoiteella- esim oriflame, revlon
- päivällä ripsiväri
- tukka oysyy kauniiina otsatukalla( vaikka itse leikaten keittiönsakisilla)
ja huuhtele kylmällä vedellä pestessä viimeiseksi niin alkaa hiukset kiiltämään
ja voi, mikä elämänilo minusta näkyy niissä kuvissa, joissa esikoinen on vielä pieni (5-6 vuotta sitten). Olen nuori, hehkeä ja iloinen. Nyt kolme lasta, näytän zombielta ja yritän lähinnä vain kestää elämää. Beckin masennustesti on kertonut keskivaikeasta masennuksesta jo vuosikaudet.