Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku lapsistasi sinulle rakkaampi/tärkeämpi kuin muut?

Vierailija
29.01.2010 |

Pahalta tuntuu näin myöntää, mutta minulle ehkä tärkein on esikoisemme. Häntä tehtiin todella pitkään ja hartaasti (ennen kuin selvisi syy lapsettomuutemme), ja sitten raskausaika oli vielä vaikea ja synnytyskin päätyi hätäsektioon. Eli pidän häntä todellisena lahjana. Ehkä alitajuntaisesti olen myös aina jotenkin hänen puolellaan ja yritän selittää kaikkia hänen töppäilyjään parhain päin. Noloa, mutta minkäs voit!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuo kuopus on niin ihana,tällä hetkellä.Meidän esikoisella kun pahin kiukutteluikä menneillään.Molempia rakastan,tottakai!

Vierailija
2/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siksi, että poikien vauva-aika meni aivan sumussa koliikkien yms. kanssa, enkä nauttinut ajasta yhtään. Tytön syntymän jälkeen oli jotenkin niin ihanan seesteistä ja tyttö on ollut alusta aivan hurmaavan iloinen ja aurinkoinen lapsi - ja nyt nelivuotiaan nokkela kuin mikä, saapi nauraa silmät kyynelissä hänen jutuilleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esikoinen, joka on ainoa tyttömme ja hänessä on myös lupausta monesta hienosta asiasta. Taiteellinen ja lahjakas/älykäs eskarilainen.

Pienemmät pojat ovat lähinnä tuommoista järjetöntä miehistä uhoa, vaikka miten syötävän suloisia olisivatkin.

Vierailija
4/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun vauva, 1,5 v. Vauvana oli kovin itkuinen ja tarvitsi enemmän syliä, meille kehittyi tiiviimpi suhde kuin esikoisen kanssa, joka oli rauhallisempi vauva, itsenäisempi ja omatoimisempikin nykyään. Toki esikoistakin pidän sylissä ja hän on aivan ihana ihmisen alku, 3 v.

Vierailija
5/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää pojalla on 8-vuotta. Meidän tytär on teini-iässä ja tällä hetkellä aika mahdoton tapaus. On aina ollut jotenkin vaikeammin lähestyttävä kuin poika.

Mutta ei kumpikaan ole toista rakkaampi tai tärkeämpi, molemmat lapset ovat mulle ihan ehdottoman rakkaita, poika nyt vaan on se liikkisempi.

Vierailija
6/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, jos vanhemmille joku lapsi on toista tärkeämpi. Mun äiti on selvästi pitänyt siskostani aina enemmän, vaikka ei ole sitä koskaan sanonutkaan, sisko kun on luonteeltaan rauhallinen ja mukautuva, eikä halua puhua mistään epäkohdista, kuten äitinikin.

Vierailija
7/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luonteeltaan aurinkoinen ja valoisa, ei juuri koskaan kinaa tai väitä vastaan. Kaikki mitä teen hänen kanssaan on helppoa ja hauskaa. Kaksi muuta ovat varsinaisia vastarannankiiskejä ja kovia valittamaan ja vaatimaan. Yritän olla tasapuolinen mutta se on vaikeaa.

Vierailija
8/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus (poika 4 v) on aina ollut äärettömän rauhallinen ja aurinkoinen. Hänellä ei tunnu olevan koskaan huonoa päivää. Vauvanakaan hän ei itkenyt koskaan. Nyt hänen ihanan hassuja juttujaan saa naureskella. Kaikki on jotenkin niin ihanaa ja suloista, mitä hän tekee. Häntä on ehdottomasti kyllä hemmoteltu ja pidetty sylissä eniten, muut ovat saaneet vähän väistyä vauvan tieltä...