Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla on syömisen jälkeen aina vatsa kipeä?

Vierailija
29.01.2010 |

Polttaa vatsaa ihan kuin olisi vetänyt sinne viskiä raakana. Viime aikoina tätä on tapahtunut joka päivä enkä keksi mitään yhteistä nimittäjää asialle.

Edellispäivänä söin sosekeiton, eilen kipu tuli uunisilakka-aterian jälkeen, tänään taas söin porsaan ulkofilettä ja kasviksia. Silakkapäivänä käytin maitotuotteita, muuten en. En käytä viljaa missään muodossa. Tyhjä vatsa ei ole kipeä, vain syöminen tuo kivut. Mitähän tämä voisi olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha tulee kipeäksi aina tyhjänä ei täytenä....

Refluksia veikkaan minä.

Tutkituttaisin jos jatkuu ja vaivaa....

Vierailija
2/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täsmälleen tollasia oireita imetysaikana! Piti kävellä kumarassa kun maha oli välillä niin kipeä! Sama juttu molempien lasten imetysaikana, meni ohitse muistaakseni molemmissa imetyksissä siinä lapsen ollessa 8-9kk eli kun kiinteät alkoivat syrjäyttää maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei esim mustaa??

Tuttavallani oli noilla oireilla syöpä. Siis mahakivut ruokailun jälkeen + musta ulosta (= verenvuotoa suolistoon)

Vierailija
4/4 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aiheuttavat erilaisia vaivoja sekä ristiallergiaa! Itse podin pitkään pahaa oloa ja vatsakipua syömisen jälkeen. Asiaa alettiin tutkia ja todettiin ristiallergia.

Monet luulevat ja ajattelevat, että kasviksia syömällä olo kevenee ym., mutta voi käydä toisin. Kasvisten käsittely on suolistolle rankkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi