Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada BBC, Deutsche Welle, TV7 yms näkymään?

Vierailija
29.01.2010 |

Tänään selvisi tämä kanavaoperaattoreista yms.

Olen tänään ollut yhteydessä isännöitsijään ja TV7. Olen saanut selville seuraavaa.

Isännöitsijä sanoi, että ei ole kaapeli- eikä antennitalous vaan että haravalla otetaan ilmasta. Toisaalta sain tietää, että kun puhutaan haravoilla ottamisesta niin kyseessä on antennitalous. Kanavaoperaattoreita olisi Welho (91 kanavapaikka) ja Elisa (23 kanavapaikka), mutta taloyhtiössä ei ole kumpaakaan. Isännöitsijä puhui siitä, että pitää saada lautanen katolle eli olisiko se sitten sateliitti - ei tietoa miten toimisi ja mitä kanavia sillä systeemillä saisi.

Sitten soitin TV7. Sieltä selvisi, että pitää ottaa yhteys osoitteeseen www.maxivision.fi. Heiltä saa ostaa digiboksin (teräväpiirto, ei korttia, sopii tulevaisuuden laitteisiin), joka maksaa 199 euroa. Sitten pitää olla laajakaista - heiltä saa laajakaistan joka maksaa 31 e/kk, 2 megan nopeus liittymässä. Sitten tarvitaan modemi, joka maksaa uutena 45 euroa, vanhoja saa 20 eurolla, joissa puolen vuoden takuu. Tietokoneeseen tarvitaan verkkokortti ja XP 2000 (tässä hieman kysymysmerkkiä - riittääkö laitteeni jos minulla XP, joka olisi uudempi kuin XP 2000). Maksivisioon saa yhteyden heidän nettisivuiltaan, osoitteesta yllä. Nopeasti tuli soitto asiakaspalvelusta sen jälkeen kun olin pyytänyt yhteydenottoa.

Otanko siis tällaisen paketin? Jatkosta kerron sitten kun jatkoa on seurannut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla