Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä karppaamisesta on terveelle ihmiselle?

Vierailija
29.01.2010 |

Jos voi hyvin, kaikki arvot ovat huippuhyvät, ei ole ylipainoa tms.

Pidän paljon peruna-, pasta- ja riisipohjaisista ruuista, tuoreesta leivästä, puuroista yms. En oikein keksi, miksi kaikkien pitäisi karpata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sun ole pakko karpata?

Ite karppaan siksi että siinä tulee niin hiton hyvä ja enrginen olo. Mulla pastat ja potut heittelee mun sokereita niin rajusti että olen tosi väsynyt ja voimaton.

Itse "hyväkarppaan", syön myös luomukaurapuuroa ja toisinaan ostan uotilan 100% ruisleipää jossa vain 7gr hiilaretia per siivu.

Mutta perunan, pastan ja riisin olen jättänyt tyystin pois.

Vierailija
2/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miski karppaisit jos kerran voit nyt hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin karpata siksi, että kärsin aiemmin jonkinasteisesta ahmimishäiriöstä (mässäys -> tiukka nälkäkuuri - kierre), jatkuvasta ruuan ajattelusta ja parista esteettisestä liikakilosta. Karppaus hoiti ongelman ja siksi on syömisen suhteen tasapainoisempi olo. Enkä edes ole tässä systeemissä todellakaan ihan ehdoton.

Vierailija
4/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis pelkästään jo se, että ilmavaivat on käytännössä kokonaan kadonneet karppauksen myötä on iso juttu. Enää ei turvota mahaa jne. pikkuasiat ne pitää tässä hommassa kiinni.

Vierailija
5/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin virallisterveellisellä ruokavaliolla jatkuvasti vihainen. Joskus jopa raivoisa.

Kun panin erään tuttavani suosituksesta ruokavalion uusiksi huomasinkin, että olen ihan leppoisa ja huumorintajuinen ihminen. Olin kuvitellut, että äkäisyys on yksi luonteenpiirteistäni mutta väärässä olin. Ei tarvitse varmaan sanoakaan, että meillä asuu tätä nykyä tyytyväisempi mies ja onnellisemmat lapset.

Vierailija
6/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös juuri pari päivää sitten kertonut syöväsi karkkia joka päivä? Ei kai sellaista sokerinkulutusta voi karppaamiseksi kuitenkaan sanoa?

Vierailija
7/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7!! tuo on niin totta. minulle kävin samoin. lapsetkin huomasivat että äiti on nykyään pitkä pinnainen ja hauska...

ja myös minulta on hävinneet ilmavaivat kokonaan??

t. 3

Vierailija
8/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön karkkia joka päivä, kyse on oikeasti ihan muutamasta namusesta kahvin kanssa, ei pussillisista. Enkä nyt taidakaan ihan joka päivä ottaa sitä pariakaan. Mutta VOISIN kyllä ottaa ilman, että karppaus menee plörinäksi.

Kaikki perusruokani (mitä enimmäksen syön) on karppiruokaa, joten joskus voin vähän maistaa "kiellettyjäkin" ilman että päivän hiilihydraattimäärä nousee liikaa. Muutenkin kroppani reagoi negatiivisesti eniten vehnään ja perunaan, ei pelkkään sokeriin (pieninä määrinä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi