Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette tästä!

Vierailija
29.01.2010 |

Eräs sukulaiseni (nuori nainen) muutti joskus muinoin ulkomaille, iso-britanniaan. moneen vuoteen en ole häntä nähnyt, mutta nyt sukukokouksessa tuli puheeksi tämä "neiti", josta en ole kuullut mitään. Ei vaivautunut paikalle sukukokoukseen itse, joten keskusteluahan tästä sitten syntyi.

Ensinnäkin, nainen on avioitunut jonkun "tummahkon" ( kaippa sentään vaaleaihoinen..) brittimiehen kanssa ja heillä on kolme lasta ja neljäs tulossa.

Kukaan lapsista ei puhu sanaakaan suomea, kuten ei myöskään mies ! Englanninkielen taito on naisella hyvä, mutta on se kumma kun ei suomalaisuutta opetella, varmaan sen takia eivät vaivautuneet sukukokoukseen kun eivät suomea osaa!

Tämä nainen on itse ( tai ainakin oli) kaunis, hoikka ja akateemisesti koulutettu, joten miksi, MIKSI?! ei voinut suomalaista miestä ottaa?

Työskentelee nykyjään sisustussuunnittelijana ja miehensä on kuulemma poliisi, oikein polleita ja porvarillisia ovat ja aina kehuskelemassa suomalaisille sukulaisille.

On muka brittimies niin paljon parempi! Ei kuulemma vedä kaljaa kotisohvalla ja kuuntelee ja rakastaa vaimoaan vilpittömästi! Onko muka suomalisten miesten vika, että emme ole yhtä lällyromanttisia kuin ulkomaalaiset nössöpojat.

Mikä saa suomalaisnaiset valitsemaan ulkomaat?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kateeksi?

Vierailija
2/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vain, miksi nainen ottaa ulkomaalaisen miehen ja vielä kehuskelee sillä että niillä menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka suomalisten miesten vika, että emme ole yhtä lällyromanttisia kuin ulkomaalaiset nössöpojat.

Vierailija
4/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä suhteessa?

Vierailija
5/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan kans muuttaisin maasta

Vierailija
6/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol? Seksisuhteessa?

No ihan avioliitossa varmaan kuitenkin

Vierailija
7/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: ja samat sanat :D

Vierailija
8/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol? Seksisuhteessa?

No ihan avioliitossa varmaan kuitenkin

Eikun mitä, ilmeisesti viittasit tuohon ylempään viestiin. :DD Anteeksi, en taas jaksanut lukea ja ajatella yhtä aikaa.

Mutta joo. ap:lle, mee ittees ja hanki oma elämä äläkä kadehdi hyvin menestyviä sukulaisiasi.

Vierailija
9/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan kans muuttaisin maasta

Vierailija
10/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tässä nyt on? Ainakaan mies ei tällä kertaa ole mistään afrikan maista

Vai mitä meinasit tuolla tummahkolla? Latinoa??

Vierailija
11/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni (nuori nainen) muutti joskus muinoin ulkomaille, iso-britanniaan. moneen vuoteen en ole häntä nähnyt, mutta nyt sukukokouksessa tuli puheeksi tämä "neiti", josta en ole kuullut mitään. Ei vaivautunut paikalle sukukokoukseen itse, joten keskusteluahan tästä sitten syntyi.

Ensinnäkin, nainen on avioitunut jonkun "tummahkon" ( kaippa sentään vaaleaihoinen..) brittimiehen kanssa ja heillä on kolme lasta ja neljäs tulossa.

Kukaan lapsista ei puhu sanaakaan suomea, kuten ei myöskään mies ! Englanninkielen taito on naisella hyvä, mutta on se kumma kun ei suomalaisuutta opetella, varmaan sen takia eivät vaivautuneet sukukokoukseen kun eivät suomea osaa!

Tämä nainen on itse ( tai ainakin oli) kaunis, hoikka ja akateemisesti koulutettu, joten miksi, MIKSI?! ei voinut suomalaista miestä ottaa?

Työskentelee nykyjään sisustussuunnittelijana ja miehensä on kuulemma poliisi, oikein polleita ja porvarillisia ovat ja aina kehuskelemassa suomalaisille sukulaisille.

On muka brittimies niin paljon parempi! Ei kuulemma vedä kaljaa kotisohvalla ja kuuntelee ja rakastaa vaimoaan vilpittömästi! Onko muka suomalisten miesten vika, että emme ole yhtä lällyromanttisia kuin ulkomaalaiset nössöpojat.

Mikä saa suomalaisnaiset valitsemaan ulkomaat?

Itse olen seurustellut 6 ulkolaisen miehen kanssa. Ja saman verran on kotimaisia miehiä ollut. Ei se miehen kansallisuudesta ole kiinni, jos kemiat toimii.

Tosin on sanottava, että suomalaisten temperamentti on kutakuinkin ehkä hieman "hitaampi" kuin esim. brittimiesten (on ollut mulla 2 brittimiestä ja asunutkin oon siellä vuosia), ja sen takia saattaa suomitytöllä olla jotenkin iisimpää saada esim. tunteista koskeva keskustelu käyntiin.

Olen myös ollut italialaisen, ruotsalaisen, amerikkalaisen ja romanialaisen miehen kanssa suhteessa. Siis ihan kunnon parin vuoden suhteita olivat. Nyt olen siis naimisissa suomalaisen miehen kanssa.

On sääli, etten opiskellut/yrittänyt puhua noiden ulkolaisten miesten kanssa HEIDÄN kotikieltään...puhuttiin aina englantia. Nyt kyllä harmittaa ihan helkkaristi!

Ystäväsi tekee TODELLISEN IDIOOTTIMAISEN tyhmyyden kun ei opeta suomenkieltä äijälleen, eikä lapsilleen.

Mutta muutoin, ei kannata kadehtia. Se vie vaan voimavaroja itseltä.

Vierailija
12/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ja yritä uudelleen, kyllä se vielä onnistuu, kunhan vähän harjoittelet.

Vierailija
13/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en sitä, ettei nainen puhu lapsilleen omaa äidinkieltään.

Vierailija
14/15 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanpuhuja- suku niin en yhtään ihmettele että lähti britteihin.. mä olisin lähteny vielä kauemmas.

Vierailija
15/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä sanois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi