Mitä teillä tänään syödään? Äkkiä vinkkejä!
Kauppaan lähdössä eikä tiiä mitä tekis ruuaksi..
Kommentit (17)
pitäisköhän meidänkin mennä niin ei tarvis miettiä. :)
ap
Huomenna lihapataa ja riisiä. Sunnuntaina savustamme lohta.
huomiseksi ja sunnuntaiksi muhitellaan kunnon lihapata
Pitsa kuulostaa hyvältä, toisaalta halvemmaksi tulee hakea pitseriasta valmiit kun alkaa itse tekemään.
makaronilaatikko, ratatouille, hernekeitto, bataattikana-pata näin alkuun :)
Kastike:
maustamattomia kanasuikaleita
sipulia
paprikaa
banaania
suolapähkinöitä
valkosipulia
curry
mustapippuri
vettä
ruokakerma/ ihan oikeaa kermaa
Paista kana ja sipuli öljyssä curryn kera, lisää paprika ja pähkinät, paista tovi, lisää vettä ja banaanisiivut, viimeisenä kerma.
Kaikkea maun mukaan.Suolaa ei sen vuoksi, kun pähkinöissä on jo tarpeeksi.
ja ite tehtyjä sämpylöitä... juomaks maito:)
Tuota nakkikastiketaa ja muussia meillä syödään tänään! Ei olekaan ollu aikoihin! Kiits. :)
Ohje: 2,50gr ruskistettua jauhelihaa ,sipulia. 4 munaa ,5 ds maitoa,kattilan pohjalle voita.aineet sekoitetaan ön valmista ,kun munakas hyytynyt. keitetään perunat tai makaroonia.
Pitsa kuulostaa hyvältä, toisaalta halvemmaksi tulee hakea pitseriasta valmiit kun alkaa itse tekemään.
Yök niitä pizzerioiden rasvalällylöllylättyjä!
kiusauksen kans oli porkkanaraastetta. Päivälliseksi aattelin tehä nakkikeittoa.
Yök niitä pizzerioiden rasvalällylöllylättyjä!
kun korvaa juuston raejuustolla, ottaa kuitupohjan ja täytteeksi tonnikala,kinkku,katkarapu ja kana. Kunnon ruokaa treenin päälle, kun vaan pystyn syömään pelkästään puolikkaan :)
*uunilohi
*borchkeitto
*chili con carne
aloittajalle tää taitaa tulla jo liian myöhään tälle päivälle, mutta jos jonain toisena päivänä on ongelmia keksiä ruoka, niin laitanpa kuitenkin.
meillä tänään hedelmäbroileria. tällä kertaa koivista, kun ei pakastimesta muuta löytynyt. eli laitan paistopussiin ananasta ja mangoa sekä ananassalsaa ja päälle broiskut ja sitten vain uuniin 175 astetta ja vähän toista tuntia - hedelmien takia voi pitää pitempäänkin.
seuraksi vain wokkivihanneksia, koska en jaksa lähteä kauppaan hakemaan muita aineksia.
Meidän ruuat tekee ravintolan kokki :o)