Martina & Esko tänään
Kommentit (55)
Edelleen ihmettelen miten noilla riittää tuota rahaa tuohon asuntoonkin kun on niitä maksuongelmia ollut.
Minusta nuo on varsin hupaisa pariskunta. Esko on varsin lupsakan oloinen.
noilla pitänyt olla jotkut dolcegabbana vaunut vai mitkä hemmetit ne oli.
Ja ihan näytti emmaljungat ostavan..jotka on täälläkin tuomittu niin landepönde vaunuiksi joita vaan köyhät ja sossussa asioivat käyttävät..huh huijaa..
Itse hankittiin kans kaikki isot tavarat lastentarvikkeesta. Palvelu ollut hyvää ja saatiin hyvä pakettitarjous kun hankittiin paljon tavaroita kerralla.
"otataanpa tuo ja tuo ja tuo..." Millä helevetin rahalla??? Niitä omakuviaan ripusteli seinille (itserakkautta todellakin). Voi pamaus!
Ja ne yksityisillalliset siellä Lapissa, "kun meillä on niin kamalan rankkaa".
Vakava sairaus: luultavasti raskausajan diabetesepäily, nieleskeli litkua ja sitten verikokeita...moni muukin odottaja kokee samaa.
Moni perhe raataa oikeissa töissä ja on sairautta, ongelmaa ja surua jos jonkinlaista ja tämä herrasväki on niin poikki, koska heillä niiiinpaljon kuntosalia ja tanssitreeniä. Voivoi.
noilla pitänyt olla jotkut dolcegabbana vaunut vai mitkä hemmetit ne oli. Ja ihan näytti emmaljungat ostavan..jotka on täälläkin tuomittu niin landepönde vaunuiksi joita vaan köyhät ja sossussa asioivat käyttävät..huh huijaa.. Itse hankittiin kans kaikki isot tavarat lastentarvikkeesta. Palvelu ollut hyvää ja saatiin hyvä pakettitarjous kun hankittiin paljon tavaroita kerralla.
Olisin kiljuen ottanut E:t, jos olisin vain voinut...mutta vaaleita en ottaisi, koska rapaantuvat sitten, kun ratasosa paikallaan ja kävelevä muksu tungetaan kurakenkineen.
Että sori vaan, ehkä mamuille annetaan ne halpisvaunut lastentarvikeliikkeestä, suomalainen köyhä ostaa SPR:n kontista!
hyvää palvelua niin kun joku sanoi, hah sanon minä. Oatettiin sänky, josta puuttuu pohja ja kun soitettiin kotoa, että missäs se pohja on niin vänkäsivät, että kyllä se siellä on. Hyvä kun eivät maksattaneet sitä pohjaa, töykeää palvelua ja asiakkaan aliarvioimista.
noilla pitänyt olla jotkut dolcegabbana vaunut vai mitkä hemmetit ne oli. Ja ihan näytti emmaljungat ostavan..jotka on täälläkin tuomittu niin landepönde vaunuiksi joita vaan köyhät ja sossussa asioivat käyttävät..huh huijaa.. Itse hankittiin kans kaikki isot tavarat lastentarvikkeesta. Palvelu ollut hyvää ja saatiin hyvä pakettitarjous kun hankittiin paljon tavaroita kerralla.
Olisin kiljuen ottanut E:t, jos olisin vain voinut...mutta vaaleita en ottaisi, koska rapaantuvat sitten, kun ratasosa paikallaan ja kävelevä muksu tungetaan kurakenkineen.Että sori vaan, ehkä mamuille annetaan ne halpisvaunut lastentarvikeliikkeestä, suomalainen köyhä ostaa SPR:n kontista!
itse en tuomitse noita vaunuja mitenkään, mutta tällä av palstalla on vaan tuollainen joku yleinen negatiivisuus noita emmaljungan vaunuja kohtaan..
Me mentiin jo joskus mun rv 20 tonne lastentarvikkeeseen, tilattiin tavarat mitkä tarvittiin (vaunut,kaukalo,hoitopöytä jne) ja sitten on miehen kanssa säästetty, että on se raha minkä ne kaikki yhteensä maksaa.
Mutta yhdessä me ollaan niihin säästetty, että ei meilläkään tyhjästä ollu sellasia rahoja.
Ja sama kai se on hankkiiko vaunut uutena vai käytettynä. En siis tuomitse sellaisia ihmisiä mitenkään. Täällä vaan missä asun ei ole kirppareita tai kierrätyskeskuksia missä käydä etsimässä. Eikä mulla ole sellasta silmää että niistä ikinä mitään käyttökelpoista löytäisin..
hyvää palvelua niin kun joku sanoi, hah sanon minä. Oatettiin sänky, josta puuttuu pohja ja kun soitettiin kotoa, että missäs se pohja on niin vänkäsivät, että kyllä se siellä on. Hyvä kun eivät maksattaneet sitä pohjaa, töykeää palvelua ja asiakkaan aliarvioimista.
kyse nyt olla ihan vaan paskasta asiakaspalvelijasta. Noita kyseisiä liikkeitä on ympäri suomea niin ei niillä joka liikkeessä ole kusipäisiä myyjiä.
Ymmärrän kyllä että kun sulle on paska maku suuhun jäänyt ko. liikkeen palvelusta niin ne on sitten kaikki paskoja.
Mutta itse ainakin saanut ko. liikkeessä hyvää ja opastavaa palvelua. Ja myyjän hermot kesti hyvin kaikki mun ja mun miehen kyselyt kaikista tavaroista.
koska en edes kyseistä ohjelmaa katso... Mutta ketä kiinnostaa...???
Ihan turha ohjelma, ja en ole mikään "jeesus", katson tositeeveetä oli sitten Selviytyjät tai BB kyseessä, mutta ketä kiinnosttaa joku Aitotolehti??? Ja ennenkaikkea MIKSI? ..Tuohon todella kaipaisin vastausta...
ihan "taviksia" ovat ja parasta että jalat pysyy maassa. Itse asun lapissa ja tuollaisiahan kaikki heslaiset on ku ne joutuu erämaahan :D:D:D
Mun mielestä toi on hyvä ohjelma, tykkäsin jo paljon siitä Katie&Peter -ohjelmasta viime vuonna. Mun käsitys tosta parista on muuttunut tosi positiiviseksi ohjelman myötä. Näyttivät ihanan rakastuneilta varsinkin paljussa, niistä kahdesta näkee että niillä on hyvä olla yhdessä. Ja Esko on niin ihana, rento ja hauska tyyppi.
Miten jaksatte ihmetellä toisten rahankäyttöä noin paljon? Tienaavat varmasti tosta ohjelmasta tosi paljon, ja noista reissuista, ostoksista yms eivät varmasti maksa mitään, kun valmistajat ja omistajat saa niin hyvää mainosta.
Maksavat palkkioita ja sitten tietysti kun he esim. sitä sänkyään mainosti oikein valokuvan kanssa niin sängyn valmistaja tuli siinä esiin.
Mutta veikkaan, että eipä varmaan kauaa aikaa heidänkään elämän tyylinsä " vetoa " kansaan.
Sanotaan aikansa kutakin.
Ko. aitolehti&eerikäinen lehdet maksavat sitten rouvalle sponsaavat nämä kynsien laittajat + hiustentuuhennus tai pidennys myös eiköhän joku lehti tai vastaava maksanut rouvan uudet rinnatkin.
kyllä on Victorialla KOVAT paikat kun kasvaa isoksi ja kuulee vanhemmistaan mitä he olivat.
me saatiin tosi huonoa ja päätettiin ettei siihen lafkaan astuta. Myyjät pakoili asiakkaita ja asiantuntevuus hakusessa. Hirveästi ei esitelty vaikka oltais haluttu. Eräässä toisessa liikkeessä on tervehditty jo ovella mitä ei Lastentarvikkeessa tehty tai sitten meidän naama ei miellyttänyt.