Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina & Esko tänään

Vierailija
28.01.2010 |

Tänne kaikki kommentit tämän illan jaksosta :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään järkevämpää tekemistä kuin katsoa tällaisia typeriä sarjoja?

Ei ihme, että ollaan niin masentuneita jos elämä on noin sisällyksetöntä.

Vierailija
22/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä oli omahyväisesti sisutettu kun omia kuvia tuli seinille. : ) Ja mustalla päästettiin tehosteseiniä. Miksi ne maalasi valkoista seinää valkoisella? En tajua. Ja tosiaan katselin sitä verhojen ripustelua. En menisi noilla viikoilla laittamaan niitä - saattaisihan se istukkakin revetä siinä melskeessä. Tai pudota tuolilta alas. : ( Nauratti se että millä vaunut saa puhdistettua, kun se Esko kysyi. Ei varmaan osaa vaikka sanottiin millä sen saa puhtaaksi. Miksi viimeisillään pitää mennä jotain "jumppa-esitystä" pitämään? En tiedä onko siinäkään järkeä. Vauva on ihan pyörällä päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään järkevämpää tekemistä kuin katsoa tällaisia typeriä sarjoja?

Ei ihme, että ollaan niin masentuneita jos elämä on noin sisällyksetöntä.

Mistä näitä "täydellisiä" ihmisiä aina löytyy? Mahtavaa kuinka jotkut voi oikeesti palvoa vain omaa elämän tyyliään.

Joillain ihmisillä nyt vain on tapana katsoa telkkaria ennen omaa nukkumaan menoaan. Jotkut tekee sitten jotain muuta. Kerrothan mitä sinä teet, kun sinulla näyttää olevan sisältöä elämässäsi niin paljon?

Vierailija
24/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään järkevämpää tekemistä kuin katsoa tällaisia typeriä sarjoja? Ei ihme, että ollaan niin masentuneita jos elämä on noin sisällyksetöntä.

Mistä näitä "täydellisiä" ihmisiä aina löytyy? Mahtavaa kuinka jotkut voi oikeesti palvoa vain omaa elämän tyyliään. Joillain ihmisillä nyt vain on tapana katsoa telkkaria ennen omaa nukkumaan menoaan. Jotkut tekee sitten jotain muuta. Kerrothan mitä sinä teet, kun sinulla näyttää olevan sisältöä elämässäsi niin paljon?

teeveestä tuppaa tulemaan joskus jotain ihan järkevääkin jos ei tule, saatan vaikka jopa harrastaa seksiä siippani kanssa ;)

t. en oli IKINÄ katsonut mm.bb:tä, tätä kyseistä sontaa, mikkosten perhettä tms.

Vierailija
25/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksin harrastaminen voi tapahtua aikaisemminkin kuin klo 22 ja juuri torstaisin ;) Mieletöntä, että joku oikeesti kuvittelee, että tämmöiset tv-ohjelmat voivat johtaa masennukseen.

Pitäs vissiin lopettaa tän palstan lukeminen.. Vaikka tosin tää on kyllä parasta viihdettä mitä on. Vain Suomessa voi asua näin idioottimaista porukkaa.

ole mitään järkevämpää tekemistä kuin katsoa tällaisia typeriä sarjoja? Ei ihme, että ollaan niin masentuneita jos elämä on noin sisällyksetöntä.

Mistä näitä "täydellisiä" ihmisiä aina löytyy? Mahtavaa kuinka jotkut voi oikeesti palvoa vain omaa elämän tyyliään. Joillain ihmisillä nyt vain on tapana katsoa telkkaria ennen omaa nukkumaan menoaan. Jotkut tekee sitten jotain muuta. Kerrothan mitä sinä teet, kun sinulla näyttää olevan sisältöä elämässäsi niin paljon?

teeveestä tuppaa tulemaan joskus jotain ihan järkevääkin jos ei tule, saatan vaikka jopa harrastaa seksiä siippani kanssa ;)

t. en oli IKINÄ katsonut mm.bb:tä, tätä kyseistä sontaa, mikkosten perhettä tms.

Vierailija
26/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan jees. Taidanpa katsoa jatkossakin... Kiva kattella hyvännäköisiä ja hyvin toimeentulevia ihmisiä.

Ja tohon muuttamiseen, mekin muutimme kaksi viikkoa ennen esikoisen syntymää ja todellakin ripustin verhot itse porrasjakkaralla seisten. Täytyy kyllä myöntää, että muuttopäivän iltana maha laskeutui alemmaksi...

Vierailija
27/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te ihmiset niin pirun kateellisia toisten jutuille, kun pitää oikeen kaikki huonot puolet kaivaa esiin.

Mun mielestä Marttina on ollut oikein hyvä merkki siitä, että ei se raskaus ole sairaus.Silloinkin voi ja PITÄÄ tehdä asoita.

Mä olen viimesilläni maalannut, vaihtanut auton renkaita, tehnyt puu hommia yms. ``miesten töitä`` ja kumminkin jokainen lapsi on terveenä tähän maailmaan syntynyt ja ja raskaus aika on ollut normaali.

Se olisi ihan sama kenestä tämä ohjelma tehtäisiin, aina jokaisella olisi jonkun persoonasta sanomista, kaikkihan me ollaan erilaisia. Ja mitä väliä minkälainen sisustus kenelläkin on tai että mitkä vaunut kukin ostaa. Jokainen tekee mitä parhaaksi näkee ja mikä tuntuu itsestään hyvältä.

Ja valkoisia seiniä voi maalata valkoisella, esimerkiksi siksi että seinät ovat ``kulahtaneen`` näköiset.

Vierailija
28/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksin harrastaminen voi tapahtua aikaisemminkin kuin klo 22 ja juuri torstaisin ;) Mieletöntä, että joku oikeesti kuvittelee, että tämmöiset tv-ohjelmat voivat johtaa masennukseen. Pitäs vissiin lopettaa tän palstan lukeminen.. Vaikka tosin tää on kyllä parasta viihdettä mitä on. Vain Suomessa voi asua näin idioottimaista porukkaa.

teeveestä tuppaa tulemaan joskus jotain ihan järkevääkin jos ei tule, saatan vaikka jopa harrastaa seksiä siippani kanssa ;) t. en oli IKINÄ katsonut mm.bb:tä, tätä kyseistä sontaa, mikkosten perhettä tms.

minä en puhunut mitään masennuksesta..

Vierailija
29/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sen verran kiirettä ja stressiä päivissä työn takia (olen yrittäjä), etten todellakaan tarvitse enää iltakymmeneltä mitään "järkevää tekemistä". Istun mielelläni telkan eteen ja nollaan aivojani katsomalla jotakin helppoa ja viihdyttävää. Ei kannata tehdä typeriä yleistyksiä.

Vierailija
30/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Martina ja Esko ovat aivan ihania. Ja ne kellä on jotain niitä vastaan,niin katsokaa peiliin ja miettikää onko omassa elämässä jotakin pielessä kun pitää muita arvostella!

Vierailija
31/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Martina ja Esko ovat aivan ihania. Ja ne kellä on jotain niitä vastaan,niin katsokaa peiliin ja miettikää onko omassa elämässä jotakin pielessä kun pitää muita arvostella!

Lehtijulkisuuden perusteella olen vähän silimäni pyöritellyt, mutta tätä ohjelmaa katsottuani olen naureskellut hyväntuulisesti ja hymyillyt heidän sanailulleen. Onhan he, tai ainakin Martina aika persoona ja varmasti voisi tosielämässä kiristellä hampaita moiselle käytökselle, mutta näin tv-viihde tuttavuutena oiekin mukava :) Onneksi tällä Eskolla tuntuu huumori riittävän, joten eiköhän hän pärjää Martinan kanssa.

Tuota yleellistä elämää olen myös ihmetellyt, mutta eiköhän se ole harhaa. Ohjelmantekijä varmasti maksaa matkat ja hotellit jne, jotta saadaa mielenkiintoista kuvattavaa.

Vierailija
32/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttavat varsin lupsakkaalta, temperamenttiselta, pariskunnalta. Myöntävät itsekin, että heidän työt ovat varsin itsekkäitä ja itsestään on pidettävä huolta, mitä se sitten tänäpäivänä onkaan.

Toivon heille kaikkia hyvää!

Vierailija
33/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat vitsailla itsestään ja kemia parin välillä näyttää toimivan. Martinalla taitaa olla aika temperamenttinen luonne, mutta niin on monella muullakin ja oman lisänsä antavat raskaushormonit. Ei tarvinnut meilläkään miehen välillä kovin kummoista sanoa kun älähdin kovasti takaisin...raskauden aikana ja välillä vieläkin ;)

Martinan mahasta sanoisin, että itselläni maha oli rv 34 suurin piirtein samaa kokoa ellei pienempikin. rv 41+? siivoilin kovati kotona, pesin saunaa, puistelin/pesin mattoja yms. ja kävin vaeltamassa 5 km vaativan lenkin, toki olin varovainen ja mukana oli seuraa. Raskaus ei ole sairaus, silloin pitää kuunnella itseään mitä pystyy tekemään ja mitä ei. Toiset ovat loppuajan vuodelevossa ja toiset elämänsä kunnossa.

Vierailija
34/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Martinahan on fyysisesti huippukunnossa, joten joku pieni vaeltelu tai verhojen ripustaminen ei nyt ole hänelle yhtään mitään! Minusta on älytöntä vaatia, että raskaana olevan pitäisi suurin piirtein vain makoilla sohvalla? No ei. Ajatelkaa entisajan naisia: tekivät raskaita hommia loppuun saakka, monen lapsi syntyi navetassa:).

Kaikkea hyvää vain Martinalle ja Eskolle. Heillä on sellaiset ammatitkin että pitää pitää fysiikasta huolta.

Vierailija
35/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollanen hyväntahtoinen kettuilu toiselle on meidän suhteen suola. Samanlaisella huumorilla pötkitään jo pitkälle, M & E sopivat toisilleen :)

Vierailija
36/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin ekan kerran ja ihan normaaleiltahan nuo vaikuttivat. Itse pyöräilin töihin rv 38(yksityisyrittäjä) ja maalasin seiniä rv 37.

Vierailija
37/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollanen hyväntahtoinen kettuilu toiselle on meidän suhteen suola. Samanlaisella huumorilla pötkitään jo pitkälle, M & E sopivat toisilleen :)

Meitäkin voisi verrata tuohon yli-ihanaan pariskuntaan...Tai mieheni usein sanoo että Marttiina on kuin minä, sanavalmis, itsepäinen, vittumainen hyvällä tavalla.... Pyrkikää kateelliset itse samaan...

Vierailija
38/55 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän lastentarvikkeesta puhut ? Tammiston,Variston ?

Itse olen aina saanut kyseisen ketjun liikkeistä hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

Myös takuuasioissa minua on palveltu hyvin... Joten ...Minä ainakin olen myös ystävilleni suositellut Lastentarviketta.

Terv.Kolmatta lasta odottava ja vannoutunut Emmaljungan käyttäjä.

Vierailija
39/55 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa varmaan hyvät alennukset!

Vierailija
40/55 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-normaalisti harkkoja muutama tunti ja nyt viimeisenä kuukautena lähes normaali-ihmisen työpäivän pituiset harkat...

...Kyllä on rankkaa!