Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina & Esko tänään

Vierailija
28.01.2010 |

Tänne kaikki kommentit tämän illan jaksosta :)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin, että miten raskaana oleva naikkonen pystyy noin varomattomasti kiipeilemään tuolissa verhoja ripustamassa (eikä edes Eskoa huoleta lapsen kohtalo). Samoin siellä kuohuvan kosken rannalla näytti aika huolettomasti kävelevän liukkailla kallioilla.

Vierailija
2/55 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaunuiksi ostin halvat abc:t. Panostan muihin asioihin. Vaunut on ihan jees, mutta jos hajoaa niin sitten hankitaan uudet ja paremmat.

Mutta asiaan: Hauska jakso, omanlaisensa pariskunta, pääasia että sopivat toisilleen ja pystyvät yhteiselämää viettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin, että miten raskaana oleva naikkonen pystyy noin varomattomasti kiipeilemään tuolissa verhoja ripustamassa (eikä edes Eskoa huoleta lapsen kohtalo). Samoin siellä kuohuvan kosken rannalla näytti aika huolettomasti kävelevän liukkailla kallioilla.

kaveri pisti rv 41 itse verhot kun ei miehen laittamisesta olis kuulemma tullu mitään.

Itse en kyllä kiikkuis, eikä mulla mies antais (mulla viikot nyt 30+1), Mulla meinaa alkaa huimaamaan jo kun nousen lattialta maton päälle xD

Muutenkin olen kauhean varovainen ja mieskin kattoo etten vaan rasita itseäni (vähän jopa liiankin huolehtivainen) mutta se on suloista.

Vierailija
4/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasoin samaa että onko bb-niko mutta tais olla

Vierailija
5/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin erittäin huonoa kokemusta Lastentarvikkeesta (vantaalta) 3 kertaa, kun käytiin ja joka kerralla eri myyjältä saatiin huonoa palvelua niin ei mennä enää.

Vierailija
6/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ihan loppuun asti. meillä oli just sillon muutto ja kaikki asenne kysymys tuokin jotkut jaksaa jotkut ei raskaus ei ole sairaus

Vierailija
7/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varottomasti olisi, jos hän yhdellä jalalla seisoisi ihan tuolin reunalla...

Olen itsekin rv 31 ja samankokoinen maha on; ripustan itse verhot, koska ei tule edes mieleenkän, että laittaisin mieheni tekemään sitä. En sen takia, ettei hän osaisi, vaan se on vaa akkojen hommaa.

Se, että on raskaana ei tarkoita, että pitäisi maata sohvalla, eikä uskaltaa tehdä mitään. Hulluksi siinä tulisi. Eri asia, jos ei oikeasti fyysisesti jaksa/voi, mut miksei jos on energiaa ja halua?!

Kauhean lyhyitä ovat mun mielestä nuo jaksot, mut ihan kivaa ohjelmaa :)

Ja totta on kyllä se, että on hieman käsitys muuttunut positiivisemmaksi koko pariskunnasta ;)

Vierailija
8/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin erittäin huonoa kokemusta Lastentarvikkeesta (vantaalta) 3 kertaa, kun käytiin ja joka kerralla eri myyjältä saatiin huonoa palvelua niin ei mennä enää.

ikävää tuollainen. Itse olisin jo saattanut ottaa vähän "korkeemmalle" taholle yhteyden että katsottais henkilökunta uusiks. Näillä myyjillä kyllä ollu jo joku asennvamma hommaansa kohtaan.

Ja en kyllä yhtään ihmettele jos jää se paskan maku suuhun. Se riittää jo jos kerrankin saa huonoa palvelua. Mutta toivottavasti saitte jostain muualta sitten hyvää palvelua ja saitte ne tarvikkeet mitä tarvitsitte.

nim. Se joka on saanut hyvää palvelua lastentarvikkeessa (Rovaniemellä).

Vierailija
9/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin rv 31 ja samankokoinen maha on; ripustan itse verhot, koska ei tule edes mieleenkän, että laittaisin mieheni tekemään sitä. En sen takia, ettei hän osaisi, vaan se on vaa akkojen hommaa.

Se, että on raskaana ei tarkoita, että pitäisi maata sohvalla, eikä uskaltaa tehdä mitään. Hulluksi siinä tulisi. Eri asia, jos ei oikeasti fyysisesti jaksa/voi, mut miksei jos on energiaa ja halua?!

Kauhean lyhyitä ovat mun mielestä nuo jaksot, mut ihan kivaa ohjelmaa :)

Ja totta on kyllä se, että on hieman käsitys muuttunut positiivisemmaksi koko pariskunnasta ;)

miehen hommaa. :D Aina, olin raskaana tai en. :D

T. vaimo 150 cm pitkä

Vierailija
10/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaana oleva altistaa itsensä maalin hajulle vaikka olis miten kiire rempan kanssa. Vaikuttaa ihme pätemisen tarpeelta.Ja muutenkin, vähän outo ajoitus koko asunnon vaihtoon, kun toinen on viimeisillään.

Vierailija
11/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies ponkaisi sohvalta ja sanoi, että silittely riittää ja hän ripustaa. Oli silloin rv. 39.:)

Musta Martina on lievästi miellyttävämpi kuin muuten olen saanut kuvaa, mutta Esko on huippu. Oikeasti tosi hauska ja symppis, osaa jotenkin ottaa Martinan persoonan oikein. Musta tää sarja on ollut pr:ää juuri Eskolle. Jopa mun mies, jota ei tälläiset paljon kiinnosta yleensä, kommentoi tota Eskoa positiivisesti.

Vierailija
12/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin sitten seisoi keskoskaapin vieressä ja ymmärsi, ettei se aina niin helppoa olekaan... Siperian kautta piti asia oppia ennen kuin ymmärsi, miten kiitollisia saavat olla ne, jotka voivat viettää raskausaikana ihan normaalia elämää.

Seuraavassa raskaudessa sitten huomattiin, että kohdunsuuni aukeaa heikkouttaan ilman supistuksia ihan omia aikojaan ja jouduin vuodelepoon kuukausiksi (psaksi aikaa sairaalaan). Siinä oli sitten kiva kuunnella toisten juttuja laiskottelusta ja siitä, että käyttää raskautta tekosyynä olla ja lojua paikallaan, kun alla oli rankka keskoskokemus...

itse ihan loppuun asti. meillä oli just sillon muutto ja kaikki asenne kysymys tuokin jotkut jaksaa jotkut ei raskaus ei ole sairaus

Vierailija
13/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sisämaalien käry nyt sellanen ole, etteikö sitä voisi raskaana maalata. Meillä on sisämaalit valittu myrkyttöminä, niitä voi kohtuudella käsitellä myös raskausaikana. Liuotinmaalit ja tärpätit on sitten eri asia, mutta vesioheinteinen sisämaali ei edes juuri haise. Joku kalustemaali voi sitte olla eri asia, mutta kun niissäkin on eroja.

Me muutettiin 2vrk kun olin päässy laitokselta, oli muuten kolmen vaippaikäsen kanssa hankalaa ku nuorin oli alle viikon ikänen. Vaan pakko on pakko, aiemmin ei päästy ja myöhemmäksi ei saatu ajankohtaa sovittua enää siinä vaiheessa. Mieluummin oisin muuttanu 2vko aiemmin eli viimesillään raskaana.

Vierailija
14/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinasta ja Eskosta sitten, Martina on selkeesti alkanu muuttumaan 'pehmeemmäksi' ja puhukin jo ihan järkeviä työroolin ja tulevan äitiyden aiheuttamasta ristipaineesta. Vaikutti jopa tän jakson aikana ihan herttaiselta ihmiseltä kun vaan pääsee tietyistä kuvioista irti ja saa aikaa olemiseen. Ei lainkaan paha.

Vierailija
15/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime jakso oli onnistunut. siinä käsiteltiin vauvaa, vanhemmuutta ja muutoksia. Aikaisemmissa jaksoissa on keskitytty vain ulkonäköön yms..

ENsimmäisen kerran minua nauratti kun katsoin ohjelmaa. MArttiina oli aidon oloinen kun kävelivät kiutakönkäällä.

Ainoa asia mitä ihmettelin oli Marttiinan mahan koko!? pieni ja aika ylhälllä. ei heti olis uskonu viikkojen olevan jo 34! :O

Maalaamisesta sen verran off topic, että nykyajan maaleissa ei ole lähestulkoonkaan niin paljoa myrkkyjä kuin joskus 30v sitten. ja aika moni on laittanut verhoja ihan viimeisillään - tai pessyt ikkunoita tms..

Vierailija
16/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mitä ihmettelin oli Marttiinan mahan koko!? pieni ja aika ylhälllä. ei heti olis uskonu viikkojen olevan jo 34! :O

Ne maalaukset ja hankinnat oli kyllä kuvattu maisemista ja vaatetuksesta päätellen kesällä. Ja olihan sen Martinan pylly vähän eri tapaan levinnyt siellä Kuusamossa, kun vertasi niihin verhonripustamiskuviin ;)

Vierailija
17/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä oli omahyväisesti sisutettu kun omia kuvia tuli seinille. : ) Ja mustalla päästettiin tehosteseiniä. Miksi ne maalasi valkoista seinää valkoisella? En tajua.

Ja tosiaan katselin sitä verhojen ripustelua. En menisi noilla viikoilla laittamaan niitä - saattaisihan se istukkakin revetä siinä melskeessä. Tai pudota tuolilta alas. : (

Nauratti se että millä vaunut saa puhdistettua, kun se Esko kysyi. Ei varmaan osaa vaikka sanottiin millä sen saa puhtaaksi.

Miksi viimeisillään pitää mennä jotain "jumppa-esitystä" pitämään? En tiedä onko siinäkään järkeä. Vauva on ihan pyörällä päästään.

Vierailija
18/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin rv 31 ja samankokoinen maha on; ripustan itse verhot, koska ei tule edes mieleenkän, että laittaisin mieheni tekemään sitä. En sen takia, ettei hän osaisi, vaan se on vaa akkojen hommaa. Se, että on raskaana ei tarkoita, että pitäisi maata sohvalla, eikä uskaltaa tehdä mitään. Hulluksi siinä tulisi. Eri asia, jos ei oikeasti fyysisesti jaksa/voi, mut miksei jos on energiaa ja halua?! Kauhean lyhyitä ovat mun mielestä nuo jaksot, mut ihan kivaa ohjelmaa :) Ja totta on kyllä se, että on hieman käsitys muuttunut positiivisemmaksi koko pariskunnasta ;)

miehen hommaa. :D Aina, olin raskaana tai en. :D T. vaimo 150 cm pitkä

Mä olen kyllä aina ite ripustanut verhot olin sitte raskaana tai en. Miehellä kun väsyy kädet siinä hommassa niin pahasti. Niin ja mies on yli 190cm pitkä.

Vierailija
19/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä oli omahyväisesti sisutettu kun omia kuvia tuli seinille. : ) Ja mustalla päästettiin tehosteseiniä. Miksi ne maalasi valkoista seinää valkoisella? En tajua.

Ja tosiaan katselin sitä verhojen ripustelua. En menisi noilla viikoilla laittamaan niitä - saattaisihan se istukkakin revetä siinä melskeessä. Tai pudota tuolilta alas. : (

Nauratti se että millä vaunut saa puhdistettua, kun se Esko kysyi. Ei varmaan osaa vaikka sanottiin millä sen saa puhtaaksi.

Miksi viimeisillään pitää mennä jotain "jumppa-esitystä" pitämään? En tiedä onko siinäkään järkeä. Vauva on ihan pyörällä päästään.

Mikä ihme joitakin ihmisiä vaivaa? Aletaanpa kuvaamaan teidän elämää ja tehdään siitä tv-ohjelma. Aika 100% varmasti puolet tän palstan tyypeistä keksi haukkua teidänkin kodit, luonteet yms täysin! Ette tekään ole niin täydellisiä kuin kuvittelette. Menkääpä nyt oikeesti vähän itteenne ennen kuin alatte muita haukkumaan ja tuomitsemaan. Mun mielestä Martina ja Esko on ihan ok pari ja hoitaa asiat heille sopivalla tyylillään. Miksi ihmeessä niiden edes pitäisi alkaa hoitamaan ja elämään siten, kun te mammat täällä haluatte?

Kyllä minäkin olen maalannut valkoisen seinän valkoisella, koska siinä oli ihan pirusti likaa yms, joka ei pesemisellä lähtenyt. Mitä ihmeelistä tollasessa on? Itsekin tein ihan normaalisti kotityöt yms ihan siihen asti, että synnyttään mentiin ja todellakin olisin ripustanut verhotkin vielä ennen synnytystä, jos tarve olisi ollut. Minusta myöskin on aina paras kysyä asioista, jos en jotain tiedä eli tarkoitan nyt tuota eskon kysymystä vaunujen puhtaana pidosta. Miksikäs tämä herra ei niitä osaisi putsata?

Vierailija
20/55 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinasta ja Eskosta sitten, Martina on selkeesti alkanu muuttumaan 'pehmeemmäksi' ja puhukin jo ihan järkeviä työroolin ja tulevan äitiyden aiheuttamasta ristipaineesta. Vaikutti jopa tän jakson aikana ihan herttaiselta ihmiseltä kun vaan pääsee tietyistä kuvioista irti ja saa aikaa olemiseen. Ei lainkaan paha.