Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "tulen jos ei tule muuta"?

Vierailija
12.01.2009 |

Olen kutsunut ihmisiä meikkikutsuille ja lähes kaikki vastaa näin. Tulkitsen asian niin että "tulen jos en mitään muuta keksi". Ja minua ärsyttää tuo vastaus. Kai ihminen tietää tuleeko vai ei. Onpa todella kiva, kun sitten kaikki ilmoitta ko päivänä että tuli muuta. Koska ainahan sitä on sitten parempaa tekemistä, jos kerran kutsut ei kiinnosta. Tulkitsenko vastauksen väärin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei ole pakko kutsua vastavierailulle

- Ei tarvitse teennäisesti seurustella ja yrittää pitää hauskaa

- Illalle on selkeä ohjelma

- Miehet ja lapset eivät yleensä tule mukana

- Voi tulla kutsutuksi toise kotiin, vaikka olisi vain puolituttu

Vierailija
22/26 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsui ystävä meikkikutsuille, sain viestin tuossa viime viikon lopulla. Itseasiassa olen unohtanut vastata, kun luin tekstiviestin kaupassa.

En ihan hirveästi ole innoissani myynti-illoista. Minut kutsunut henkilö on minusta aivan ihana, ja näkisin häntä kernaasti muuten vain. Mutta emme ole ylimpiä ystäviä, tai siis emme normaalisti arjessa tapaile. Siispä minusta tuntuu vähän kurjalta, että hän kutsuu minut kyllä ostamaan itseltään tuotteita, mutta ei esimerkiksi synttäreilleen.

No, pitä kyllä ystävällisesti kieltäytyä hänen kutsuistaan. Jos hän kutsuisi muuten vain kylään, menisin mielelläni. En tahdo mennä ostovoimaksi, varsinkin kun budjetti on huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin osaan suoralta kädeltä sanoa pääsenkö tulemaan, mutta jos kutsut periaatteessa kiinnostaa niin lupaan "tulla jos ei tule muuta". Minä kyllä aina sitten perun tuloni jos en lopulta pääse lähtemään.

Vierailija
24/26 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan kutsuta mihinkään kutsuille, kun minulle ei ole sellaisia kavereita jotka niitä haluaisivat järjestää. Enkä voi itse järjestää, kun en tiedä ketä kutsuisin. Minä olisin vastannut, että tottakai tulen.

Vierailija
25/26 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vaan kutsuis, eikä just sillon satu olemaan töitä.

Vierailija
26/26 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siellä ei ole mikään myyntitunnelma. Päinvastoin jos et halua ostaa niin et mene myyjän lähelle tilaisuuden jälkeen. Monesti myyjä on eri huoneessa pitämässä muka jotain henkilökohtaista ihoanalyysiä vai mitä lie. Sinne ei kannata mennä jos ei halua ostaa mitään.

Muuten ne meikkikutsut ovat ihan kivoja jos vetäjä on rento tyyppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä