Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä en ymmärrä TEITä

Vierailija
28.01.2010 |

En vain ymmärrä. En nyt tässä todellakaan tarkoita ihan kaikkia, mutta aika isoa osaa. Te haukutte, halveksitte, vittuilette ja puhutte(tai siis kirjoitatte) tosi rumasti muille.

Kun joku täällä pyytää neuvoa niin haistatetaan vaan vittua ja tokaistaan että "ootko ittu noin idiootti ettet tiedä. "

Tämä on yksi harvoista vauvapalstoista jotka ovat tälläisiä.

Minä en vain ymmärrä miksi. Miksei voitais olla asiallisia ja antaa niitä neuvoja ja vertaistukea mikäli siihen ollaan kykenesiä. Jos ei olla niin ollaan hiljaa tai kerrotaan asiallisesti, etten nyt osaa auttaa.

Tämähän myös aikaan saa varmaan aikamoiset haukut ja haistattelut, mut otan sen riskin. Haluan herättää keskustelun tästä aiheesta, koska se mietityttää minua.

Miksi siis olet ilkeä muille ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kirjoittaa, että harkitsee juuri itsemurhaa, niin en vittuile. Jos joku kirjoittaa, että on niin rikas ja kaunis, että kaikki ovat hälle kateellisia, vittuilen. Vaikka jälkimmäinen olisikin "oikea" ongelma. Voisin silti olla vittuilematta, mutta ilmeisesti puran tällä palstalla pahaa oloani muihin ihmisiin. Jos olisin nyt yläasteella, olisin varmaan koulukiusaaja koulukiusatun sijaan.

Vierailija
2/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet purkavat omaa huonoa oloaan, turhautumistaan täällä. On helppo nimettömästi olla ilkeä. Tosin sellainen ihminen, joka vittuillee täällä, on varmasti live-elämässäkin herkästi suuttuva/itsekäs tai muuten epätasapainoinen ihminen.

Itse en vittuile täällä enkä vastaile ilkeästi. Jos joku aihe ei minua kiinnosta tai en siitä tiedä tai on muuten erityisen provosoiva, niin jätän osallistumatta ko. ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin säästyt vittuilukta avlla!

1. Opettele käyttämään jotakin hakukonetta. Google on yleisin, siitä kannattaa aloittaa.

2. Tämä ei ole vauva-palsta, vaan aihe vapaa. Suurinta osaa täällä ei enää kiinnosta pikku-nicon puklailut.

3. Älä aloita tuhannetta ketjua samasta aiheesta. Tämäkin "av:lla vittuillaan yhyy"- aihe on käsitelty n. 10 000 kertaa viimeisen vuoden aikana.

4. Av on normaalien, omilla aivoillaan ajattelvien palsta. Jos haluat halipusulässytystä, mene kaksplussalle.

5. Internet ei ole todellista. Täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Jos oikeita neuvoja haluat netistä etsiä, muista lähdekritiikki- tai etsi tietoa ja kokemusta ihan irl.

Vierailija
4/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä liikkuu myös jonkin verran sellaista tyyppiä, jotka käy harrastuksenaan vittuilemassa eri topikkeihin. Esim. jankkaaja ja sitten nämä yhden lauseen ihmeet. Jälkimmäiset eivät jää keskustelemaan, he haluavat vain päästä sanomaan "tapa ittes", "idiootti" tai jotain muuta älytöntä. En usko, että heitä on loppujen lopuksi kovinkaan monta.

Vierailija
5/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan ihan sama, mitä aihetta aloitusvuoro käsittelee niin aina on väh. 1 vittuiluvastaus...jos ei muuta keksitä niin ap on ainakin kirjoittanut yhden sanan väärin!

Vierailija
6/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vittuiltua jos kysytään asiaa jonka Google selvittäisi alle sekunnissa.

Tai jotain peruskoululaisellekin päivänselvää juttua.

tai sitten kun lause alkaa pienellä kirjaimella ja yhdys sanat ovat päin helvettiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan