Voiko raskauspahoinvointi alkaa heti ensimmäisellä viikolla?
Viimeiset menkat oli joulukuun lopulla, ja nyt siis vasta viikon myohässä... nyt on aivan kuin raskauspahoinvointia. Onko muille tullut oireita näin aikaisin?
Kommentit (8)
Mulla muistaakseni alkoi jokseenkin heti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Rv 3+6 (siis ennen testin tekoa) oksensin ensimmäisen kerran töissä. Ja sitä iloa jatkuikin sitten monta kuukautta.
kans ekassa alkoi jo ennen kuin menkat myöhässä. Olo oli hirveä... No, meni pian kesken. Sen jälkeen kaksi raskautta, joissa kummassakaan ei kertaakaan huono olo, vaan olivat oikeasti parasta aikaa elämässäni, siis olon puolesta. Ei tavallisia päänsärkyjä tai mitään, vaan pelkkää ihanaa. Ja lapsetkin syntyivät terveinä :-)
Minulla on alkanut heti 4+1 tai 4+2 tai jotain sinne päin. Ei olisi tarvinnut raskaustestiäkään.
Ekassa raskaudessa alkoi muutama päivä plussan jälkeen (testin olin tehnyt samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa). Toisessa raskaudessa oksensin yllättäen neljä päivää ennen oletettua kuukautisten alkua, ostin testin ja näytti vahvaa plussaa, ja oksensinkin sitten aamuin illoin päivittäin seuraavat kolme kuukautta..
koska ihminen ei silloin ole vielä raskaana, kuten ei toisellakaan raskausviikolla.
Raskauspahoinvointi voi kyllä alkaa joskus jo neljännellä - viidennellä raskausviikolla.
sit kyllä paljastui ultrassa et oliki viikon etuajassa. Sitä ovulaation ajankohtaahan ei välttämättä voi tietää.
ensimmäisestä viikosta, jolloin oli raskaana. Kyllä raskaudessakin se ensimmäinen viikko on.
Mulla muistaakseni alkoi jokseenkin heti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.