Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä tästä tapetista?

Vierailija
28.01.2010 |

olen ajatellut makuuhuoneen yhteen seinään! eli eco velvet 2602, googleta ja kerro mielipiteesi:) kiitos.

Kommentit (43)

21/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä-valkoisena raikkaampi. Kävisi pienelle alueelle minusta ihan hyvin :).

Tuossa ruskea-turkoosia vähän seinällä: http://www.behangland.com/article9609569.jpg

Vierailija
22/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaa itse laittais tollaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut kovin kivalta, mutta pienellä alaalla tehosteena ja oikeassa huoneessa ehkä jees.

Vierailija
24/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä enää ajattele laittaa mihinkään, liian tiheässä lehdet, muuten olisin tykännyt.... hitsi, nyt pitäs löytää jotain kivaa ruskea/turkoosi tapettia!

ap.

Vierailija
25/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut pinnalla niin kauan jo, että kohta alkaa olla vanha idea. Minä ostaisin pinon lehtiä ja koettaisin katsella että mihin suuntaan tuulet kääntyy seuraavaksi 10 vuodeksi. Epäilen että ruskea ja turkoosi on jo menossa. Ehkä olen väärässä.

Vierailija
26/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittasin vain yhdelle seinälle ja sitten jotain muuta muille.

Vierailija
27/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epävarmat omasta tyylistään selaavat epätoivoisesti sisustuslehtiä.

Se on ollut pinnalla niin kauan jo, että kohta alkaa olla vanha idea. Minä ostaisin pinon lehtiä ja koettaisin katsella että mihin suuntaan tuulet kääntyy seuraavaksi 10 vuodeksi. Epäilen että ruskea ja turkoosi on jo menossa. Ehkä olen väärässä.

Vierailija
28/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et laita sitä 2601. Eli vain ruskeana ja pienelle alueelle. Anna sitä turkoosia väriä huoneeseen sitten muulla tavalla. Minusta ei liian räiskyvä tuo ruskeana.

Vierailija
29/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain laita mihinkään. Tai joudut oksentelemaan koko loppuikäsi jos sen siinä talossa vietät.

Vierailija
30/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hulluna Tapettitalon tapeteihin, jotka ovat kanssa aika erikoisia.

Vierailija
31/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vihreät nahkasohvat ja violetinkukertavat kukkakangastyynyt. Kun kerran tykkkäsit niistä silloin niin tokihan ne käypi vielä ja onneksi suomi-soffa valmistaa lisää :D.

Vierailija
32/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rauhaton ja liian "selkeä" kuvio minun makuuni. En laittaisi.

Vierailija
33/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vihreät nahkasohvat ja violetinkukertavat kukkakangastyynyt. Kun kerran tykkkäsit niistä silloin niin tokihan ne käypi vielä ja onneksi suomi-soffa valmistaa lisää :D.

Elämä ei ole ihan niin mustavalkoista...

Vierailija
34/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaatii aika paljon muulta sisustukselta, ainakin värillisenä.

Valko-vihreä on pelkkänä tapettina mun mielestä kivoin. Mutta pitäis olla tosi tarkkana verhojen ja kaiken muun kanssa, ettei mene sekavaksi.

Vaalea versio ei ole niin luonteikas, mutta varmaan helpompi muun sisustuksen kanssa.

Tällä isoina pintoina: http://www.tapetacenter.hu/eco/velvet/index.html

Vierailija
35/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo on nyt ihan omassa päässäsi. Aina joskus muodissa tulee sellaisia hyppäyksiä. Yhteen aikaan oli erittäin suurta muotia vessassa pastellinväriset marmorikaakelit ja boordinauhat, sama tapeeteissa. Sitä jatkui sen mitä, 10-15 vuotta? Sitten alkoi tämä minimalismi-ruskea-turkoosi-vaihe, jota on taas jatkunut pitkään. Aistin, että jonkinlaisen muutoksen rajalla ollaan kohta taas, kun tuota samaa turkoosi-ruskeaa on katsottu vuosikausia. Itse en haluaisi olla se joka ostaa juuri ennen tredien vaihtumista persikanväriset marmorikaakelit vessaansa, mutta minä tykkäänkin uusista ja innostavista jutuista. Toiset sitten taas rakastaa niitä marmorikaakeleitaan.

Vierailija
36/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku toinen rakastaa antiikkisia tyylihuonekalujaan. Meitä on moneksi, kukin viihtyköön sellaisessa kodissa kuin haluaa.

-ohis

Epätoivo on nyt ihan omassa päässäsi. Aina joskus muodissa tulee sellaisia hyppäyksiä. Yhteen aikaan oli erittäin suurta muotia vessassa pastellinväriset marmorikaakelit ja boordinauhat, sama tapeeteissa. Sitä jatkui sen mitä, 10-15 vuotta? Sitten alkoi tämä minimalismi-ruskea-turkoosi-vaihe, jota on taas jatkunut pitkään. Aistin, että jonkinlaisen muutoksen rajalla ollaan kohta taas, kun tuota samaa turkoosi-ruskeaa on katsottu vuosikausia. Itse en haluaisi olla se joka ostaa juuri ennen tredien vaihtumista persikanväriset marmorikaakelit vessaansa, mutta minä tykkäänkin uusista ja innostavista jutuista. Toiset sitten taas rakastaa niitä marmorikaakeleitaan.

Vierailija
37/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muun sisustuksen taytyy olla minimalistinen, ja ruskea/turkoosi... Mutta variyhdistelma on kylla mieleeni, juuri "sisustin" mieheni toimiston tuolla variyhdistelmalla. :-) Kotiini haluan kuitenkin jotain ajattomampaa, on ehka vahan liian aikaan sidottu variyhdistelma lopulta.

Vierailija
38/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tulee itse ajatelleeksi kaikkea, kyllä useimmat saa vaikutteita. Sisustuslehdissä ja "tulossa olevan muodin" seuraamisessa on se hyvä puoli, että useimmat ei jaksa katsella samaa juttua koko loppuikää sisustusasioissa. Jos esim. vaikka väriyhdeistelmä lime-pinkki on ollut pinnalla pitkään, niin kyllä se alkaa jossain vaiheessa kyllästyttä. Todennäköisesti sitä nopeammin mitä kauemmin yhdistelmää on ollut näkyvillä.

Vain epävarmat omasta tyylistään selaavat epätoivoisesti sisustuslehtiä.

Vierailija
40/43 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuksesta en tiedä, mutta eikös nämä kulje hieman samoilla linjoilla asut ja kankaat, tapetit ja väriyhdistelmät.