Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa päivässä käyt pissalla?

Vierailija
27.01.2010 |

Mieti tätä päivää, ja laske, montako kertaa olet käynyt pissalla, ja lisää siihen, jos käyt vielä nyt illalla vessassa (tai mieti eilinen päivä).

Itse käyn noin 8-9 kertaa, ja lääkäri sanoi tänään, että se on likaa! Kärsin usein virtsatieinfektioista, joten pyrin juomaan nestettä tasaisesti pitkin päivää...olenko siis ihan friikki, jos käyn tuon 8 x pissalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen käynyt pissalla ehkä viisi kertaa ja vielä ennen nukkumaanmenoa käyn ja yöllä usein myös. Tykkään juoda illalla paljon, niin on sitten yöllä pakko käydä vessassa. Yleensä hoituu kuitenkin samalla herätyksellä kuin imetys.

Vierailija
2/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ja illalla, sen lisäksi päivän aikana kerran tai kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ton verran varmaan tulee käytyä! aamukahvikin pistää pissattamaan monta kertaa...

Vierailija
4/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

by eräs, jonka lääkäri pelästytti...eli siis ap...

Vierailija
5/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin varmaan lähemmäs 10x käyn, jos en enemmänkin.

Muistan tänäisistä kerroista ekan kerran herättyäni, n. klo 10 kun lähdin kahvilta, n.klo 18.30, klo 21.30 ja 22.30 - ja tuossa välissä on 8 tunnin aukko, jolloin olen käynyt ainakin 3-5x, ja käyn vielä kerran ennen nukkumaanmenoa.

Minulla ei ole vielä koskaan ollut virtsatieinfektiota, tulee kyllä muuten vain juotua suht paljon.

Vierailija
6/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinmiten 7-10

Vierailija
7/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta tulee ihan kunnolla pissaa.

Vierailija
8/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nesteet menee imetykseen kai nyt. Olen tänään syönyt ananastakin ja juonut vettä ainakin litran ja muita nesteitä (lantrattua mehua ja maitoa) n 2 litraa. Silti olen käynyt vessassa vain aamulla ja kerran illalla. Yöllä käyn varmaan myös, sillä joudun nousemaan yöllä tyhjentämään rintoja kun ei vauva syö yöaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan