Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei olen ateisti ja epätoivossa menin rukoilemaan Jeesusta.

Vierailija
27.01.2010 |

Mieheni uhkasi jättää minut. Jouduin epätoivon valtaan ja hysteriassa itkin, rukoilin Jeesusta viimeisenä toivona. Rukoilin jos mieheni ottaa minut vielä takaisin annan elämäni Jeesukselle.

Mieheni otti minut takaisin. En usko enää Jeesukseen ja rukoukseni oli hetken hairahdus, jota häpeän suuresti.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaat hävetä. Oletko lähiaikoina ollut masentunut kun rukoilit tai muuten vähän heikkona?

Terve ihminen tai älykäs yksilö ei hairahdu rukoilemaan höpöjä. Toivottavasti tulet järkiisi ja unohdat koko tapauksen.

Vierailija
42/53 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja uskovista. Olen itse uskossa, mutta en sen takia, että olisin vaan päättäny valita tällaisen elämäntavan. Lyhyesti sanottuna Jumala kutsui mua ja johdatti mut pelatukseen jo nuorella iällä. Eli tapahtui ihan konkreettista johdatusta tapasin tiettyjä uskovia ihmisiä, jotka johdattivat mua oikealle tielle.

Tiedän, että kuulostaa ehkä tosi kliseiseltä, koska en nyt kerro tapahtumien yksityiskohtia. Mutta kuitenkin se kokemus on ollut ehdottomasti todellinen ja mun koko elämä on muuttunut vähitellen uskoontulosta lähtien.

Olen mennyt sisälle siitä ahtaasta portista, josta Jeesus kertoo Raamatussa. Eli en ole vaan päättänyt valita tällaista elämäntapaa, vaan Jumala kutsui mua. Jeesus on antanut rauhansa, jota ei voi mitenkään muuten saada tästä maailmasta.

Tosi vaikeeta tätä on pukea sanoiksi, mutta voin kyllä yrittää, jos jotain kiinnostaa. Tiedän kyllä, että näitä asioita on tosi vaikeeta ymmärtää niitten, jotka ei ole menneet siitä ahtaasta portista sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja uskovista. Olen itse uskossa, mutta en sen takia, että olisin vaan päättäny valita tällaisen elämäntavan. Lyhyesti sanottuna Jumala kutsui mua ja johdatti mut pelatukseen jo nuorella iällä. Eli tapahtui ihan konkreettista johdatusta tapasin tiettyjä uskovia ihmisiä, jotka johdattivat mua oikealle tielle.

Tiedän, että kuulostaa ehkä tosi kliseiseltä, koska en nyt kerro tapahtumien yksityiskohtia. Mutta kuitenkin se kokemus on ollut ehdottomasti todellinen ja mun koko elämä on muuttunut vähitellen uskoontulosta lähtien.

Olen mennyt sisälle siitä ahtaasta portista, josta Jeesus kertoo Raamatussa. Eli en ole vaan päättänyt valita tällaista elämäntapaa, vaan Jumala kutsui mua. Jeesus on antanut rauhansa, jota ei voi mitenkään muuten saada tästä maailmasta.

Tosi vaikeeta tätä on pukea sanoiksi, mutta voin kyllä yrittää, jos jotain kiinnostaa. Tiedän kyllä, että näitä asioita on tosi vaikeeta ymmärtää niitten, jotka ei ole menneet siitä ahtaasta portista sisälle.

Vierailija
44/53 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkimme hysteeriseinä toisiame tukien.

Tämä ei saa koskaan olla näin, jos haluaa lapsestaan terveen ihmisen. Pieni lapsi EI tue vanhempiaan, varsinkaan hysteerisenä olemattoman asian takia. Jos kirjoittaa jotain tällaista, on KIIRE hankkia tilanteeseen apua.

Vierailija
45/53 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman suuren rukousvastaukseni viime syksyltä. Vaikka en ole mikään "uskis", silloin pätoivoissani rukoilin ja pyysin muitakin rukoilemaan puolestani, olin mustan masennuksen, epärealististen pelkojen ja vuosia kestäneen koko ajan pahentuneen alkoholismin vanki.

No, Jeesus auttoi, mitenkään muuten se äkkinäinen muutos ei ollut selitettävissä (esim viinan himo loppui kuin seinään).

Nyt mennyt hyvin jo pitkään ja rukoilut jääny.. Näin kai se menee :( Pitääpä muistaa vaikka tänään rukoilla kiitosrukous.

Vierailija
46/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissaani. Kissani oli kadonnut viikoksi. Hän palasi heti rukouksen jälkeen.

Vierailija
47/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Sunista otsikon, että Madonna wants baby Jesus. :D Nehän suunnittelee juorujen mukaan perheenlisäystä...

Vierailija
48/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän kertoo jo nimikin..

Monen menestyksen takana seisoo Jeesus.

Vierailija
49/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän kertoo jo nimikin..

Monen menestyksen takana seisoo Jeesus.

kannattaiko sunki menestyy joskus?

Vierailija
50/53 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman naista ei Jeesustakaan olisi. Miehenä minä rukoilisin naisia. Tai sitä naista.

Vierailija
51/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kunnon ihminen. Kyllä ateistikin voi rukoilla ja tulla haudatuksi hautausmaalle. Ei siinä ole mitään pahaa. Taivaaseen ette kyllä pääse.

Vierailija
52/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Titanic upposi niin ei ollut ainuttakaan matkustajaa, joka ei olisi rukoillut viimeisinä hetkinään. Tää on taivaan tosi. Meistä jokainen saa kuolemansa hetkellä pikapukelun taivaaseen TaivaanIsille.

Moni elää niin turvattua elämää ettei näe tarpeekseen rukoilla. Silti hyviin tapoihin kuuluisi rukoilla apua tarvitsevien puolesta. Moninkertainen rukous on tehokas. Kehottaisin nyt rukoilemaan Haitilaisten ja Kuubalaisten puolesta. Hiljentykäämme.

Vierailija
53/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut Jumalalta monesti, että ihastuksen kohteeni soittaisi, tai että tämä suhde onnistuisi, mutta ei ole koskaan toiminut. Miksi ihmiset rukoilevat Jeesusta? Olenko rukoillut väärää hahmoa? Aina kun ripsi irtoaa puhallan sen ilmaan ja toivon että löytäisin elämäni miehen. Se on taikauskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän