Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu noita ME&I vaatteita ostaa. Samanlaisia pirteitä ja kivoja

Vierailija
27.01.2010 |

saa ihan Prismasta, H&M:stä ja Lindexiltä, hinta on 1/3 tuosta ja laatu samaa. Ja ovat takuulla yksilöllisempiä kuin joku Me&I medaljonkimekko joka on joka toisella pikkutytöllä kesällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retro on niin so last season

Vierailija
2/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan jos miellyttää minua sekä tietysti lasta. Pidän kun sama vaate käy pojalle ja tytölle. Ja vaikka laatu ei mielestäni huippua olekaan, niin kyllä se aina Lindexin hakkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni paljon parempi kuin esim Lindexillä. Samannäköisiä ne toki ovat. Mutta Me&I vaatteissa enemmän mietittyjä yksityiskohtia (eism käännettävät hihansuut joilla saa lisää käyttöikää) ja parempi mitoitus. Ovat myös melkolailla unisex mikä miellyttää minua, kaiken voi kierrättää pojalta tyttärelle. Ja meidän lapset tykkäävät siitä että niissä on käytetty värejä. Poika ei kelpuuta perinteisiä "poikien vaatteita" siis tummia örkki/autopainatuksilla. Ihan parhaita ovat Me&1 froteehousut, lapset haluaisivat aina pitää niitä kun ovat niin mukavat ja mitoitus on hyvä meidän pitkille ja hoikille lapsille. Ainoa miinus on hinta.

Vierailija
4/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vilkaisemassa sivuja ja ihmettelen kyllä että mikä noissa on niin mahtavaa.

Törkeän hintaisia ja joka toisella tosiaan on sitten samanlaisia vaatteita.

Minä taidan pysyä vastarannankiiskinä ja ostan Lindexiltä ja H&M:ltä vaatteet edelleen.

Vierailija
5/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostella niitä Lindexin vaatteita:)

Laatu ja sitä myöten ulkonäkökin on ihan eri planeetalta. Mutta kyllähän moni luulee, että Henkkamaukan vaatteetkin näyttävät laadukkailta.

Vierailija
6/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin vauvoille oli mielestäni rumia vaatteita (sammakoita!!). Lapsille oli vähän hienompia..

Vierailija
7/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en kehdannut olla ostamattakaan. Mutta päätin, etten mene moisille kutsuille toista kertaa.

Vierailija
8/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin yhdiltä kutsuilta parit housut ja paidat. Postissa tuli väärä paita ja toinen paita haalistui heti ensimmäisessä pesussa.

En muutenkaan tykännyt kauheasti paitojen ulkonäöstä, muistuttaa jotenkin kalsaripaitoja kaikki. Sekä tyttöjen, että poikien.

Housut oli ihan somat ja iloisen väriset, mutta niissäkin vyötärönkumilanka kiertyy jatkuvasti solmuun, vaikka esittelyssä nimenomaan väitettiin, että niin ei käy.

Miinusta myös se, että täällä meidän kylillä jokatoisella vastaantulevalla lapsella on se samat vaatteet päällään. Ei kauhean yksilöllistä! En tilaa toiste.

Vierailija
9/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan arvostaa sitä että kaikki näkee että näistä vaatteista on maksettu, oli laatu mikä tahansa.

Meillä on ollut meandin vaatteita eikä koskaan enää tule. On heti niin huonolaatuisia ettei mistään halvimmastakaan marketista saa niin huonoa. Värit häipyy samantien ja muutamasta paidasta helma venähtänyt. Luulis tuolla hinnalla saavan jo enemmän laatua. Ihan kertakäyttökamaa.

Vierailija
10/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retro on niin so last season

tämän ei muodikkuuden takia ostetaan .Ei löydy kaikilta!

Vierailija
11/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat niin kalliita. Ei tosin ole meidän muksun tyyliä ollenkaan mutta sukulaistytölle saattaisin ostaa jos olisin vähän varakkaampi. Onneksi on kuitenkin edullisia ja kivoja lastenvaatteita ihan kaupoissa. :)

Vierailija
12/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu ja saattaa tulla lisääkin.

osa on kyllä ollu huonolaatuisia! tosi huono hinta-laatusuhde (esim. ruskeaphjaset printtikuviot haalistuu kauheeti) mutta osa taas hyvää ja kaunista (frotee, plyyshi) muutenkin minun ja lasten silmään.

tää mallisto on kyllä aika ruma. ehkä muutaman vaatteen voin tilata.

Vierailija
13/13 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks kenenkään ei ole pakko ostaa mitään mistä ei tykkää. En mäkään monista kaupoista osta, kun ei miellytä syy tai toinen, mutta mitäs siitä möyhkäämään?? me&i vaatteista oon kyllä aina tykännyt, niinkuin myös lapset. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi