Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä suhtautuisit jos miehesi sisko

Vierailija
27.01.2010 |

näyttäisi sinulle ja miehellesi synnytysvideonsa, jossa hän huutaa, pimppi venyy, itkee ja kiljuu, välilihaa leikataan jne?

Meillä kävi näin. Ei yhtään edes varoittanut vaan sanoi että näyttää meille videon "Annin" syntymästä ja sairaala-ajasta. Kuvittelin jotain ruusuista videopätkää vastasyntyneestä kapalossa ja äidistä maha paksuna sairaalan käytävällä. Mutta siinä videossa näytettiin KAIKKI! Kesken en kehdannut katselua jättää.

Nyt en oikein osaa enää suhtautua miehen siskoon. Tuntuu kuin tietäisin jotain liikaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika estoton ihminen,meinaan itse en halunnut että mieskään näkee mun värkkiä kun lapsi syntymässä.

Vierailija
2/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä millään usko, että mieheni sisko sitä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihan suusanallisesti kertoili repeämistään ja pukamistaan muina naisina. Todella kiusallista.

Ihan todellakin kamera kuvasi SINNE kun välilihaa leikattiin ja vauvan hiukset vilahteli emättimestä aina välillä, veri tursusi sieltä jne. Herttaista.

t. ap

Vierailija
4/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi h*lvetti! Ottaisin kyllä vähän välimatkaa tähän naiseen. En pystyisi muutenkaan ottamaan henkilöä enää kovin hyvin sillä leimantuisi mielessäni jotenkin vajaaksi ja ällöksi.

Vierailija
5/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen kaksossisko joten välit on tietysti läheiset mutta silti! Vaikka itse olen 2 lasta synnyttänyt niin tuo on jotain jonka olisi saanut pitää yksityisasianaan.

ap

Vierailija
6/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt näkyy tukka, nyt näkyy" ja sit siirtyi kuvakulma sinne alapäähän. Sitä ennen kuvasi lähinnä avovaimonsa tuskaisia kasvoja ja kokokuvaa.

ap

Vierailija
7/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes suhtautu tuohon juttuun?

Vierailija
8/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä oli vaan niin innoissaan lapsen syntymästä että halusi jakaa kanssanne kaiken.

En kyllä tuon takia lähtisi välejä katkomaan! :D

Vierailija
9/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit sisaruksilla kuinka läheiset tahansa niin tietyt asiat kuuluvat vain pariskunnan välille!

Sopiiko kysyä minkä ikäinen tämä miehen sisko on? Itse olen meinaan tavannut myös näitä "hieman liian luonnollisia" ja he ovat kyllä kaikki olleet reilusti yli kolmekymppisiä. Onko hän muutoinkin "hieman liian sujut" ruumiin toimintojensa kanssa? Nimittäin jotkut ihmiset ne tykkäävät kertoa puolitutuillekkin millaista ulosteensa/ kuukautisvuotonsa on ollut.

Vierailija
10/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo ei ole ollenkaan kamalaa, voithan telkkaristakin katsoa vaikka mitä. Et sitten sukulaislapsen syntymää - luulitko että vauvat tulee nätisti ulos jossain lahjapaketissa?

Vierailija
11/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes suhtautu tuohon juttuun?

Ja tää miehen siskon mies ihan tohkeissaan kans selitti että "kohta tulee paha kohta, kato" ja taputteli miestäni selkään naurahdellen. Sitten ulvoivat molemmat että "ai, s*****a" yms kun välilihaa leikattiin.

ap

Vierailija
12/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä katsois telkkarista yhtään kenenkään synnytystä, en miehen siskon enkä omaa syntymääni tai synnytystäni (jota ei ole vielä ollut). Ja kukaan ei kyllä kuvaa mun alapäätä siinä tilanteessa. Kuulostaa todella ällöttävältä.

Vierailija
13/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oma miehesi suhtautui tähän videoon??

Katsoiko ihan muina miehinä yms.??

Minua ei oma veljeni edes ole nähnyt tissit paljaana tai saatika sitten alasti ku pikku kakaroina niin veikkaan että veljeni järkyttyisi jopa siitä niin saati sitten katsoa jotain synnytys videota missä näkyy "paikat"...

jotenkin kuvottavaa ajatella että näyttäisin omille sisaruksille tai vanhemmille tuollaista ja kyllä se mieskin saisi pysyä ihan olkapään takana ja napsia kameralla kuvan kun vauvan on jo massun päällä eikä tulossa ulos.

Vierailija
14/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu siis ehdin kirjoittaa enkä siis lukea tuota loppu tekstiä missä olit jo vastannut asiasta :)

Vierailija
15/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä muutenkin varsin estotonta väkeä. Tuntuu että joka paikassa pitää päästä saunaan ja aina tietysti naiset ja miehet sekaisin, se on heistä ihan luonnollista. Sitten tämmöiset että heilutellaan oma tissiään ja nauretaan yhdessä muiden kanssa miten se näyttää ihan koiran korvalta, nää on ihan yleisiä heillä =/ Mä en totu tohon koskaan.

t. ap

Vierailija
16/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä muutenkin varsin estotonta väkeä. Tuntuu että joka paikassa pitää päästä saunaan ja aina tietysti naiset ja miehet sekaisin, se on heistä ihan luonnollista. Sitten tämmöiset että heilutellaan oma tissiään ja nauretaan yhdessä muiden kanssa miten se näyttää ihan koiran korvalta, nää on ihan yleisiä heillä =/ Mä en totu tohon koskaan.

t. ap

Varmaankin pitävät sua vähän nipona? Muista kuitenkin että ihmiset on erilaisia, ja hyvä niin. Eihän tuo kuitenkaan mikään hirveä asia ole, kuulostaa eräältä tutulta perheeltä. Ota vaikka siltä kannalta, että hupia riittää, kun katselet menoa ;)

Vierailija
17/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä muutenkin varsin estotonta väkeä. Tuntuu että joka paikassa pitää päästä saunaan ja aina tietysti naiset ja miehet sekaisin, se on heistä ihan luonnollista. Sitten tämmöiset että heilutellaan oma tissiään ja nauretaan yhdessä muiden kanssa miten se näyttää ihan koiran korvalta, nää on ihan yleisiä heillä =/ Mä en totu tohon koskaan. t. ap

esim. se miehes siskon miehen suhtautuminen siihen teidän synnytysvideon katseluun.

Itse muistaakseni kielsin omalta mieheltä liian tarkan katselun tai sit se meinas kuvan ottaa h-hetkestä.

Vierailija
18/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti, kun (estoinen) mieheni ei edes suostunut kuvaamaan lapsemme syntymää. Ei ottamaan edes valokuvaa siitä, kun lapsi tulee ulos. Minä olisin halunnut nähdä!! Hänestä olisi kummallista videoida se ja katsoa sen jälkeen. Harmittaa.

Vierailija
19/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suhtautuisi hyvin. Enköhän olisi tajunnut poistua mies kiltisti mukana jo videon alkumetreillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi