Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi mallimaa: yhdelläkään raskaana olevalla ei ollut sikainfluenssaa

Vierailija
27.01.2010 |

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2010012711007790_si.shtml

Ja tämä kaikki rokotusten ansioista. Onneksi kattavuus on hyvä huolimatta hörhöjen vastarintaliikkeestä joka sekin on ollut vahva. Onneksi kuitenkin raskaanolleet säästyneet, hyvä äidit kun lähditte rokotuksiin mukaan näinkin kattavasti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen uutinen, Suomessa osataan siis kuitenkin ajatella huolimatta vahvasta propagandasta jota tälläkin palstalla levitellään rokotetta vastaan.

Vierailija
2/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieväoireinen, ei ole mennyt lääkäriin?

Tai ei ole testattu, vaikka olisi mennytkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti.fi uutisoi aiemmin virheellisesti tiedon, jonka mukaan yhtään raskaana olevaa ei ole sairastunut sikainfluenssaan Suomessa. Uutinen perustui YLEn saamaan virheelliseen tietoon.

Vierailija
4/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin oli sikanuha lievänä ja olen raskaana. Ja olen tosi iloinen etten ottanut mitään täysin turhaa rokotetta ja myrkyttänyt täten lastani. Nyt vauvallani on hyvä vastustutskyky kevään uutta aaltoa vastaan.

Vierailija
5/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja sairastin sikaflunssan. Testillä vahvistettiin. Ja haluan painottaan kohtaa OLEN raskaana, ja vauva täysin normaalisti kehittynyt. On niitä flunssia aikaisemminkin sairasteltu...

Vierailija
6/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei yksikään raskaana oleva ole pahasti sairastanut sikainfluenssaa. Lievänä kotihoidossa on voinut moni sairastaakin. Mut esim usassa joka kolmas raskaana oleva sikainfluenssaa sairastanut joutui sairaalahoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme