Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen antanut lapseni adoptioon

Vierailija
27.01.2010 |

ja siksi minua pidetään huonona ihmisenä.Nyt minulla uusi mies ja lapsi ja minua pidetään hyvänä äitinä kun kukaan muu kuin mieheni ei tiedä adoptiosta.Adoptioon antamani lapsi oli ex-miehelleni.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tein oikean ratkaisun aikanaan kun annoin adoptioon.Nyt elämäntilanteeni aivan eri kuin silloin ja siksi oli helppo tehdä nykyisen mieheni kanssa lapsi.

Vierailija
22/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi että ostamme sen mökin ja minä tyhmyyksissäni sen ostin.En olisi saanut toimeentulo tai asumistukea koska mökki oli oma.ja olihan tämä adoptio toisaalta positiivinen asia koska lapseton pariskunta sai lapsen.

Toimeentulo- ja asumistukea saa omistusasunnossakin elävä, joten et ole siis asiaan perehtynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vain muuten niin pahasti sairas että kuoli ja yhdessä ennen hänen kuolemaansa allekirjoitimme adoptiopaperit.Keskustelimme kyllä aiheen moneen kertaan läpi.

Vierailija
24/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti sossu kannatti adoptiota ja ajattelin että ehkä se on paras ratkaisu.

Vierailija
25/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset elävätkin niiden kanssa, myötä- ja vastoinkäymisissä.

Vierailija
26/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ne perhekodissa, et taida nyt pysyä tarinassasi, ystäväiseni Vinks ;)

Vierailija
27/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti ollut oikea päätös silloiseen tilanteeseesi. Lapsi on saanut hyvän ja rakastavan kodin.

Älä piinaa itseäsi asialla. Se on sinun asiasi,eikä sun tarvitse sitä tiedottaa kenellekkään jos et halua!

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
28/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lapsi olisi ollut perhekodissa jossa häntä kiusattiin niin 18v asti tai adoptio.Ja sossukin kannatti adoptiota että lapsi saisi perheen eikä tarvitsisi perhekodissa koko elämää olla.

Vierailija
29/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lapsi olisi ollut perhekodissa jossa häntä kiusattiin niin 18v asti tai adoptio.Ja sossukin kannatti adoptiota että lapsi saisi perheen eikä tarvitsisi perhekodissa koko elämää olla.

Sinä et ole ottanut selvää mistään tuista, mutta silti elit jossain röttelössä, hoitaen sairasta miestäsi, ja annoit lapsesi pois, koska siinä röttelössä oli niin kallis asua ja elit OMAISHOITAJANTUELLA ja miehesi eläkkeellä. Joko olet yksinkertainen tai sitten huono valehtelemaan ja onneksi annoit lapsesi adoptioon, sääli että teit niitä lisää..

Vierailija
30/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti pitää rahaa tärkeämpänä, kuin lasta, niin hyvä valinta.

Vierailija
31/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varkas mies ja suuri turvaverkko nykyisen lapseni suhteen,silloin ei ollut ketään.Ex-mieheni vanhemmat olivat kuolleet omani jo sairaita.Nykyään tilanteeni on aivan toinen.

Vierailija
32/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuminen ja taloustilanne olisi antanut viranomaisille aiheen ehdottaa lapen huostaanottoa ja adoptiota. Olitko ap itse kykenemätön huolehtimaan lapsesta henkisesti - ihan ymmärrettävää, että miehen vakava sairastuminen saa omankin mielenterveyden epävakaaksi. Tai mitä muita syitä huostaanottoon nyt olikaan. Lapsi oli kuitenkin siinä vaiheessa jo 3v, ja kunta velvollinen huolehtimaan lapsen päivähoidosta ja muista "kevyistä" tukitoimista perheellenne. Paitsi tietenkin jos tämä on tapahtunut jo vuosikausia sitten, kun näitä velvoitteita ei oltu vielä kirjattu lakiin.

Vierailija
33/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varkas mies ja suuri turvaverkko nykyisen lapseni suhteen,silloin ei ollut ketään.Ex-mieheni vanhemmat olivat kuolleet omani jo sairaita.Nykyään tilanteeni on aivan toinen.

ja seli,seli...........

Vierailija
34/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vain hyvin vaikea elämäntilanne silloin minusta tämä oli paras ratkaisu.Miksi meitä adoptioon antaneita aina haukutaan koska on paljon lapsettomia jotka haluavat adoptiolapsen?

Vierailija
35/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka joku saa pariksi vuodeksi lapsen "koemielellä" hoiviinsa, ja vasta sitten adoptio virallistetaan - kuulostaa aika oudolta.

Vierailija
36/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin olin silloin väsynyt kun mieheni oli niin sairas ja hänen hoitamiseen meni 24/7.Lapsi jo murrosikäinen.

Vierailija
37/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoivat että tulevatko hänen kanssaan toimeen.Pelan eli pelastakaa lapsien kanssa asia järjestettiin.Minäkin olisin halunnut että olisivat adoptoineet heti mutta halusivat sen 2v miettiä ennen kuin käräjäoikeudessa adoptio virallistettiin.

Vierailija
38/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vain hyvin vaikea elämäntilanne silloin minusta tämä oli paras ratkaisu.Miksi meitä adoptioon antaneita aina haukutaan koska on paljon lapsettomia jotka haluavat adoptiolapsen?

Mutta, sinun tapauksessasi oli parempi, että lapsi pääsi rakastavaan kotiin, kun sinä et siihen kyennyt. Mutta älä ihmettele, ettei sinua pidetä mitenkään sankarillisena.

Vierailija
39/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap oli tullut raskaaksi, koska ex-mies oli hänet raiskannut. Ensimmäistä lastaan hän ei koskaan rakastanut, siksi adoptio oli helppo tehdä.

Tätä raiskauksen tehnyttä miestä sitten ennemmin hyysäsi loppuun asti.

Ap antaa näitä tietojaan itsestään tipoittain pitääkseen mielenkiintoa yllä. Joko tämä on provo tai ap:lla on joku mielenterveyshäiriö - tai molemmat.

Vierailija
40/72 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan normaali ihminen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan