rv 35 ja + 15 kg!!! :( :(
voi helv.. että osaa ahdistaa.. toinen lapsi ja silloin lähti kaikki mutta eipä sitä tullukkaa noin paljo.. naama iha turvonnu ja perse roikkuu =(
Kommentit (9)
mlle tuli raskausaikana 20kg ja kaikki ne oli lähtenyt 6kk synnytyksestä,sairaalan jäi 8kg painoin siinä vaiheessa 62kg.2-3vk synntyksestä aloin käymään lenkeillä ja 5vk synnytyksestä aloitin treenaamisen 3 krt vk.Kyllä se siitä!
osin turvotuksen vuoksi, mutta se myös lähti ilman laihdutuskuuria vajaassa vuodessa. Ihan vaan tekemällä vaunulenkkejä - enkä edes voinut imettää, että se olisi syönyt kiloja.
Toivotan yhtä hyvää "onnea" kilojen kanssa!
mä mietin muuten kans, että onko sitä turvotusta, miten voi olla että viime neuvolakäynnillä mulla olis paino noussu n.3kg , siis kahdessa viikossa .. aika hurja luku. vaikka en oo herkutellu sen kummemmi
neuvolatäti mietti myös, olisko turvotusta.. itsellä vaan ahdistaa .. :(
ap
hei mulle hoikalle ihmiselle tuli raskausaikana 20 kiloa lisää, ja kaikki lähti myös pois imetyksen aikana! don´t worry!!
en mäkää ajatellu aikaisemmi mutta terkka sanoin niin tylysti että mun paino nousee sen ja sen verran liikaa mitä saisi viikkoa kohen nousta.. ja viimeks sit taas sano että onkoha tää turvotusta..
valkuaistesti? Itselläni paino lähti rajuun nousuun viikolla 31 raskausmyrkytyksen vuoksi koska turvotus alkoi lisääntyä.
ja kaikki oli ok.
mutta 3kg painonousu 2viikossa .. aika paljon :(
voiko johtua muusta ku turvotuksesta tai sit mä vaan oon lihonnu noin kauheesti??
ap
Sairaalaan jäi 10kg ja 6viikon kuluttua jälkitarkastuksessa painoin vähemmä kuin ennen raskautta.
on naama turvonnut, voi olla että on turvotusta. Eli lähtee ihan sen kummemmin hermoilematta.