Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-luvalla syntyneiden on nyt aika saada lapsia.

Vierailija
12.01.2009 |

70-lukulaiset ja varsinkin -60 ovat auttamatta myöhässä, liian vanhoja.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hänellä ole edes mitään ammattia tai tutkintoa? Siskoni on 87-syntynyt, ja en todellakaan toivo että hän alkaisi itse tehdä lapsia!

Minä olen syntynyt 81 ja aviomieheni 77 ja olemme sitä mieltä, ettei lasten aika ole vielä.

Siis tokihan näitä teinejä on 80-luvun loppupuolella syntyneistä moni, mutta suurin osa tietämistäni tuon ikäisistä on kyllä ihan fiksuja ammattikoulunsa/lukionsa käyneitä nuoria aikuisia!

Ja sinä 69 harkitse pariin kertaan lasten tekoa! Tutkimusten mukaan yli 25-vuotiailla alkaa kohoamaan riski saada vammainen lapsi!

Eiköhän jokainen tehdä lapsemme silloinkun itsestä tuntuu hyvältä :) On omat huonot puolensa kaikissa ikäryhmissä!

Vierailija
42/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut, että lukion käynyt olisi välttämättä valmis lasten tekoon, mutta kommentoin lähinnä siihen, etteivät kaikki sen ikäiset ole enää ihan teinejä vaan ihan fiksujakin löytyy!

Toivottavasti siskosi tekee lapset sillonkun on siihen tarpeeksi kypsä ja valmis! Mutta moni muu 87 on kyllä jo ihan valmis vanhemmaksi. Se ettei siskostasi vielä siihen olisi ei tarkoita sitä etteikö moni sen ikäinen ja jopa nuorempi olisi jo valmis!

PS. Mitä teet vauva palstalla jos ei sinulla ole lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama ku mä pyörisen vaikka vene tai moottoripyöräpalstalla kommentoiden vaikken niistä asioista mitään ymmärräkään.

Ei vauvapalstalla kovinkaan spesifeistä asioista puhuta. Ja lähinnä ainakin mä seuraan niitä keskusteluja, jotka eivät koske vauvan kakan väriä:D

Vierailija
44/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasta yritetty 2vuotta joten ei se meilläkään helppoo ole ollu vaikka nuoria ollaakin niin ei se lapsi sieltä itsestäänselvästi tule.. meillä olisi 42 vuotias mummo jos viimein saataisiin.. ja odottelee sitä kovasti joten tuskin joutuu kamalasti kärsimään. ja jos joku "vanha" äiti rupeaisi mua teinittelemään, loukkaantuisin todella pahasti! en tajua mikä teillä vanhemmilla äideillä on meitä nuorempia vastaan?! ei mullakaan ole teitä vastaan mitään?! äiti ku äiti, silti ÄITI!! samassa veneessä ollaan ja tommonen on lapsellista jos jokin..

t.TEINI

Vierailija
45/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole työtä, rahaa, miestä tms. tai kaikki nuo ihan hataralla pohjalla, niin olisiko silloin mielestäsi kypsä äidiksi? Ja jos on kypsä hoitamaan lapsia, tarkoittaako se sitä, että silloin heti tulee hankkia ne lapset? Parikymppisellä on edessä vielä niin paljon asioita opittavina, ihan oman minänsäkin kanssa, että ei mitään järkeä ryhtyä tekemään lapsia. Olen ihan puhtaasti sitä mieltä, että kovin nuoret äidit ovat vain "pamahtaneet paksuiksi" ja perustelevat äitiyttään sillä, että ovat kyllä ihan tarpeeksi kypsiä. Tai sitten he hankkivat lapsen tarkoituksella, jotta saavat jotakin elämäänsä, joka muuten on tylsää (ei koulutusta tai se on huono, ei työtä tai se on surkea paikka, ei rahaa ja lapsesta saa lapsilisiä, ei mitään muuta pätemisen aihetta elämässä). Ei kukaan nuori nainen (ellei ole uskossa) hommaa lapsia kovin nuorena (alle 25v) jos hänellä on jotakin muuta järkevää sisältöä elämässään!

Vierailija
46/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä h*****iä se kenenkään lapsenteko kenellekään kuuluu. Jokainen tekee lapset silloin kuin itse haluaa. Jos joku kärsii lapsettomuudesta niin ei se tarkoita, että kaikki kärsisivät vaikka ikää oli 45-vuotta! Turha vetää niitä tilastoja tähän kun ne henkilökohtaiset tekijät merkitsevät paljon enemmän.

Vierailija
47/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teillä riitä huumorintaju tälläisiin juttuihin, juttuhan on ihan selvä vitsi!!

Voi teitä tosikkoja:)

Itse vm 82 ja kolmen alle 5 v äiti, ja hyvin kerkii vielä tekemään:)

Siitäkö, että vastaamme niin tosissaan? Etkö tiedä, mitä eroa on vastata tosissaan ja "tosissaan"?

Totta kai hömppään aloitukseen pitää vastata samalla mitalla.

Vierailija
48/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1974, ja täytän kohta 35 v. Lapsia on nyt kolme,

mutta ehkä vielä neljäskin tulee jossain vaiheessa... :)

Ikä on mielentila, ei numeroita! Joku on vanha jo syntyessään,

joku toinen taas ei aikuistu ikinä. (En tosin väitä, että kumpikaan

näistä em. vaihtoehdoista olisi paras mahdollinen.)

onnellinen, tasapainoinen, älykäs, viisas, terve, hoikka, kaunis ja seksikäs nainen aikoo vielä hankkia lapsia.

Ihanaa, kun ei minun elämäni ei tarvitse olla ohi vielä 34-vuotiaana. :))

Vierailija
49/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista odotan ja se saa jäädä viimeiseksi, olen jo liian vanha

Vierailija
50/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teillä riitä huumorintaju tälläisiin juttuihin, juttuhan on ihan selvä vitsi!!

Voi teitä tosikkoja:)

Itse vm 82 ja kolmen alle 5 v äiti, ja hyvin kerkii vielä tekemään:)

Siitäkö, että vastaamme niin tosissaan? Etkö tiedä, mitä eroa on vastata tosissaan ja "tosissaan"?

Totta kai hömppään aloitukseen pitää vastata samalla mitalla.

Joistain viesteistä huomaa että ne on kirjoittu huumorilla, mutta suurinosa on kirjoitettu tosissaan, tai sitten kirjoittaja ei vaan osaa tuoda huumoriaan esille, koska viesteistä selvästi huomaa kun herne menee ja syvälle nenään. Hymiöillä ja sen sellaisilla saa muuten paljon aikaan, kirjoituksen tunnelman luomiseksi...

Vierailija
51/52 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v kun sain ensimmäisen lapseni ja kyllä varmasti olen ollut maailman paras äiti kaikille lapsilleni. Ei ollut koulutusta tai ammattia (nyt on) mutta äidinrakkautta ja maalaisjärkeä kuitenkin vähäisestä iästä huolimatta.

Vierailija
52/52 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2009 klo 13:44"]

70-lukulaiset ja varsinkin -60 ovat auttamatta myöhässä, liian vanhoja.

[/quote]

Eikä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän