Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tekstiviestin parinkymmenen vuoden takaa, arvatkaapa mitä se sisälsi?

Vierailija
26.01.2010 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kävi ilmi, että kiusaajien motivii on usein suosion hankkiminen ja silloin on ihan sama ketä kiusataan. Eli periaatteessa se ei ole niin henkilökohtaista kuin luulisi. Kannattaa siis opettaa lapsia mahdollisuuksien mukaan laittamaan kiusaajalleen vastaan.

Dokkarissa oli myös kolme todella hyytävää yläasteikäistä tyttöä, jotka silmät loistaen ja ylpeinä itsestään kuvailivat miten kiusaavat yhtä luokkakaveriaan.

Vierailija
42/45 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulukiusattu ja muistan todellakin kuka sen laitto alkuun ja miten. Olen monesti miettinyt että voi prkl sitä naista!! Vaikka nyt elämä on mallillaan niin kyllä se arvet jättää! Toivottavasti tunnet piston sydemessäsi. Voi olla että yksi laittaa alkuun, jää taka-alalle ja muut jatkaa siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko noin oikeasti käynyt, mutta jos on, niin mä halveksin sua ap.

Ja uskon kyllä kirjoituksiesi perusteella, että olet koulukiusaaja, jos joku 20 vuoden jälkeen laittaa tuollaisen viestin, sinä ihan taatusi olet kiusannut, ja pahasti.

Se jättää jäljet, pahat sellaiset.

Minä olen ikuisesti vihainen niille, jotka minua koulussa kiusasi, mielestäni en sitä ansainnut, en tehnyt koskaan mitään pahaa kenellekkään, en ollut ilkeä, enkä todellakaan tiedä miksi peruskoulu ajasta piti tehdä helvetti.

Suoraan sanoen raivostuttaa, jos kiusaajat ei vielä aikuisenakaan tajua kuinka väärin ovat tehneet.

Vierailija
44/45 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin jonku verran ja erityisesti haukuttiin rumaksi tms.

Mutta tunnustan että itsellä tuli laitettua vahinkoa vähän kiertoon, ja olin aika kenkku muutamalle muulle vastaavasti. Toivottavasti niille ei jäänyt traumoja, eipä sitä sillon niin tajunnu.

Aina muutamalla se aika koulussa on todellista helvettia, ja lopuista suurin osa saa lievempää kiusausta jossain muodossa osakseen.

Sellasta et jätetään porukasta, naureskellaan ja matkitaan selän takana, ei huolita "ainakaan tuota" urheilujoukkueeseen jne jne jne

Se on kumma, kun aikuiset eli opettajat/vanhemmat ei puutu noihin kiusaamisjuttuihin.

Vierailija
45/45 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos siitä heille! Mitä nyt ala-asteen alaluokilla saatoin olla jonkun kans ridoissa yhden päivän tms.

Meidän luokalla pojat kiusasivat vähän kaikkia ja kyllä siitä on mulle jotain haavoja jäänyt.