Sain tekstiviestin parinkymmenen vuoden takaa, arvatkaapa mitä se sisälsi?
Kommentit (45)
Viesti oli lähetetty tietty ihan nyt, henkilö parinkymmenen vuoeen takaa. Mitähän viesti sisälsi?
se oli löytänyt jonkun sun tavaran tai kuvan ja haluu nyt palauttaa sen. tai sit on löytynyt että se on jotain sukua sulle..
mutta jotain muutakin viesti sisälsi...
tai sillä on joku vakava sukupuolitauti ja selvittää ettei sulla vaan olisi sitä?
Miten voisi olla yllättäen äiti?
Eli lapsi annettu adoptioon ja etsinyt biologisen äidin aikuisena käsiinsä. Siis äiti on tietenkin ollut tietoinen siitä, että on äiti, mutta yhteydenotto on tullut täysin puun takaa.
Siellä se 80-luvun pörröpääkovis Rane, joka melkein seukkas ap:n kanssa nyt kirjoittaa, että ap on hänen elämänsä suuri rakkaus. Voisko tavata? Ja ap laittaa neilikan rintaan ja lähtee kulmabaariin odottelemaan, kun paikalle saapuu kolminkertaiseksi pullistunut, kaljuuntunut Rane, jolla on pitkät sivuhiukset kammattuna kaljun peitoksi ja vanuttunut slipoveri keskivartalon peitteenä. Ap syö tällöin neilikkansa, pakenee vähin äänin ja päättää unohtaa koko jutun.
Ihan itse keksin tämän tarinan ;), ja arvaan, että se sopii myös tähän tilanteeseen.
Miten voisi olla yllättäen äiti?
Eli lapsi annettu adoptioon ja etsinyt biologisen äidin aikuisena käsiinsä. Siis äiti on tietenkin ollut tietoinen siitä, että on äiti, mutta yhteydenotto on tullut täysin puun takaa.
sitten tienne erosivat, ja molemmat meni tahoillaan naimisiin. Nyt tämä toinen kuitenkin on tajunnut, että Sinä olet hänen elämänsä nainen ja on eronnut vaimostaan. Sinä olet sattumoisin myös juuri eronnut. Hän on tästä kuullut yhteisen tuttunne kautta ja koska hänkin on juuri eronnut (kohtaloa?), päättää hän ottaa sinuun yhteyttä. Eikä vain ota yhteyttä, vaan päättää kosia sinua tekstiviestillä - nykyaikainen mies kun on. Sinä olet nyt kahden vaiheilla että tarttuako tilaisuuteen vai ei... Uskallatko antaa elämän virtojen viedä, ja mennä naimisiin hänen kanssaan - oman ihonalaisesi, jota et kuitenkaan ole tavannut 20 vuoteen...
Juttu hymyilytti, mutta neilikkakohdassa nauroin ääneen. :))
"Ap syö tällöin neilikkansa, pakenee vähin äänin ja päättää unohtaa koko jutun."
Juttu hymyilytti, mutta neilikkakohdassa nauroin ääneen. :))
"Ap syö tällöin neilikkansa, pakenee vähin äänin ja päättää unohtaa koko jutun."
Itse muistan vain, että välimme eivät olleet kovin hyvät, siis emme olleet mitään kavereita, mutta en nyt muista erikoisemmin että minä olisin siinä ollut se kiusaaja.
-ap
toiset toipuu toiset ei, joillekin jää haavoja monenkymmenen, jopa elämän ajaksi.
nähtyään. Siinä nainen otti yhteyttä tyyppeihin jotka oli kiusanneet sitä 20 vuotta sitten ja tarina olis sama eli eivät itse muistaneet naista kovin hyvin tms.
Itse muistan vain, että välimme eivät olleet kovin hyvät, siis emme olleet mitään kavereita, mutta en nyt muista erikoisemmin että minä olisin siinä ollut se kiusaaja. -ap
Sori vaan mutta ihan kiusaajalta vaikutat, kun hankit yleisöä tällaisella jutulla naureskelevaan sävyyn. Ajattelin monen muun lailla, että kyseessä on joku exä tms. mutta tästä tuli kyllä oksettava olo.
Oliko tekstareita edes olemassa 20v. sitten!?
:)