Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni tekstaillut tekstitv:n deittichattiin

Vierailija
26.01.2010 |

onko kellään kokemuksia tästä?

sanoo ettei ole ikinä tavannut näitä naisia, kunhan vain tekstaillut. kuulema oma on mokani kun en anna tarpeeksi huomiota (pieni lapsi, olen palannut juuri töihin, hoidan poikamme käytännössäkatsoen yksin).

raivostuttaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin tuollaista pettämisenä.

jättäisikö siis oikeasti joku miehensä, rikkoisi perheen sen takia että mies tekstannut chattiin? kyllähän varatut ihmiset kohottavat itsetuntoaan tyttöporukalla baarissa vastaamalla miesten flirttiin harmittomasti. onko se pettämistä? tässä sentään mies ei ole nähnyt naista. ehkä se baariflirtti olisi jopa pahempaa?

Vierailija
2/7 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi voi chattailla netissä.?

joo varmaan on jännittävää, mutta kun on todellinen tapaaminen niin voi pettymys.

mut vetäisin kyllä aika pultit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on tehnyt tuon tempun 3-4 krt,tai ainakin jäänyt kiinni noista kerroista.Itse hän myös kertoi että teki sen hakeakseen jännitystä että ei meinannutkaan tavata niitä tyyppejä.Viimeisestä tapahtumasta on reilu vuosi.Mun luottamus on pohjamudissa ja nyt olin huomannut tietokoneen historiasta että yhdellä treffi palstalla käynyt myös rekisteröitymis sivulla mutta todisteitahan mulla ei ole että olisi toteuttanut sen,ainoastaan vierailusta.Mieheni teki nämä temput vaikka meillä meni todella hyvin,oli villi ja jännittävä seksielämä ja sitä harrastettiin päivittäin,myös muuta hellyyttä oli.Pikku hiljaa noiden tapahtumien myötä oma mielenkiintoni seksiin alkoi häviämään ja se mielenkiinto on ollut yli vuoden kadoksissa.En vaan voi ymmärtää että jos hyvin menee niin silti selän takana tehdään tuollaista ja valehdellaan päin naamaa.Usein mietin että mitä muuta hän on jättänyt kertomatta.En nyt osaa ap mitään lohduttavaa sanoa,aika tekee tehtävänsä mutta tuskinpa ikinä 100% pystyt enää luottamaan.Itsellä on pitkän aikaa ollut tämä "varpaillaan" seisomis vaihe,koko ajan odotan että mitä seuraavaksi.Puhelinta en enään jaksa kyttäillä,mitä se hyödyttää?

Vierailija
4/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita?

Vierailija
5/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella säälittävää. Onneksi olen sinkku, eikä tarvitse kärsiä miehestä.

Vierailija
6/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin mieheni ilmoituksen treffisivuilta netistä. Hän on pitänyt sitä jo useamman vuoden. Tiedän että hän käy aina välillä onlinessa sivuillaan mutta en ole puuttunut asiaan sillä hän ei ole käynyt treffeillä. Nyt joku tietysti sanoo että voitko olla varma ettei ole? No, voin sillä emme ole vuosien varrella olleet erossa toisistamme. molemmat päivät kotona ei töissä.

Vierailija
7/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin tuollaista pettämisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi