Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero vai "kulissiliitto"? Ihan hajalla enkä tiedä mitä tehdä...

Vierailija
26.01.2010 |

Meillä on takana vähän vajaa 30v kestänyt liitto ja mieheni petti ekan kerran 20v yhdessä olon jälkeen. Tuon annoin anteeksi ja jatkoimme yhdessä ja muutaman vuoden päästä olimme taas onnellisia ja kykenin luottamaan taas mieheen. Lapsia oli tuolloin viisi ja nyt meillä on seitsemän lasta, iltatähdet nyt 6kk.

Ollessani viimeisilläni raskaana mies petti uudestaan ja aiemmin sanoin miehelleni, että seuraavaa pettämistä en anteeksi anna, mutta vastoin kaikkia periaatteitani ajattelin, että ehkä antaisin vielä mahdollisuuden, mutta en tiedä kykenenkö kuitenkaan enää luottamaan.

Tuon pettämisen lisäksi yksi lapsistamme on vakavasti sairas ja se vie voimia ja lisäksi kaksoset ovat vaativia, hoitaja on kyllä apuna. Kaikesta huolimatta rakastan miestäni ja hänkin ainakin väittää rakastavansa minua, mutten käsitä, että jos rakastaa niin miksi pettää toistamiseen. Järki sanoo, että lähde ja tunteet ihan muuta.

Mutta jos liittomme jatkuu tällaisena niin lapset kärsivät näistä ainaisista riidoista enkä sitäkään pidemmän päälle halua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on sanonut rakastavansa yhä minua ja tuon haluaisin uskoa. Meidän liittomme oli oikeasti onnellinen vielä ensimmäisen pettämisen jälkeen, aikaa se vei n. 3v, jotta kykenimme olemaan taas onnellisia yhdessä ja vuosia menikin hyvin. Mutta kun taas tuli enemmän vaikeuksia niin mies eksyi vieraisiin. Mieheni olisi voinut salata molemmat pettämiset minulta, mutta kertoi molempien kertojen jälkeen heti tehneensä todella tyhmästi. Ja tässä vuosien varrella olen oppinut tuntemaan mieheni sen verran hyvin, etten usko hänen valehtelevan pettämisten määrästä.

Sinulle, joka kysyit, että onko kaikilla lapsilla sama isä niin kyllä on.

ap

Mutta riippuu siitä rakastatteko siis oikeasti vai ette. Vai rakastatteko vain mukavuutta ja kulissia?

Vierailija
22/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni petti kaks kertaa, väliä pettämisillä oli 5v. Meillä sen sijaan minä sairastuin vakavasti vähän miehen pettämisen jälkeen ja sairauteni ajan meillä oli periaatteessa kulissiliitto. Minäkin rakastin miestäni ja rakastan yhä, mutta toista pettämistä oli vaikea antaa anteeksi. Kuitenkin kun mies pysyi rinnallani ja hoiti lapset sairauteni ajan, niin tuolla hän osoitti, että olen hälle se oikea. Tuon lisäksi kävimme parisuhdeterapiassa ja mies myös yksinään terapiassa ja avioliittoleirillä.

Tuosta on nyt aikaa 15v ja olemme yhä onnellisesti yhdessä. Voimia toivotan, niitä tulet tarvitsemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa neuvoni on, että älä vielä päätä mitään suuntaan tai toiseen vaan anna ajan kulua. Tiedän yhden perheen, jossa on selvitty kahdesta pettämisestä ja ovat nyt onnellisia, mutta se vaatii töitä molemmilta.

Vierailija
24/31 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin lisättävää. Voimia toivon sinulle paljon, jotta jaksat tämän raskaan ajan!

Vierailija
25/31 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkä ikäisiä te oikein olette? 30 vuoden liitto takana? Jos olette menneet 20-vuotiaina naimisiin, niin nyt olisitte 50v. Ja 6kk ikäiset kaksoset sterilisaatiosta huolimatta. Helkutin hedelmällinen olet!

Vierailija
26/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35:llä viikolla raskaana esikoisesta. Avokkini ilmoitti viime perjantaina rakastavansa toista naista. Vanha heila vuosien takaa.

Asun nyt ystäväni luona ja mietin asioita. Toi pommi tuli täysin puun takaa. Avokkini käytös oli ollut viime kuukausina hieman etäinen ja kireä, mutta ajattelin sen johtuvan vain isäksi tulemisen paineesta ja työstressistä. Mielestäni meillä ei mennyt huonosti, eikä ollut mitään pikku kinoja kummempaa.

Ilmeisesti mieheni ei ole mennyt sänkyyn asti, on vain viestitellyt ja nähnyt pikaisesti kahvilla pari kertaa. Toi on tietenkin vähän vaikea uskoa, mutta avokkini ei ole pettäjätyyppiä. Hän kertoi asiasta vasta kun ei osannut pitää sitä enää sisällään. Ajoitus on todella mahtava. Onneksi ystäväni on valmis tulemaan tukihenkilöksi synnytykseen.

Vierailija
27/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35:llä viikolla raskaana esikoisesta. Avokkini ilmoitti viime perjantaina rakastavansa toista naista. Vanha heila vuosien takaa.

Asun nyt ystäväni luona ja mietin asioita. Toi pommi tuli täysin puun takaa. Avokkini käytös oli ollut viime kuukausina hieman etäinen ja kireä, mutta ajattelin sen johtuvan vain isäksi tulemisen paineesta ja työstressistä. Mielestäni meillä ei mennyt huonosti, eikä ollut mitään pikku kinoja kummempaa.

Ilmeisesti mieheni ei ole mennyt sänkyyn asti, on vain viestitellyt ja nähnyt pikaisesti kahvilla pari kertaa. Toi on tietenkin vähän vaikea uskoa, mutta avokkini ei ole pettäjätyyppiä. Hän kertoi asiasta vasta kun ei osannut pitää sitä enää sisällään. Ajoitus on todella mahtava. Onneksi ystäväni on valmis tulemaan tukihenkilöksi synnytykseen.

Vierailija
28/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa jää seitsemän lapsen yh:ksi ja sinulla on vain yksi lapsi. Veikkaan, että ap:lla on hiukkasen rankempaa, vaikka siulla ois koliikki ym. valvottava vauva ja ap:lla kaikki helppoja. Tosin minusta on tyhmää verrata tilanteita tai ajatella, että jollain on tilanne pahempi. Se kun on niin ihmisestäkin kiinni.

Toivottavasti saatte ap miehesi kanssa välinne vielä kuntoon.

T. 5lapsen yh/leski

Vierailija
29/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin otsikkoni aikaisemmin väärin. Tarkoitin että hänellä on tällä hetkellä vain luottamuspula mieheensä yhden yön takia. Minulla kaatui yhdessä yössä lopullisesti ajatus onnellisesta perheestä. Joudun nyt etsimään iteselleni uuden kodin ennen viiden viikon päästä tapahtuvaa synnytystä. Ehdinkö sen löytämään en tiedä.

Ap:n tilanne tietenkin noin monen lapsen kanssa on todella inhottava, eikä siis tarkoitukseni ollut sitä vähätellä.

Olen aika sekaisin tällä hetkellä, minun olisi varmaan pitanyt aloittaa oma viestiketju.

Anteeksi vielä kerran.

Vierailija
30/31 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on pettänyt kerran. Siitä pääsimme yli, mutta jos toinen kerta tulisi, en enää edes yrittäisi. Rakkaus pystyy paljoon, mutta sitten annan rakkauteni mennä.

Mutta en sano, että tämä olisi oikea ratkaisu teille. Tiedät varmaan itse mihin pystyt ja mitä haluat.

Vierailija
31/31 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16v ja mieheni 18v kun seurustelumme alkoi, miehelläni oli yks suhde ennen minua, minä olin ihastunut toiseen, mutta en koskaan seurustellut tämän ihastukseni kanssa ja mieheni tavattuani tiesin hänen olevan se oikea. Häät oli ollessani 18v ja vajaan vuoden päästä meillä on 30v liitto takana. Minä olen siis nyt 47v ja mieheni 49v

Kiitos vielä uusistakin vastauksista. Mieheni itse ehdotti tuota avioliittoleiriä ja kuten jo sanoin, niin myös parisuhdeterapiaan ollaan menossa. Myös tuota yksilöterapiaa miehelle vois harkita. Etusijalla meille kummallekin on kuitenkin sairaan lapsemme hoito ja sen mukaan hoidetaan suhdetta miten jaksaa/pystyy. Keskusteltiin eilen miehen kanssa ja erota ei ennen kun on tehty kaikkemme, jotta liittomme vois vielä jatkua. Rakkautta on kuitenkin molemmin puolin, mietin vaan riittääkö se...?

ap

Mutta minkä ikäisiä te oikein olette? 30 vuoden liitto takana? Jos olette menneet 20-vuotiaina naimisiin, niin nyt olisitte 50v. Ja 6kk ikäiset kaksoset sterilisaatiosta huolimatta. Helkutin hedelmällinen olet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän