Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaas vinkkejä tuoreelle huuto.net myyjälle :)

Vierailija
26.01.2010 |

Nyt päätin että vauvan vaatteet ja tarvikkeet lähtee myyntiin! Ei taida pikkukakkosta meidän huusholliin tulla :/

Antakaas huuto.net konkarit vähän vinkkejä miten saada tavaraa mahdollisimman hyvin kaupaksi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITAT

-joskus hyvä ilmoittaa, esim. lapselle housuja ostaessa kaipaan haara-lahjemittaa. Toisaalta vaikkapa hihan mitta puseroissa ei ole yhtä kriittineen

-usein riittää myös "vastaa kokoaan", "kapeaa mallia" tai "on niukka 92 cm". Koska kokomerkintä ei tosiaan kerro kaikkea!

HAKUSANAT

-jos ovat _oikeita_, niin helpottavat hakuja käytettäessä. Joku voi etsiä sanalla yöpuku, toinen sanalla pyjama jne. Toki sanoja voi yrittää pujautella erimuoidoissa myös kohdekuvaukseen, mutta turha sitä kuvaustakaan on pitkittää vain saadakseen eri sanamuodot sinne sopimaan

Itse arvostan vaateostoksissa, että otsikossa on koko ja väri!

Vierailija
22/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mittaan sen kainalosaumasta toiseen etupuolelta ja kerron kahdella niin se on varmasti ympärysmitta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mittaan sen kainalosaumasta toiseen etupuolelta ja kerron kahdella niin se on varmasti ympärysmitta?

Tai mittaa jännityksen lisäämiseksi takaosa ja kerro se kahdella. Anteeks, mutta.........

Vierailija
24/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti..! On se.

Tai mittaa jännityksen lisäämiseksi takaosa ja kerro se kahdella. Anteeks, mutta.........

Höm. Mutta mitä jos etu- ja takakappale eivät ole yhtä leveät? ;)

Vierailija
25/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sen haun pystyy rajaamaan vain tiettyä paikkakuntaa koskevaksi ;)

[/quote]

Joo, mutta jos kymmenen eri paikkakuntaa on ok?

Vierailija
26/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti..! On se. Tai mittaa jännityksen lisäämiseksi takaosa ja kerro se kahdella. Anteeks, mutta.........

Mittaa sitten sen vaatteen leveyden yhdeltä puolelta saatana, oli saumat missä sit on.. Ja kertoo sen kahdella. Ei tää ny voi niin vaikeeta olla...

Vierailija
27/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti..! On se. Tai mittaa jännityksen lisäämiseksi takaosa ja kerro se kahdella. Anteeks, mutta.........

No voi vittu, edelleen voi yrittää käyttää sitä saatanan älliä, mutta joillain ei tunnu olevan.. Mittaa sitten sen vaatteen leveyden yhdeltä puolelta saatana, oli saumat missä sit on.. Ja kertoo sen kahdella. Ei tää ny voi niin vaikeeta olla...

No elä nyt hermostu! :) Et tainnut ymmärtää mitä yritin sanoa. Siis eihän taka- ja etukappale aina ole samanlevyiset. Yleensä ovat, mutta ei aina. Silloin et voi mitata saumojen kohdalta. Mutta joo, levittämällä sellaisen epäkeskon vaatteen tasaiselle alustalle ja mittaamalla leveyden x 2 = ympärysmitta.

Vierailija
28/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään en ole kotiin päästänyt. Ollaan nähty jossain kaupan pihalla tai jonkin muun "julkisen talon" (päiväkoti, kirjasto ym.) Mä voin sanoo että mä en osta keneltään sellaiselta ihmisiseltä mitään kellä lukee että postikulut on arvio, eikä palauttele tai pyytele lisää. Mä olen yhdestäkin postituksesta maksanut 7 huutajalle "bensakuluja" koska hän ei jaksanut kävellä 500m postiin. Voinhan mäkin tilata taksin läheiseen postiin jolloin tavallisen kirjeen lähetys maksaa n. 10e.

Itse jos perin liikaa postikuluja, AINA palautan ja kysymättä. Eivät ole aina takasin tahtoneet. Mutta jokainen tyylillään. Kannattaa myös säästää mahdollisia pahvilaatikoita, joissa voi lähettää isomia määriä kerralla niin ei tarvitse postista ostaa. Itse säästän a4 kokoiset kirjekuoret, vaikka nissä lukeekin: pohjola, ym.

Vierailija
29/41 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joku laittaa linkin myytävään vaatteeseen, jossa nuo mitat on teidän mielestä oikein ilmoitettu? Minun on vaikea tajuta näitä ohjeita.

Vierailija
30/41 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin tavaran "ohimyynti" on ostajan kannalta typerää, etenkään jos tuotteella ei ole hintavarausta. Ohimyynnillä tarkoitan sitä, että toisella myyntipalstalla myydään samaa tavaraa. Ja sitten kun sitä itse huuto.netistä huutaa, tavaraa ei enää olekaan. Tai että tavara varataan kesken huudon jollekin. Tämä ei oikein sovellu eikä kuulu huutis-meininkiin. Voihan tuotteelle laittaa osta heti -hinnan, jolloin halukkaat voipi sen heti ostaa pois. nimim. karvas kokemus ohimyynnistä

Vierailija
31/41 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Olkamitta paidassa n. 34 cm

* niskasta helmaan n. 44 cm

* kainalo-kainalo n. 42 cm

* housujen vyötärönymp. n. 52 cm venyttämättä

* lahkeen sisämitta n. 44 cm

Vierailija
32/41 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te tunnistatte toisenne jossain kaupan pihalla, onko teillä punainen neilikka rintapielessä :D

Vierailija
33/41 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkasauma on kankaan pituus korvasta olkaniveleen.

Vierailija
34/41 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheeseen sopivat hakusanat on ihan "jees", jos tosiaan ne sopivat hyvin siihen kohteeseen.

Sen sijaan mua inhottaa, jos esim. hakusanalla "Polarn O. Pyret" tulee joku Lindexin raidallinen body joka vois olla "vähän niin kuin Polarn O. Pyret -tyyppinen" ja sitten saan ihan vääränlaisen tuotteen haullani.

Vierailija
35/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun itse haluaisin myydä omia vanhoja uudenveroisia vaatteita, mutta en enää tiedä mitä koko ne ovat. Leikkaan kaikista kokolaput pois ja pesen ne. Sitten saatan käyttää kerran.

Olen aika tampio ompelu yms hommissa, joten en itse ainakaan ymmärrä noita mittoja. Pitäisikö esim. mekosta mitata vyötärönympärys vai riittääkö vain puolikas mitta.. EI SAA nauraa :)

Vierailija
36/41 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö esim. mekosta mitata vyötärönympärys vai riittääkö vain puolikas mitta.. EI SAA nauraa :)

Vierailija
37/41 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on olkasauma?

Vierailija
38/41 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää sanaa "pikkukakkonen" tarkoittamassasi merkityksessä, joten jääköön vinkit.

Vierailija
39/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ on OLKASAUMA!!==!=!??

Vierailija
40/41 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOisiko joku laittaa esimerkin