Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsytys, poikani 4lk oli tänään koulussa

Vierailija
26.01.2010 |

flunssaisena, koska heillä englannin kokeet ekalla tunnilla(oli lukenut koko lauantain niihin) ja eilen sairastui yskään ja nuhaan. Sovittiin et menee kokeeseen ja tulee heti sen jälkeen kotiin, koska heillä liikuntaa hiihtoa...kirjoitin viestin vihkoon opelle.

Opettaja ei ollut uskonut, sanonut et pikkunuha lähtee hiihtämällä, ja passittanut pojan hiihtämään koulun suksilla. Nyt makaa kotona 40 asteen kuumeessa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi olisi varmaan neljäsosan ajasta poissa koulusta, jos jäisi joka nuhasta kotiin. Saati sitten jos pitäisi pitää flunssan jälkeen kotona toipumassa niin kauan, että on tarpeeksi kunnossa hiihtämään 10 km. Meillä on myös astmaatikko, joka on oma lukunsa, mutta kyllä tuo tervekin menee joskus nuhaisena kouluun (ja jättää hiihdon, luistelun, sateella suunnistuksen tai uinnin väliin).

18

Jos on jokin perussairaus, kuten meillä astma, tällaiselle on sitten eri säännöt, jotka on erikseen selvitetty.

Vierailija
22/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin paljon sairastelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että opettaja joka tunnin jälkeen lukee reissuvihon. Nythän on ollut koe ja sitten urheilua. Ei ole mitään takeita, että se reissuvihko tulee luettua siinä välissä.

Kyse oli 4.-luokkalaisesta lapsesta. Jos lapsen kanssa on kotona asiasta keskusteltu (kuten ap:n viestistä ilmeni) ja lapsi tietää, että ei saisi osallistua liikuntaan (eikä siis tainnut olla omia suksiakaan mukana), niin tämän ikäinen lapsi osaa kyllä itse huolehtia, että näyttää sen reissuvihon opelle ennen liikuntatunnin alkua! Kyllä sen pitää riittää opettajalle.

Minulla on saman ikäinen lapsi ja olen vastaavassa tilanteessa sanonut lapselle, että sinä et sitten osallistu liikuntaan. Ja jos opettajalla on asiasta sanomista, saa soittaa äidille.

Vierailija
24/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä edes kotiin kokeen jälkeen, kuten oli käsketty.

Vierailija
25/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun? Viis siitä jos tartuttaakin muita, voi helvetti!

Ihan vaan tidoksi että sun lapsi on alttiina yskälle ja nuhalle ihan koko ajan!!

Vierailija
26/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita lapsia jo kokeen aikanakin??

Ilmeisesti ei.

Ensi kerralla ÄLÄ LAITA KOULUUN JOS EI OLE KUNNOSSA!

olet niin minäminäminä tyyppiä.

Opettajassa vika mut sussa ei ilmeisesti mitään.. niin siis itsesi mielestä.

Vierailija
27/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä laitat lapsen puolikuntoisena kouluun tartuttamaan muita??? Jos lapsi menee kouluun hän myös osallistuu kaikkeen siellä, selvä se. Joten opettaja toimi oikein, sinä väärin.

Vierailija
28/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskaltanut sanoa vastaan, kun ope käskee hiihtämään.

Vierailija
29/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan koulussa, osallistutaan opetukseen.

Eri asia on sitten esimerkiksi kroonikkosairaat, joilla voi olla esteitä. Esim. astmalapsi, joka ei saa ulkoilla pakkasella jne.

Eikö ole ihan fiksua osallista kokeeseen kun kerta pystyy? Minäkin olen toiminut kuin ap, mutta onneksi opettaja on uskonut minun viestiäni.

Vierailija
30/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli sairas?

Ja mitähän järkeä on osallistua kokeeseen sairaana? Mahtaa tulla hyvä tulos.

Vierailija
31/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään töimistotyöni vähän flunssaisena, vaikka jätän illan jumpan väliin. 4-luokkalainen voi olla virkeä vaikka onkin nuhassa, ja jos kokeekseen on luettu huolella, kannattaa se käydä tekemässä. Osa äideistä ei taida ymmärtää eroa 2-vuotiaan ja 10-vuotiaan välillä...

Vierailija
32/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vähän flunssainen" aamullakaan, jos nyt kuumetta on 40 astetta.

Ja tässä suhteessa ei ole mitään eroa, oli ihminen sitten 2 tai 82.

Jos on sairas, ei mene kouluun/töihin. Välttyy tartuttamasta toisia ja itse saamasta jälkitauteja.

Jos lapsi sairastelee noin runsaasti kuin ap kuvaa, hänet pitää tutkia.

Vierailija
33/33 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun? Viis siitä jos tartuttaakin muita, voi helvetti!

Ihan vaan tidoksi että sun lapsi on alttiina yskälle ja nuhalle ihan koko ajan!!

paitsi jos on Nico-Petteri Palleroinen ja rapakuntoinen äidin mussukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi