Mikä on mielestäsi kaikista luotaantyöntävin väri,
jos mustaa ei saa sanoa? Esim. et mielellään menisi juttelemaan jollekin henkilölle, joka on pukeutunut tähän väriin?
Kommentit (23)
sellainen marjapuuron punainen on kyllä tosi kökkö. Se väri sopii ainoastaan vispipuurolle, ei mihinkään vaatteeseen.
sininen, sininen. Kylmä, kolkko väri. Siniset talot ovat erityiskauhistus, ei tekisi yhtään mieli astua sellaiseen sisälle. Tuntuisi kuin olisi menossa jääkuutioon. Siniset talot eivät istu maisemaan kesällä eivätkä talvella. Kylmiä, kolkkoja kuutioita. Hyi olkoon. Farkut on ainoat, jotka saa olla siniset.
siis sellainen tosi räikeä. En kyllä ole erityisen ihastunut myöskään keltaiseen tai sitten sellaisen kellertävän-ruskeaan kukerrukseen joka näytää ihan vaipan sisällöltä...
Siis sellainen karmivan epämääräinen vihreä. Ehdoton ykkönen
Sähkönsininen myös. Ja sellainen todella kirkas oranssi.
ripulinruskea.
Beigen ja punaruskean yhdistelmä.
Taloja näkee silloin tällöin tämän värisenä, yök.
Ei vaan toimi.
Kylmiä, kolkkoja kuutioita.
Samaa mieltä, mutta nauratti silti!
on aivan hirveä! Koralli ja persikka ovat myös varsinkin vaatteissa kamalia. Hirveimpiä ovat kuitenkin yhdistelmät kuten keltainen + violetti.
ovat sellaisia, joita nimitän "epäväreiksi", ne eivät ole (minulle) oikeastaan värejä, vaan sinne päin. Tällaisia ovat esim. malva, beige ja haalea persikanväri.
Mun inhokkisisustustyyli on just sellainen "talomme on sisustettu beigen ja ruskean sävyillä ja sohvalla on väriä tuomassa pari koristetyynyä", ja ne koristetyynyt on muuten sitten sellaisia raidallisia, jossa on esim. vaaleansinistä...yök.
Eniten mua silti kiusaa se, jos kodissa värit riitelevät keskenään, siis ei ole yhtään mietitty, käyvätkö nämä värimaailmat nyt yksiin. Vaikka mulle onkin sama, miltä toisten kotona näyttää, niin silti tulee levoton olo. Olen ilmeisesti hieman aistiyliherkkä.
mintunvihreä
Mulla on yks huone maalattuna mintunvihreäksi!
Farkut on ainoat, jotka saa olla siniset.
Sellainen hempeän, vaalean liila on toinen kammotus ja kokovalkoinen. Nuo on jotenkin elottomia ja ankeita.
ole just nyt kuuminta uutta hottia?
ja riippuuhan se myös vaatteen mallista ja kantajasta mikä toimii ja mikä ei. Mutta esim. seuraavat tyypit ei ole minusta mitenkään "kutsuvia"
http://media.peopleofwalmart.com/wp-content/uploads/2010/02/971.jpg
http://media.peopleofwalmart.com/wp-content/uploads/2010/02/922.jpg
http://media.peopleofwalmart.com/wp-content/uploads/2010/01/815.jpg
Kohta tulee varmaan sivusto peopleofcitymarket ja meikä siellä kulahtaneessa talvitakissaan ...
Se ihan oikeasti sopii niiiiiiiiiiiiin harvalle, ettei kenenkään pitäisi pukeutua siihen.
kaikki on harmaata ja sitten sitä vielä väitetään trendiväriksi YÖK!
ja mä tykkään melkein kaikista väreistä. Ainoastaan sininen ei toimi vaatteissa, kenelläkään, mutta talon värinä taas aivan ihana.
siis sellainen tosi räikeä. En kyllä ole erityisen ihastunut myöskään keltaiseen tai sitten sellaisen kellertävän-ruskeaan kukerrukseen joka näytää ihan vaipan sisällöltä...