Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaatteet olisi lapsille hyvät valokuvaan?

Vierailija
25.01.2010 |

Ideoita ja vinkkejä kaivataan. Lapset on tyttö alle 1v ja 4v poika. Tarkoitus olisi ottaa sisaruskuvat ja kuvat molemmista erikseen.

Huomenna pitäisi suunnata kauppaan vaateostoksille. Mitä kannattaisi ostaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varmaan mitään isoja kuvia tai sen tyyppistä kannata laittaa, ettei vie huomiota lapsesta. Oisko jotkut yksväriset paidat, esim sävyjä akselilla ruskea - vihreä - oranssi kivat? Ihan sellasta rentoa, ei mitään liian juhlavaa.

Vierailija
2/3 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benettonilla on ainakin yksivärisiä paitoja. Jos ottaisi sellaiset erivärisinä molemmille, "mätsäisi" mutta ei olisi identtiset.

Onkojan siellä muita kuin niitä missä lukee isolla benettonin logo?

Mun täytyisi huomenna suorittaa oikein täsmäisku, ei ehtisi etsiskellä monesta kaupasta :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en todellakaan oo mikään ammattilainen, mutta oon tykänny sellasista kuvista (kaverin lapsista), joissa lapsella on tosi yksinkertaset kokovalkoset vaatteet ja paljaat jalat. Mun mielestä lapsi näyttää suloisen luonnolliselta niin, varsinkin jos myös tausta on yksinkertainen eikä lasta yritetä saada väkisin poseeraamaan. Mutta tosiaan ainakin isoja kuvioita, printtejä yms. kannattaa välttää, koska ne vie huomion niihin vaatteisiin.

Mäkin muuten kaipaisin vinkkejä oman lapsen 1-vuotiskuviin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi