Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa enää palella koko aikaa!

Vierailija
25.01.2010 |

Kilpparissa eikä missään muuallakaan mitään vikaa.

Mulla on kylmä, koko ajan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen luovuttaa pään kautta 80 % lämpöä joten jos palelet, pipo päähän - sisälläkin. Itselläni on ollut ja vieläkin vanhempana on tuota "lämmönkarkailua". Välillä jopa sisällä, lämpimässä, tunnen että lämpö karkaa ja siinä vaiheessa alan juomaan runsaasti lämmintä juomaa, laitan lämpökerraston, saunatakin, villasukat ja pipon päälle. Kuulostaa ihan älyttömältä mutta siinä vaiheessa kun poden kylmyyttä, ruumiinlämpöni laskee n. 34,5 asteeseen.Kukaan ei ole osannut selittää mistä se johtuu ja olen perusterve melkein 50-vuotias nainen jolla ei ole mitään säännöllistä lääkitystä. Nuorempana podin alhaista verenpainetta ja toisinaan hemoglobiini laski niin että jouduin nostattamaan sitä rautatableteille (runsaat kuukautiset). Kilpirauhaskokeet on tehty monia kertoja, aina normaalitulos.

Vierailija
2/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparissa eikä missään muuallakaan mitään vikaa. Mulla on kylmä, koko ajan.

Ihminen luovuttaa pään kautta 80 % lämpöä joten jos palelet, pipo päähän - sisälläkin. Itselläni on ollut ja vieläkin vanhempana on tuota "lämmönkarkailua". Välillä jopa sisällä, lämpimässä, tunnen että lämpö karkaa ja siinä vaiheessa alan juomaan runsaasti lämmintä juomaa, laitan lämpökerraston, saunatakin, villasukat ja pipon päälle. Kuulostaa ihan älyttömältä mutta siinä vaiheessa kun poden kylmyyttä, ruumiinlämpöni laskee n. 34,5 asteeseen.Kukaan ei ole osannut selittää mistä se johtuu ja olen perusterve melkein 50-vuotias nainen jolla ei ole mitään säännöllistä lääkitystä. Nuorempana podin alhaista verenpainetta ja toisinaan hemoglobiini laski niin että jouduin nostattamaan sitä rautatableteille (runsaat kuukautiset). Kilpirauhaskokeet on tehty monia kertoja, aina normaalitulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat päin hemmettiä. Vaikka sanoisivat että testitulokset ovat normaalit, ei se tarkoita että ongelmaa ei olisi.

Vierailija
4/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kilpparitestien ohjearvot ovat päin hemmettiä. Vaikka sanoisivat että testitulokset ovat normaalit, ei se tarkoita että ongelmaa ei olisi.

erikoislääkärille jos arvot ovat viitealueiden sisällä mutta "reunoilla".

Vierailija
5/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ainakin vielä joutuu vartoomaan

Vierailija
6/31 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aivoverenvuoto 11 v a siten. sen jälkitautina sain hyytävä kylmyyden vasemmalle puolelle ruunistani, varsikinkäsi ja jalka ovat jääkylmät. nyt kylmyys kumiytele myös muualla kropasa. alan väsyä tähän tilaan, olen yrittänyt kemialisia lääkkeitä, akupunktiota, hypnoosia, nomeopatiaa, likuntaa, sähköä., luontaistuotteita...kaikea. mikään ei ole auttanut...neurologisanoo, ettätämä diagnoosi onaika harvinwien ja tutematon maasamme. kaiki läkätit eivät edes tunnista sitä. repäilevätettä päässäni on vikaa.olisikin,silä sebki voisi sada paranettua, mutta tätä ei ilmeisesti...voiko kukaan auttaaa...

Vierailija
7/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää useammankin lapsen mikäli johtuisi raskaudesta.

ap

Vierailija
8/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä. Ulkona se ei riitä....

ap

Vierailija
9/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiku usein, syö ja juo hyvin ja lämmintä, käännä pattereita isommalle, laita extra-villapusero.

Toiset vaan on herkempiä palelemaan. Eikö mikään auta?

Vierailija
10/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua paleli, kun olin tositosihoikka.

Vierailija
11/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muilla on sopivan lämmintä meillä, niin minä kietoudun vilttiin.

Kesäisin en palele mutta syksyllä palelu alkaa ja loppuu kun on lämmintä, siis yli 20 astetta.

Mulla on todellakin paljon vaatetta päällä.

Vierailija
12/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut oikeaa PAKSUSTA langasta tehtyä villapaitaa ja villasukkia, miksei myös villahousuja. Ne auttaa mulla, onneksi on äiti ja mummo, jotka kutovat sellaisia. Ostettuna oikea villapaita maksaa paljon.

Vierailija
13/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sama ongelma! Oon melkeen aina jäässä, ollu jo monta vuotta tätä, ärsyttää. Jää päivän aikana paljon asioita tekemättä, kun ei yksinkertaisesti pysty. Välillä pitää pitää sormikkaita, villasukkia ja vilttiä et lämpenee sen verran et tarkenee laittaa pyykit kuivaa. =(

Vierailija
14/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparin vajaatoiminta tosin (hoidettu tietty). Käy avannossa. Sen jälkeen hetken aikaa veri kiertää. Kotona minulla on 24 astetta lämmintä. Muuten palelen.

Vierailija
15/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut kova palelemaan suunnilleen kaikkialla paitsi saunassa, mutta kun aloitin vuosi sitten käymään pari kertaa viikossa kuntosalilla ja olen saanut lisää lihasmassaa, niin eipä enää palelekaan yhtään niin paljon, oikeastaan usein ei lainkaan.

Eli onko sulla lihaksia?

Vierailija
16/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut naiset palelevat villapuseroissaan ja minä istun siellä lyhythihainen pusero päällä. Sukuvika ainakin mulla :)

Vierailija
17/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosali, lenkkeily ja ratsastus.

ap

Vierailija
18/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu alhaisesta verenpaineesta (mulla).

olo helpottui kun harrastin avantouintia, nyt on se jäänyt niin sais turkin karvattaa että tarkenis.

Vierailija
19/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on päällä? Kerro ihmeessä!

Mäkin olen väsynyt palelemaan, mutta nyt olen löytänyt hyviä vaateyhdistelmiä, jotka pitää mut lämpösenä...

Vierailija
20/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat mulla on aina, pitkähihainen paita, villatakki, lämpöiset pitkäthousut (ei farkut).

Ulkona pitkähihainen aluspaita, poolo, villapaita toppatakki ja jaloissa fleece pitkät kalsarit, villasukat, toppahousut, Salomonin vaelluskengät (varrelliset)

Iltaisin flanellipyjama, villasukat, kylpytakki ja shaali.

Kun lenkkeilen pidempään, noin tunnin kohdalla alkaa mennä vilunväreitä ja iho nousee kananlihalle.

Eilen ratsastaessa oli poolopaita, paksu fleecepaita, toppatakki, villapipo kypärän alla, talviratsastushousut ja talviratsastussaappaat.

ap