Mulla on loistava appiukko!
On nyt ollut meillä 3 päivää tapetoimassa; 10 h/päivä. Tulee vielä huomennakin, jotta saa tapetointiurakan valmiiksi.
Viikonloppuna mieheni tietysti auttoi jaminäkin yritin parhaani mukaan tänään auttaa.
Nostan appiukolle hattua, että viitsii auttaa.
Kommentit (4)
Meillä taas isäni auttaa hoitamalla lapsia, kun me miehen kanssa viikonloppuisin remontoimme ullakkotiloja asuinkuntoon. Juu ja meillä tapetointi pohjustustöineen lankeaa meikäläisen kontolle.
Isäni on osittain invalidisoitunut, eikä siksi kykene juurikaan remonttihommiin mutta on enemmän kuin mielellään lasten lastensa kanssa.
Hän on kuitenkin entinen putkimies, joten tarvittaessa auttaa niissä hommissa (vaikka tiedämme, että mieluiten auttaa hoitamalla lapsia)
Osattais itsekin mut saatiin NIIN paljon nopeammin avun kanssa!
Kun se ukko tulee meille kylään,se omii kaukosäätimen ittelleen ja kattoo koko illan telkkua ja huudattaa ääntä täysillä. Välillä nousee ylös ja sanoo että pitää käydä kusella! Herranjestas,missä on käytöstavat aikuisella ihmisellä. Tekis mieli heittää koko ukko pihalle!Onneks asuu melko kaukana ettei tarvii katella. Olen puhunut asiasta mieheni kanssa ja onhan se nolona...
mä olen tapetoinut meidän omakotitalon huoneet itse omakätisesti. Lasten hoidon ohessa. Nostan perkeeleesti hattua itselleni.