Huomasitteko salkkarit jaksossa!!
Oli kamerat erit kun ihan erilainen kuvan laatu ja äänet kuulu erilailla.. sitten liekkö niillä ihan ohjaaja vaihtunu kerta oli jotenkin "teatterimaisesti" esiinnytty jotkut kohtaukset.. ennen en tätä huomannut mutta nyt voin sanoa että oli kyllä huonosti tehty ja tätäkö joudutaan jatkossa katsomaan?
Mieheni huomasi heti ihan saman!
Kommentit (25)
Ja olin varma että olin tullut vain hulluksi! Onneksi joku toinenkin huomasi sen! huomasin sen heti ekassa kohtauksessa! Tuli sellainen olo että onko tämä joku spesiaalijakso, tiedätkö niinkuin ne jouluhommat esim seppo goes shakepeare yms!
sarjoissa, etä josksu on joku spesiaaliohjaaja. joku kutsuttu ulkopuolinen tai joku näyttelijöistä...
Vaihtelua ystävät vaihtelua.....
spesiaalijakso! Ihan jo pelottaa onko tuo lopullista :D Menee kuule sarja piloille..
ap
luultavasti muutkin muutokset ovat samantyyppisiä, eli pysyviä.
mutta enpä siis ollut ainoa!
Kameroista tuli tosi kovat varjot ja heijastukset, mitä ei oo ennen tullut. Ja ylös-alas liike oli tosi outo siinä Sepon olkkarissa, yleensä kamera ei liiku tuossa sarjassa yhtään, ainakaan ylös-alas!
Äänet tuli kuin jostain purkista ja näyttelijät oli vähän jähmeitä.
Täytyypä seurata jatkossa miten kamera liikkuu.
oli jotku oudot asetukset...
...saa nähä jääkö salkkarit tuollasiks ja tottuuko siihen.
Ensin luulin, että telkkarissa erilainen kuva kun katsoin ekaa kertaa toisesta telkkarista salkkareita.
Pakko oli katsoa "vanhasta" telkkarista onko samanlainen ja juu oli :/
En oikein tiedä tykkäsinkö vai en.
sarjan 11-vuotisen uran kunniaksi tehty nämä muutokset. Jotakin uutta ja erilaista. Minä kaipaan kyllä sitä utuisempaa kuvaa, tyyliin tunteita ja tuoksuja. Tuo nykyinen on mun mieleen jotenkin liian "elävä".
Niillä on kuulkaa miljoonat kiinni uusinta uutta olevissa vehkeissä ja salkkarit pitäs olla nyt sitten komenita mitä ikinä aikaan saadaan. Minusta jälki ei ollut kyllä niin hyvää ja tasaista kuin odotin.
Hirveästi on vaahdottu tietyissä piireissä tästä uudistuksesta ja sen säätämiseen on mennyt kymmeniä tunteja aikaa... Ei näytä valmiilta, ei ollenkaan.
T: eräs tv-ammattilainen
"Salatut elämät täyttää maanantaina 25.1.2010 jo 11 vuotta. Synttäreitä juhlistetaan uudella alkutunnuksella, teräväpiirtolaadulla sekä uudella 16:9 kuvasuhteella. Tarinoista ei kuitenkaan tingitä."
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/uut…
ja värit. Pidin myös elävistä kaupunkitaustoista ja muusta, oli kyllä hyvä.
Mitäköhän iloa siitä teräväpiirtokuvasta on, sillä MTV3:n lähetykset eivät ole teräväpiirtolähetyksiä. Onko iso ilo, että ne on HD:nä siellä kamerassa, mutta ei telkkarissa...
mutta enemmän häiritsee tosi surkea näyttelijätyö...
Ja kaikki meni jotenkin "vauhdikkaammin" kuin ennen. Tuntui, että hyppi kohtauksesta seuraavaan liian nopsaan.
katoin jo sitä uutta tunnaria että jotenkin liian 'kirkas ja terävä'. Ja sitte meillä ainaki telkkarissa osa liikkuvasta kuvasta blurras tosi rumasti. Oli liikaa väriä ja terävyyttä. Vanha oli paree.
olin ottanut muutaman siiderin,ja luulin,että se johtuu siitä....... että ruutu näytti erilaiselta.kamalalta. ei hyvä.
minä taas pidin