Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään, jolla olisi äityispäivärahan suuruuteen

Vierailija
25.01.2010 |

vaikuttanut jokin työnantajalta saatu rahallinen tukipaketti tai muu korvaus? En tarkoita bonuksia vaan jokin muu veronalainen korvaus joka olisi vaikuttanut äippärahaan?

Itse olen saanut ja hain äippärahaa viimeiseltä 6 kk juuri tämän takia mutta Kela tyrmäsi sen ja asia menee sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan. Mietin vaa, että jos saisin vauvan nyt ja hakisin viime vuoden tulojen perusteella niin silloinhan se korvaus laskettaisiin mukaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan meneekin ellei kysymys oo bonuksista tai 'perheen firmasta' jolla kikkaillaan mahdollisimman suuret tulot puoleksi vuodeksi.

Mulla on sellainen tuntuma, että hylkäävät kaikki vähänkin normista poikkeavat hakemukset koska valtaosa ei jaksa valittaa.

Vierailija
2/2 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kyse on ihan vieraan maksamista korvauksista. Tuosta bonuksesta, että senkin Kela oli "hylännyt" eikä ottanut sitä huomioon. Eikös bonus ole kuitenkin korvaus tehdystä työstä ja veronalaista ansiota, joka tulisi ottaa huomioon.

Tämä on kolmas lapseni ja kahdella aikaisemmalla kerralla bonuksetkin on huomioitu. Päätökset näköjään ovat ihan kiinni siitä kuka niitä käsittelee, sääli!

Ja olisi kiva kuulla jos joku on ollut vastaavassa tilanteessa?

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla