Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa ihan perhanasti! Mies päättänyt laittaa autoon paljon rahaa

Vierailija
25.01.2010 |

Yö meni valvoessa kun mies sanoi eilen et nyt sitten on auton vaihdon aika.

Meinaa mulle laitattaa auton enkä mä ees tiedä haluanko. Ilmasin sen kyl selkeesti miehelle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto kuitenkin tulisi sun miehen nimiin (eikö), niin ero tilanteessa maksut siitä jäisi ihan hänelle itselleen.

Yritä nyt vielä puhua miehellesi, jos menetät jo yöunesikin tämän asian vuoksi.

Vierailija
22/26 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tästä oikein kiinni. AP:n mies haluaa siis ostaa auton AP:lle jota AP ei halua.

kenen rahoilla se ostetaan? Jos kyseessä on vaimon rahat, niin eihän sun mies voi ostaa sun rahoilla yhtään mitään.

Jos taas on miehen rahat, niin sitten tietysti voi ostaa ja sille voi olla paha tehdä yhtään mitään. AIkuinen kun saa laittaa rahansa mihin lystää.

Jos taas on yhteiset, niin eihän silloinkaan toinen voi tehdä tuollaisia sitoumuksia ilman toisen lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua autoo vain ja ainoastaan sen takia et mietin mitä järkee on alittaa hulun lailla rahaa autoon. ihmiset ajattelee niin erilailla. Ei pahalla mut en halauis mennä sen enempää yksityiskohtiin kuten raha asioihin ja vastaaviin. No raha asioista voin sanoo että meillä on ihan yhteiset rahat ja mies on se joka tienaa jos joku tienaa. mun roposet on aika lailla yhtä tyhjän kanssa.

Kiitti kun ehdotitte laina vakuutusta. ne on niin kalliita kun talolainaan kysyttiin et siihen ei kyllä laiteta rahaa kiinni.

Alkuperänen kirjottaja

Vierailija
24/26 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin erityisen iso perhe vai mihin tarvii noin ison ja ruman kapistuksen?

Vierailija
25/26 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies ymmärrä puhetta, kun sanot että ei, en halua tuollaista autoa eikä meillä ole siihen varaa.

Vierailija
26/26 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varojensa. miehelle en sitä sano mut toisenlaisessa tilanteessa (raha tilanteessa) ottasin kiljusta riemuen auton vastaan. Olispa tilaa kun lähtee johonkin.

miestä häiritsee joka ainut kerta kun lähdetään johkin ja mun auto käy ahtaaksi.Miehen autossa ei oo riittävästi istumatilaa siksei voida sillä mennä. vaikka ollaan me pahimmillaan lähetty kahella autolla pari kertaa kun vaan tila ei anna myöten. mut en oo ikinä valittanut tilanahtautta oon pärjänny ihan supermainiosti nykysellä autolla.

kyl auton voi aina hukata mut äkkiä käy niinku mun nykysen auton kanssa. On maksettu ittemme kipeeksi (mun mielestä) ja hyvä jos saadaan siitä edes sen vertaa mitä siitä on vielä jäljellä. Autojen arvo laskee kun lehmän häntä.

Pointti siis koko asiassa oli se et mua ahistaa ja purkasin ahistustani tänne. Yöunet kärsii kun mietin ja mietin (vaikken haluiskaan) miten saada rahat riittään ja kuinka hiton pitkään ollan naimisissa taas uuden velan kanssa. Mietin tällasina aikoina sitäkin että jos miehellä ei vaikka vuoden päästä oo töitä.

Ei varmaan pitäs liikaa murehtia mut en voi sille mitään.

Alkuperänen kirjottaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan